Ihastukseni paljastui siivoojaksi
elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.
Kommentit (103)
Eipä se tradenomi nyt ihan eri maailmasta ole. Voi olla, että mies on sinua fiksumpi ja huomaakin sen pian...
no tosi kiva että täst nyt keskustellaa vaa mun koulutuksesta ku enhän mä tarkottanu eet oon itte jotenki täydellinen. en mä kyl työttömäks jää ku nytki töitä riittää.mut siis vaivaa vaa välil esim sängys ajatus et onks se nyt pessy kädet töittensä jälkee ym ja ku joihinki töihin nyt liittyy sellain seksikkyys esim poliisit ja ne mun miehen keltaset siivousliivit ei oo kyl mitkää turn-upit :D
Älä ap ole ole huolissasi, ei se mies ainakaan kehtaa esitellä kenellekään sinun kaltaista, joka ei osaa edes kirjoittaa. Muutenkin tuosta sinun kirjoituksesta saa vääjäämättä mieleen idiootin. Se mies saa varmasti työstään enemmän tyydytystä kuin sinun seurasta, sikäli jos vähääkään on normaali.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:15"]no tosi kiva että täst nyt keskustellaa vaa mun koulutuksesta ku enhän mä tarkottanu eet oon itte jotenki täydellinen. en mä kyl työttömäks jää ku nytki töitä riittää.mut siis vaivaa vaa välil esim sängys ajatus et onks se nyt pessy kädet töittensä jälkee ym ja ku joihinki töihin nyt liittyy sellain seksikkyys esim poliisit ja ne mun miehen keltaset siivousliivit ei oo kyl mitkää turn-upit :D
[/quote] Sun kaltasille dilleille riittää töitä, mutta meidän firmassa on maistereita siivoojina. Ja se on turn on, eikä turn up.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:15"]
no tosi kiva että täst nyt keskustellaa vaa mun koulutuksesta ku enhän mä tarkottanu eet oon itte jotenki täydellinen. en mä kyl työttömäks jää ku nytki töitä riittää.mut siis vaivaa vaa välil esim sängys ajatus et onks se nyt pessy kädet töittensä jälkee ym ja ku joihinki töihin nyt liittyy sellain seksikkyys esim poliisit ja ne mun miehen keltaset siivousliivit ei oo kyl mitkää turn-upit :D
[/quote]
Mies varmaan miettii samalla, että oletko sinä pessyt kätesi sen jälkeen, kun kävit paskalla...
Minun kokemukseni mukaan siivoajat ovat paljon parempia huolehtimaan henkilökohtaisesta puhtaudestaan kuin ihmiset yleensä.
Ja btw. etkö ikinä itse pese vessaasi vai miksi oletat, että sitä ammatikseen tekevä ei muistaisi pestä käsiään?
Olet lapsellinen ja hölmö. Tee kunnialliselle miehelle palvelus ja lopeta suhde!
Ja mikähän olisi neidin arvolle paremmin sopiva? "Johtavemmis hommis" oleva arvatenkin ;) miten amkkiin pääsee tuolla kirjoitustaidolla?!
Ap sanoi ettei näe siivoojan työtä seksikkäänä. Minusta työtätekevä ihminen on aina vetävämpi kuin työtön.
Vaikea kuvitella että AP:n tavoin kirjoittava menestyis alalla jolle kouluttauttuu...
Oletko ap kysynyt mieheltä, pitääkö hän työstään? Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä ihminen työkseen tekee jos pitää siitä.
t. siivooja ja kyllä, minä pidän työstäni
joo kirjoitin jo tossa aiemmin et kai se siitä pitää ku ei se mitenkää valita siitä koskaan. mut se nyt ei ollu edelleenkään se mitä tulin tänne kysyyn jollette oo vielkää osannu sitä lukee. kyl mäki oon sitä mieltä et on tärkeetä et viihtyy työssää ja ei kai kukaa nyt teekää työtä josta ei tykkäis mut se mun kysymys liitty just tähän mielikuvaan. ku kuitenki sitä haluis olla sellasen tosimiehen kaa. nii siis ap täs.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:41"]joo kirjoitin jo tossa aiemmin et kai se siitä pitää ku ei se mitenkää valita siitä koskaan. mut se nyt ei ollu edelleenkään se mitä tulin tänne kysyyn jollette oo vielkää osannu sitä lukee. kyl mäki oon sitä mieltä et on tärkeetä et viihtyy työssää ja ei kai kukaa nyt teekää työtä josta ei tykkäis mut se mun kysymys liitty just tähän mielikuvaan. ku kuitenki sitä haluis olla sellasen tosimiehen kaa. nii siis ap täs.
[/quote] tosimies, joku paskanjauhaja myyjäkö? Siivous on ruumiillista työtä niin kun vaikka raksahommatkin. Siivouskoneet on aika painavia, ei niitäbkaikki pikkulikat jaksa edes nostella.
Voithan sä ajatella sen kundin olevan johtavemmis siivoushommis ja sellee, se olis siiit turn up:ia. Johtavemmis hommis se rassaiski vaan pöytiä ja muut alemmis sit niit vessöpöntöi, vai mite se meni?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:41"]
joo kirjoitin jo tossa aiemmin et kai se siitä pitää ku ei se mitenkää valita siitä koskaan. mut se nyt ei ollu edelleenkään se mitä tulin tänne kysyyn jollette oo vielkää osannu sitä lukee. kyl mäki oon sitä mieltä et on tärkeetä et viihtyy työssää ja ei kai kukaa nyt teekää työtä josta ei tykkäis mut se mun kysymys liitty just tähän mielikuvaan. ku kuitenki sitä haluis olla sellasen tosimiehen kaa. nii siis ap täs.
[/quote]
Ei osata lukea ei sun tekstiä. Miksi kirjoitat tuolla tavoin? Laiska olet? Et välitä isoista kirjaimista, pilkuista, pisteistä ja et jaksa niitä kirjoittaa?
Ja sun ihastus vasta tosimies onkin, kun tekee just sitä mitä haluaa, eikä sitä mitä toiset haluaa/odottaa hänen tekevän.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:50"]jotenkin symppis ajatus :D en oo ikinä nähny miessiivoojaa
[/quote]
Et varmaan sitten asu Helsingissä?
Mun mielestä tosi mies arvostaa itseään ja elättää itse itsensä. Sillä ei oo väliä, mitä työtä tekee, ku toimeen tulee. Sanoisin, että kampaaja tai kosmetologi miehellä olis sellainen vähemmän miehekäs ammatti, mutta kaikessa ratkaisee lopulta mies itsessään.
Hittojako mietit niitä vessanpönttöjä sängyssä? En minäkään mieti, missä viemärivesissä mun mies on päivän rypeny ja on siis ihan mahdollista, ku korjaa työkseen erilaisia vahinkokohteita.
Ap:n oma tasokin paljastuu äkkiä ilman isoja kirjaimia. T: siivooja,joka tienasi päiväduunissa 11.86e ja otti lopputilin.
Lapsellista juttua!