Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihastukseni paljastui siivoojaksi
08.07.2014 |
elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.
Kommentit (103)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:49"]
Ap:n koulutus on varmasti korkea ja työ vaativa ja hyvin palkattu sekä arvostettu. Vai mitä?
[/quote]
no niinku sanoin tos ylhääl oon merkonomi ja opiskelen tokaa vuotta tradenomiks et sillee kyl vähän eri. ja ei mul nyt mitää hirveet varallisuutta viel oo ku oon opiskelija ja illat teen myynti työtä, mut ehkä tulevaisuudes. mut ei se oo se juttu, ei mua haittas tienata enemmän ku se mies mut tää on tämmönen mielikuva juttu lähinnä.
[/quote]
Mun sisko pn ekonomi ja 13 vuoden aikan ollut ½vuotta ekomonin hommissa. Sijaisena. muuten työt jota on saaanut on siivojan hommia, mutta niistä se on irtisanottu kun ei moiset paskahomat nappaa