Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni paljastui siivoojaksi

Vierailija
08.07.2014 |

elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis tarkennan nyt vielä vähän tätä mikä täs mua häiritsee. siis ku se mun kaveri on töis siin samas toimistotalos. ja jotenki mua ainaki häirittis itte jos mun omal työpaikal kävis joku mies siivoomas vessas ja tyhjentäs ne tamponisäiliöt jne. etten kehtaa sanoo tolle mun kaverillekaa siitä et mä seurustelen sen miehen kaa. ja tavallaa se ajatus siit et mä harrastan seksii sen miehen kans joka hinkkaa muitten jätökset vessas. ei siin ajatukses oikein auta ajatella et ainaki se tekee mitä tykkää.

Vierailija
62/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis taas, unohdan aina laittaa perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen, että mies on ylipäätään töissä. Jos tykkää olla siivooja ja on palkkaankin tyytyväinen, niin mikäs siinä!

Vierailija
64/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:03"]

no siis tarkennan nyt vielä vähän tätä mikä täs mua häiritsee. siis ku se mun kaveri on töis siin samas toimistotalos. ja jotenki mua ainaki häirittis itte jos mun omal työpaikal kävis joku mies siivoomas vessas ja tyhjentäs ne tamponisäiliöt jne. etten kehtaa sanoo tolle mun kaverillekaa siitä et mä seurustelen sen miehen kaa. ja tavallaa se ajatus siit et mä harrastan seksii sen miehen kans joka hinkkaa muitten jätökset vessas. ei siin ajatukses oikein auta ajatella et ainaki se tekee mitä tykkää.

[/quote]

Liian hyvä mies sinulle! Sanotaan, että selkeä teksti osoittaa selkeät ajatukset. Sinulla ei kovin montaa sanaa ole mennyt oikein... Taitaa mies osata kuitenkin kirjoittaa, siivooja tai ei.

Vierailija
65/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olette kuiten melki saman t

asol . Eik siin mittää pahaa... Kaik murre on kivoi kouvostoliittoo myöre, jos noit vai oikke ossais , eik menis Koivistoks.

Vierailija
66/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AMK-opiskelija voi kirjoittaa noin huonosti!? Tiedän miehiä jotka opettavat puhdistuspalvelualaa.

Vierailija
67/103 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:36"]

elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.

[/quote]

itse olen johtavemmissa hommissa, mutta jos olisin sinkku, en toivoisi että ammatti olisi esteenämmissä kysymyksissä.

Vierailija
68/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteesi ei taida olla kovin aitoja, jos "häpeät" miestä ammattinsa vuoksi. Jos välittäisit hänestä oikeasti, olisit hänestä ylpeä vaikka hän tyäskentelisi ammatissa kuin ammatissa. Ainakaan minä en arvosta merkonomikoulutusta niin korkealle, että lesottaisin sillä av:llä ja mollaisin siivoojia :D

Vierailija
69/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen paha ammatti on ikkunanpesijä :D

Vierailija
70/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla pääasia, että tekee töitä? Voihan tyypillä olla korkeakin koulutus, mutta ei ole löytänyt tutkinnolleen sopivaa työtä. Ei ole lainkaan tavatonta, että maisterin tutkinnon suorittanut siivoaa, toimii myyjänä tai jakaa postia. Oma puolisoni teki yhtä yllä olevista töistä vuosia ja vasta muutaman kuukauden tapailun jälkeen tulikin ilmi, että hän opiskelee luonnontieteitä yliopistossa. Nyttemmin hänestä on tulossa lääkäri, eli ei se perusduunin tekeminen kenestäkään sivystymätöntä junttia tee. Moni myös tekee ylläolevia töitä ennen kuin löytää lopullisen opiskelupaikan.

Vierailija
71/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:00"]

Tunteesi ei taida olla kovin aitoja, jos "häpeät" miestä ammattinsa vuoksi. Jos välittäisit hänestä oikeasti, olisit hänestä ylpeä vaikka hän tyäskentelisi ammatissa kuin ammatissa. Ainakaan minä en arvosta merkonomikoulutusta niin korkealle, että lesottaisin sillä av:llä ja mollaisin siivoojia :D

[/quote]

Anteeksi, ennen kuin tulet viisastelemaan, tarkoitin tradenomia.

Vierailija
72/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat parikymppiset pikkuveljet olivat siivoojia. Keräsivät rahaa lähteäkseen maailmalle vapaaehtoistyöhön auttamaan hädänalaisia. Nytkin toinen veljistä ollut mukana raivaustyössä ja auttamassa tulvien uhreja.

Toinen veljistä kirjoilla suomalaisessa yliopistossa ja toinen veli etsii sopivaa yliopistoa ulkomailta, maailmanmatkaaja kun on luonteeltaan.

Huipputyyppejä molemmat ja kohtelevat hyvin muita ihmisiä. Eivät leiki tyttöjen tunteilla, vaikka vientiä riittäisi. Uskovat avioliittoon ja ovat lapsirakkaita.

Mutta jos joku olisi kysynyt työpaikasta, lyhyt vastaus olisi ollut "siivooja." Eivät lavertele asioistaan.

Vierailija
73/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se mies löytää paremman naisen itselleen ja jättää tuollaisen k*sipään. Siivoojan ammatti on todella tärkeä ja heitä tarvitaan aina, se työ ei lopu koskaan.

Siinä työssä pysyy myös hyvässä kunnossa ja kaikista ei ole siivoojiksi. Ap saa hävetä itseään kun ei tosiaankaan osaa edes kirjoittaa, vaikka provohan tämä on.

Vierailija
74/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:42"]

Minkä tasoinen itse olet? Paljon varallisuutta? Mikä ammatti? Mikä kouolutus?

Sinänsä siivoojan ammatti miehellä ei ole mitenkään kauhistus, mutta olisi syytä pyrkiä siihen että aviopari kuuluisi jokseenkin samaan tasoon.

[/quote]

Suurimmassa osassa liitoista tulotaso ei ole läheskään samalla tasolla. Tämä palsta on siitä hyvä esimerkki

Vierailija
75/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän ap:tä. Te ette tajua pointtia. Ei se ole koulutustaso vaan se, että mies on siivooja. Onhan se aika nolo diuni miehelle jos ei ole väliaikaduuni, jos tekee opintojen ohella tai parempaa duunia odotellessa.

Vierailija
76/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:48"]Kyllä ymmärrän ap:tä. Te ette tajua pointtia. Ei se ole koulutustaso vaan se, että mies on siivooja. Onhan se aika nolo diuni miehelle jos ei ole väliaikaduuni, jos tekee opintojen ohella tai parempaa duunia odotellessa.

[/quote]

Siis jos ei tee opintojen ohella tai parempaa duunia odotellessa.

Vierailija
77/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:50"]jotenkin symppis ajatus :D en oo ikinä nähny miessiivoojaa

[/quote]

Et varmaan sitten asu Helsingissä?

[/quote]

Asun pikkukaupungissa ja kyllä täälläkin näkee miehiä siivoojina vaikka kuinka

[/quote]

Miten sitten sanoit, että ikinä et oo nähny miessiivoojaa?

Vierailija
78/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:50"]jotenkin symppis ajatus :D en oo ikinä nähny miessiivoojaa

[/quote]

Et varmaan sitten asu Helsingissä?

[/quote]

Asun pikkukaupungissa ja kyllä täälläkin näkee miehiä siivoojina vaikka kuinka

[/quote]

Miten sitten sanoit, että ikinä et oo nähny miessiivoojaa?

[/quote]

Busted! :D :D

Vierailija
79/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:07"]kysyin alussa et onks tääl kellä muulla siivoojaa miehenään.ja vastauksissa mulle vittuillaan ja sanotaan että on paljon miessiivoojii KAVEREINA. et ei kyl varmaan kuitenkaa kukaa pysty samaistuu täysin tähän mun tilanteesee. miks ette sit itte seukkaa siivoojien kaa? ap tässä.

[/quote]

Minulla on miehenä siivooja. Tilanteeni on eri kuin sinulla siten, että olen itsekin siivooja. me ollaan siis samalla tasolla, ja häpeän yhtä paljon molempien ammatinvalintaa ;)

[/quote]

Meillä sama tilanne, mutta mä taas EN häpeä. ;-)

Vierailija
80/103 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:04"]

ap siis taas, unohdan aina laittaa perään

[/quote]

Älä huoli, tunnistamme sinut kirjoitustavasta.