Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?

Vierailija
05.08.2026 |

Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset? 

Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. 

Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä... 

Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo! 

Miksi näin? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hankalat miehet saattavat olla aivan ihania silloin kun on se aika. Ei ne välttämättä aina ole hankalia. Sen sijaan tasaiset ja turvalliset harvoin ovat niitä aivan ihania ikinä. Itse olen mieheni löytänyt sillä perusteella, että opettelin ensin tuntemaan itseni ja sen jälkeen tein pitkän listan vaatimuksista ja etsin siihen sopivan miehen. Olen ollut onnellisesti aviossa jo 16 vuotta. 

Vierailija
2/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta tapasin mihen, joka oli mukava ja vaikutti kiinnostuneen minusta. Kun mies oli minustakin kiinnostava, kysyin haluaisiko hän tavata minua. Siitä se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vähän vanhempi ihminen ja minulla painoi vaakakupissa se, miten tämän ihmisen kanssa tulee toimeen arjessa eli joka päivä. Ulkonäkö, status, rahat, autot tai muu omaisuus oli sivuseikka. Yhdessä yli 30 vuotta. Pääasia on että molemmat menemme samaan suuntaan ja tulemme hyvin toimeen keskenämme.

Vierailija
4/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja otin yhteyttä. Kaksi suhdetta ollut ja molemmissa olen tehnyt aloitteen. 

Vierailija
5/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ajattelee, että naisille on miesbuffet tarjolla ja sen kun siitä valkkaa? Se vaatisi sen, että jokainen vapaa mies olisi jonottamassa suhteeseen lukuisille naisille.

Vierailija
6/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isän tapasin paikallisessa yökerhossa 90-luvulla. Nuorena en niin osannut analysoida mitä haluan ja tarvin. Suhde kesti 25 vuotta.

Nyt olen muutaman vuoden seurustellut Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Mukava, turvallinen, kätevä käsistään, insinööri ja insinöörin tarkka, siiteystaso sama kuin minulla, hyvä kokki. En jaksaisikaan mitään passattavaa

Vierailija
7/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisessa työpaikassa yhdistettiin kaksi eri yksikköä uusiin tiloihin ja minun työpisteeni vieteen oli sijoitettu toisessa yksikössä työskennelleen miehen työpiste. Meillä alkoi juttu luistamaan heti hyvin ja ensimmäinen yhteinen työpäivä meni lähinnä jutteluksi, kun huomasimme kuinka paljon meillä yhteisiä lempibändejä ja muita mielenkiinnonkohteita. Aloimme käymään yhdessä keikoilla, viestittelemään lähes päivittäin, sitten soittelemaan ja lopulta oli sitten pakko myöntää tosiasiat.

Eli ihan puhdas sattuma heitti eteeni minulle täydellisen miehen ja nyt olemme olleet jo monta vuotta yhdessä. Enkä minä tehnyt mitään valintaa, vaan ihan yhdessä valitsimme toisemme.

Vierailija
8/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ajattelee, että naisille on miesbuffet tarjolla ja sen kun siitä valkkaa? Se vaatisi sen, että jokainen vapaa mies olisi jonottamassa suhteeseen lukuisille naisille.

Tai näistä vapaista miehistä edes 5 % olisi millään tavalla kiinnostavia. Kyllähän niitä vapaita miehiä on tarjolla, mutta usein tilanne on se, että menet buffaan huomataksesi, että pöytä on täynnä ruokia mistä et pidä tai ole niille suorastaan allerginen.

Vierailija
9/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aivan uskomaton kemia. Tapasimme työn merkeissä monta kertaa, ennen kuin kahden kesken. Mutta ei sillä parisuhteeseen päädytty.

Kävimme muutaman kuukauden päästä Tallinnassa viikonlopun. Sitä ennen olimme vain tavanneet lyhyesti. Se viikonloppu muutti kaiken. Ihastuin miehen rauhallisuuteen ja tapaan olla läsnä. Ihastuin, kun tein mokan, niin hän nauroi hyväntahtoisesti, eikä lähtenyt ojentamaan, häpeämään tai olemaan vahingoniloinen. Sen jälkeen tein valinnan parisuhteesta.

Vierailija
10/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Vierailija
11/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Vierailija
12/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!

Vierailija
13/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten kun eron jälkeen aloin treffailla ja tapailla miehiä, kaikenlaista hiihtäjää tuli vastaan. Sitten erään kerran kun toisilla treffeillä kävin miehen kotona kahvilla, totesin että tässä se on. Tunsin tulleeni kotiin.

Vierailija
14/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineinä ihastuttiin yhteisessä harrastuksessa, nyt jo 25 vuotta onnellisesti yhdessä.

Vierailija
15/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palavasti ihastunut työkaveriini. Esitin töissä etten osaa tehdä yhtä helppoa hommaa kun jäimme iltapäiväksi kahden. Mies auttoi, ja kerroin tarjoavani joskus oluen palkaksi ylitöistä. Mies laittoi samana iltana somessa viestin että oliko se vitsi vai ei. Sanoin ettei se ollut ja mennään perjantaina baariin. Siitä se lähti, pian on 12. vuosipäivä.

Ap:n aloitus on kyllä täyttä kurakakkaa. Harva mieskään haluaa olla parisuhteessa vain tyytymisen takia.

Vierailija
16/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tuonkin tyypin videoissa näytetään ihan oikeita tapauksia ja tutkimuksia. Mutta sinun lähteesi on Yle ja HS. :D :D :D

Vierailija
17/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina päätynyt arjessa "sattumalta" parisuhteisiini, en ole koskaan käynyt deiteillä, ollut Tinderissä, millään tapaa erikseen etsinyt miestä. 

Eka löysyi 18-vuotiaana paikallisesta yökerhosta. Se seurustelu kesti vuoden, seksi toimi mutta henkisesti ei sovittu yhteen. Muutenkin olin itsekin liian epäkypsä vielä pitkään parisuhteeseen, vapaus ja juhliminen veti. Sitten löytyi yliopisto-opintojen parista seuraava, yliopiston henkilökuntaan kuulunut mies. Seurusteltiin 4 vuotta, sitten elämä vei eri suuntiin, ja suhde oli vähän leipääntynyt sillä tavalla, että ei se tuntunut edes kovin ikävältä luopua siitä, vaikkei mitään riitoja, pettämisiä, yms. isoa ollutkaan. En vaan ollut vielä valmis niin arkiseen, tavallaan tylsään elämiseen. Sitten viimeinen löytyi töistä kun olin 32. Viereiseen työpisteeseen tuli istumaan konsultti, joka kanssa alettiin jutella. Enemmän ja enemmän. Vähitellen siinä ihastuttiin, ja pikkujoulujen jälkeen alkoholin rohkaisemana mukaan tuli seksi. Siitä alkoi sitten parisuhde, joka 2 vuotta myöhemmin muuttui avioliitoksi. Ja ollaan naimisissa vieläkin, nyt jo 2 lastakin mukana kuvioissa.

Vierailija
18/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatatko ap että miehellä ei ole mitään sananvaltaa siihen, kenen kanssa lähtee treffeille? Jos joku nainen pyytää niin on pakko lähteä vaikkei haluaisikaan? Ajautuu suhteeseen naisen kanssa haluamattaan? Eihän se nyt niin toimi, molemmat siinä valitsevat toisensa.

Vierailija
19/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Vierailija
20/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi