Ihastukseni paljastui siivoojaksi
elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.
Kommentit (103)
No sähän et paljoo vaadikaan... taidat olla vähän hemmoteltu pentu? Toivottavasti mieskin tajuis sen ettei nyt ammattiaan sun vaatimuksesta vaihtais...!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:50"]jotenkin symppis ajatus :D en oo ikinä nähny miessiivoojaa
[/quote]
Et varmaan sitten asu Helsingissä?
[/quote]
Asun pikkukaupungissa ja kyllä täälläkin näkee miehiä siivoojina vaikka kuinka
[/quote]
Miten sitten sanoit, että ikinä et oo nähny miessiivoojaa?
[/quote]
Miten sitten voit luulla että minä olin se joka ei ollut nähnyt miessiivoojaa? Kunhan kommentoin
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:49"]
Ap:n koulutus on varmasti korkea ja työ vaativa ja hyvin palkattu sekä arvostettu. Vai mitä?
[/quote]
no niinku sanoin tos ylhääl oon merkonomi ja opiskelen tokaa vuotta tradenomiks et sillee kyl vähän eri. ja ei mul nyt mitää hirveet varallisuutta viel oo ku oon opiskelija ja illat teen myynti työtä, mut ehkä tulevaisuudes. mut ei se oo se juttu, ei mua haittas tienata enemmän ku se mies mut tää on tämmönen mielikuva juttu lähinnä.
[/quote]
myyntityötä? Puhelinmyyntiä? "Nolompi" työ se on, kun siivoojan työ. Tyrkytät väkisin vanhuksille liittymiä? Ja silti arvostelet miehen työtä? Älä jatka hänen tapailuaan, et ole ansainnut häntä.
Itse en voisi koskaan kuvitella seurustelevani siivoojamiehen kanssa, vaikka hän muuten olisi kuinka ihana tahansa tai pitäisi työstään. AP, ansaitset oikeasti paljon parempaa, joten kehottaisin sinua jättämään hänet ja etsimään itsellesi vähintäänkin yhtä hyvin tai paremmin koulutetun miehen. Kyllähän miehellä on sentään oltava kunnon ammatti ja koulutus.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 18:13"]
Itse en voisi koskaan kuvitella seurustelevani siivoojamiehen kanssa, vaikka hän muuten olisi kuinka ihana tahansa tai pitäisi työstään. AP, ansaitset oikeasti paljon parempaa, joten kehottaisin sinua jättämään hänet ja etsimään itsellesi vähintäänkin yhtä hyvin tai paremmin koulutetun miehen. Kyllähän miehellä on sentään oltava kunnon ammatti ja koulutus.
[/quote]
Samaa mieltä. Olet oikeassa. Miehen on sentään oltava mies...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:36"]Merkonomin paperit ei nyt vaadi yhtään mitälään.
[/quote]
Paperit ei varmaan vaadi "mitälään", mutta työt jotka ko.koulutuksella voi saada, vaativat yleensä kohtalaisen sujuvaa kirjoitustaitoa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:19"]
Paperit ei varmaan vaadi "mitälään", mutta työt jotka ko.koulutuksella voi saada, vaativat yleensä kohtalaisen sujuvaa kirjoitustaitoa.
[/quote]
Täytyy pyytää, että AP tulee antamaan kirjoitusnäytteen, jossa yrittää kirjoittaa oikeaoppisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:36"]elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.
Vittu miten ärsyttävä kirjoitustapa. Voisitko mitenkään kirjoittaa paskatarinasi kirjakielellä? Voi olla noloo, toimistoo, hommis, johtavia. Vittu!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:42"]Minkä tasoinen itse olet? Paljon varallisuutta? Mikä ammatti? Mikä kouolutus?
Sinänsä siivoojan ammatti miehellä ei ole mitenkään kauhistus, mutta olisi syytä pyrkiä siihen että aviopari kuuluisi jokseenkin samaan tasoon.
Etkö näe tämän terävän kynän tason jo kirjoituksen tasosta?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:15"]
no tosi kiva että täst nyt keskustellaa vaa mun koulutuksesta ku enhän mä tarkottanu eet oon itte jotenki täydellinen. en mä kyl työttömäks jää ku nytki töitä riittää.mut siis vaivaa vaa välil esim sängys ajatus et onks se nyt pessy kädet töittensä jälkee ym ja ku joihinki töihin nyt liittyy sellain seksikkyys esim poliisit ja ne mun miehen keltaset siivousliivit ei oo kyl mitkää turn-upit :D
[/quote]
Mies varmaan miettii samalla, että oletko sinä pessyt kätesi sen jälkeen, kun kävit paskalla...
Minun kokemukseni mukaan siivoajat ovat paljon parempia huolehtimaan henkilökohtaisesta puhtaudestaan kuin ihmiset yleensä.
Ja btw. etkö ikinä itse pese vessaasi vai miksi oletat, että sitä ammatikseen tekevä ei muistaisi pestä käsiään?
Siivoajat? Vittuuuuuu...
Minä olen ammatiltani siivooja ja pystyn puhumaan teidät kaikki kuseen alle minuutissa. Älkää ikinä aliarvioiko ihmistä ammatin perusteella...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:36"]elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.
Vittu miten ärsyttävä kirjoitustapa. Voisitko mitenkään kirjoittaa paskatarinasi kirjakielellä? Voi olla noloo, toimistoo, hommis, johtavia. Vittu!
[/quote]
Lähes yhtä ärsyttävä kuin sanan vittu lisääminen jokaiseen väliin.
Mahtava tyyppi poliiseja fanittava kirjoitustaidoton ääliö salee läski mt-tapaus
Olen nuori nainen ja osa-aikainen siivooja. On se rankkaa hommaa, ei esim. tollainen kitisijä pärjäisi.. Ja siis omg, miesystävä ajaa rekkaa. Vähän noloo :(
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:14"]
Mahtava tyyppi poliiseja fanittava kirjoitustaidoton ääliö salee läski mt-tapaus
[/quote]
Ja mitähän vikaa on lihavuudessa? Saati mielenterveysongelmissa?
elikkäs mä nyt sitten tänään ku mun mies tuli töistä ni nostin ns kissan pöydälle ja sanoin että mua vaivaa tää sen ammatti. se oli tosi ymmärtäväine ja sano et on kyl huomannu jo aijemmin sen etten oo siitä niin otettu.mut se mun mies lupas nyt et se aikoo hakee muihin töihin tai ehkä opiskelee jotaan mun takii :D et oli sittenki tosiaa ihan hyvä etten hautonu tätä asiaa sisälläni. oon niin onnellinen <3<3 ja tottakai mä rakastasin sitä vaikka se olis siivooja mut onhan tää nyt kuitenki parempi näin. t. ap