Harrastin eilen mieletöntä seksiä
Tavattiin merimiehen kanssa ekaa kertaa. Ollaan tunnettu 3 vuotta, mutta olosuhteiden pakosta jouduttu turvautumaan nettisuhteeseen. Nyt siihen tuli muutos. Oon tiennyt että pystyn squirttaamaan, mutten tiennyt että yli 1 krt. Per yhdyntä. Eilen se tapahtui n. 10 kertaa peräkkäin! Kyllähän siinä lakanat kastu, mut mies oli kun taivaassa.
Kommentit (12)
Kuullostaa hyvälle! Mulla vähän kuivempi kausi, mutta en luovuta, tiedän että hyvää seksiä on vielä luvassa elämässäni.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:36"]Tavattiin merimiehen kanssa ekaa kertaa. Ollaan tunnettu 3 vuotta, mutta olosuhteiden pakosta jouduttu turvautumaan nettisuhteeseen. Nyt siihen tuli muutos. Oon tiennyt että pystyn squirttaamaan, mutten tiennyt että yli 1 krt. Per yhdyntä. Eilen se tapahtui n. 10 kertaa peräkkäin! Kyllähän siinä lakanat kastu, mut mies oli kun taivaassa.
[/quote]
Hyi vittu
Jätitkö mielesi telakalle?
Eikö nämä seksialoitukset kuuluisi omalle palstalleen kun sellainen täällä myös on.
Eihän tuossa ole mitään mieltä, siis ihan crazya!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:59"]Minkä ikäinen merimies?
[/quote] 34v. Ap
Kerro minullekin mitä yhdynnässä pitää tehdä että squirttaa! Mikä oli merimiehen kikkakolmonen?
Vai että oikein mieletöntä? Minä aion harrastaa tänä iltana mieheni kanssa järjetöntä seksiä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:14"]Kerro minullekin mitä yhdynnässä pitää tehdä että squirttaa! Mikä oli merimiehen kikkakolmonen?
[/quote] pitkä esileikki!! Ja jotenkin sormet painoi häpyä vasten ensin ja sitten kun olin todella kiihottunut hän meni sisään ja huhhuh! Ap
Mä aattelin otsikon perusteella, että ap on se mustan makkaran vonkuja eiliseltä
Mulla oli eilen kans mieletöntä seksiä, mutta niin mulla on vähintään joka toinen päivä.