Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa isä käski pientä tytärtään ajamaan kärryillä edessä seisovan päälle.

Vierailija
05.08.2026 |

Tilanne oli siis se, että vanhempi mies oli kärryineen sivuittain käytävän keskellä. Pieni tyttö hivuttautui kärryjensä kanssa siitä välistä, josta kyllä ihan hyvin mahtuikin. Isänsä katsoi taakseen ja sanoi "Aja päälle, jos ei tajua väistää". 

Siis edelleenkin suomalaiset kuvittelevat että ihmisillä on silmät selässä. Suuta ei saada auki että sanottaisiin "Anteeksi", jolloin edessä oleva tajuaa väistää. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kasvattaa suomalainen white trash lapsiaan.

Vierailija
2/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikuinen ja ajoin kärryllä toisen päälle kenenkään  käskemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aikuinen ja ajoin kärryllä toisen päälle kenenkään  käskemättä.

Olet huonotapainen white trash -aikuinen. Etkä uskalla avata suutasi.

Vierailija
4/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut oppia kassajonossa olevista eläkeläisistä, joilla on kiire. KIIRE!

Vierailija
5/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden takaa muisto. Olimme huonekalukaupassa, pienempi halli niin käytävät ei olleet hirveän leveitä. Katselimme jotain nurkkausta, koulu/tietokonepöytiä. Nuori pari tuli lastenvaunujen kanssa ja rouva kivahti vähintään majurin äänellä: väisty. Olisin ihan kauniillakin, anteeksi, pääsemmekö ohi, laskeneet perimmäiseen nurkkaan täyteen ahdetussa kulmauksessa.

En tiedä miten tuo jäänyt mieleen, ehkä kun itsellä samanikäisiä nuoria silloin. Olenko heitä opettanut?

Vierailija
6/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ojennan törppöjä kolauttamalla kärrylläni, n ekruja erityisesti.

Vierailija
7/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tokmannin aulassa isä torui lapsiaan parkkipaikalla pyörimisestä ja leikkimisestä. Vastuullista kasvattamista.

Vierailija
8/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He taitavat olla niitä tärkeitä Aikuisia, omanarvotunnon omaavia. 

Vierailija
9/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiiii...eihän tuo mittään. Citymarketin parkkipaikalla isä katseli kun penskansa väänteli jonkun muun mersusta nokkamerkin irti. Olikohan peräti opetustilanne varastamisesta.

Vierailija
10/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen enkä ole nähnyt mitään kiireisiä eläkeläisiä kaupassa.

Heitä olen nähnyt jotka juoksujalkaa ohittavat kassalle suuntaavia vanhuksia että ehtivät ensin kassajonoon. Mutta eihän siinä mitään, se joka on ensin jonossa on siinä. 

Miten kaupassa toiset ihmiset herättävät niin suuria tunteita?

Vierailija
11/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Lidliin ja siihen jäi nainen heti kärryjensä kanssa puhelinta selaamaan porttien jälkeen. Huusin kovaa että ä-m--mä pois porttien edestä. Liukeni nopeasti ja mutisi jotain mutta oppi toivottavasti elämästään jotain.

Vierailija
12/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä olen nähnyt jotka juoksujalkaa ohittavat kassalle suuntaavia vanhuksia että ehtivät ensin kassajonoon. Mutta eihän siinä mitään, se joka on ensin jonossa on siinä. 

kyllä niillä on aina kassalla kiire, alkavat töniä kärryllään edellä olevaa kun pitää saada ne tavarat siihen hihnalle.

Vierailija
13/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, se sana Anteeksi, ei auta aina. Itse yritin Tokmannilla ohittaa lihavan tädin, joka oli poikittain sellaisessa paikassa, että kiertämäänkään ei päässyt. Mamma katsoi minua kuin avaruusoliota. Hänen suustaan tuli kummallista mökellystä. Sanoin lujalla äänellä uudelleen: Anteeksi, minun pitäisi päästä tästä ohi, voitteko väistää. 

Mamma mökelsi edelleen, mutta yritti sitten edes vähän liikkua eteenpäin. Tosin hän samalla tökkäsi yhtä hyllyä niin, että pelkäsin hänen kaatavan koko höskän. 

Vierailija
14/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ovat tuollaisia. Eivät huomioi muita kuin itsensä. Eivät voi sille mitään, ikä rappeuttaa aivot. Tilanteessa lapsi teki ihan oikein, ja lapsen isä oli vanhuksen tavoin pöljäke.

Vierailija
15/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä en ole vielä tämän elämän aikana koskaan törmännyt siihen, että joku eläkeläinen olisi ajanut kassajonossa(tai jossain muuallakaan kaupassa) ostoskärryllä päälle. Normaali ihminen, oli sitten nuori tai vanha ei aja tahallaan kenenkään päälle kärryllä. 

Joku lapsi on joskus kassajonossa työntänyt kärryä päälle, mutta ei koskaan aikuinen ihminen. 

Ja mistä voit tietää kuka on eläkeläinen? Eläkeläisissä on nuoriakin aika paljon ja taas toisaalta joku vanhan näköinen voi olla vielä täysiä työelämässä. 

Kysytkö aina, kun joku törmää sinuun ostoskärryllä, että oletko eläkkeellä vai työelämässä?

ja kuinka usein on joku sinuun törmännyt. Jos tosi usein niin katso peiliin.  Käveletkö itse päin kärryjä?

Vierailija
16/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Lidliin ja siihen jäi nainen heti kärryjensä kanssa puhelinta selaamaan porttien jälkeen. Huusin kovaa että ä-m--mä pois porttien edestä. Liukeni nopeasti ja mutisi jotain mutta oppi toivottavasti elämästään jotain.

samalla vaivalla olisit voinut sanoa "anteeksi", mutta koska olet suomalainen ihmisiin tottumaton moukka niin tietysti puhut rumasti.

Vierailija
17/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse aikoinaan menossa viemään koiraani lääkäriin ja jouduimme menemään bussilla, koska koirani ei voinut kipeän jalan vuoksi kävellä pitkiä matkoja. Koirani kanssa olimme keskikäytävällä ja tuli eräs nainen lastenrattaiden kanssa ja huusi täyttä kurkkua, että väistä? Vieressä oli aivan hyvin tilaa lasten rattaille, mutta laittoi ne väkisin poikittain? En ymmärrä kyllä tätä naista, että huono käytös on ns. sallittua hänen osaltaan, mutta kohteli minua ja koiraani huonosti? Miksi vihaasi koiraa näin paljon? Ei ollut edes allerginen, mutta triggeröityi mun koirastani? 

Vierailija
18/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ovat tuollaisia. Eivät huomioi muita kuin itsensä. Eivät voi sille mitään, ikä rappeuttaa aivot. Tilanteessa lapsi teki ihan oikein, ja lapsen isä oli vanhuksen tavoin pöljäke.

Eiköhän vika ole vain sinun mielenmaisemassasi, eikä niissä vanhuksissa.

Sinulle vanhus on = vihollinen. Saisinpa olla katossa kärpäsenä, kun sinusta on tullut vanhus. Silloin vingut naama nirsunv***lla nuorisoa joka ei osaa käyttäytyä. Koko elämä yhtä marinaa ja toisten syyttelyä :D Mukavaa elämää vaan sulle!

Vierailija
19/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryillä edessä seisova? Aika taitava kiipeämään sinne kärryjen päälle seisomaan tuo vanhempi mies.

Vierailija
20/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä niillä on aina kassalla kiire, alkavat töniä kärryllään edellä olevaa kun pitää saada ne tavarat siihen hihnalle.

Ruuhka-aikaan pariskunnista varuuksi toinen menee eri jonoon ja siirtyvät tarpeen mukaan nopeammin etenevään kun näkevät että kumpi kassajono sellainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän