Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni paljastui siivoojaksi

Vierailija
08.07.2014 |

elikkä siis tapasin tässä kesän alussa tosi ihanan miehen, jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja oltiin sängyssäkii aika nopeesti. mies vaikutti tosi fiksulta ja kaikee mut sit tulikii puheeks missä se on töissä. eli siis tää kyseinen mies siivoo jotain toimistotaloo. ja kaikenlisäks mun yks kaveri on täs toimistos töissä, viel vähän johtavemmis hommis. onks teillä kellään siivoojaa miehenä? mua vaan jotenkin vaivaa tää asia ku se tuntuu vähän naismaiselta ammatilta ja tuntuis nololta sanoo vanhemmillekkii et miesystäväni on siivooja.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:03"]

no siis tarkennan nyt vielä vähän tätä mikä täs mua häiritsee. siis ku se mun kaveri on töis siin samas toimistotalos. ja jotenki mua ainaki häirittis itte jos mun omal työpaikal kävis joku mies siivoomas vessas ja tyhjentäs ne tamponisäiliöt jne. etten kehtaa sanoo tolle mun kaverillekaa siitä et mä seurustelen sen miehen kaa. ja tavallaa se ajatus siit et mä harrastan seksii sen miehen kans joka hinkkaa muitten jätökset vessas. ei siin ajatukses oikein auta ajatella et ainaki se tekee mitä tykkää.

useimmiten ne tampoonisäiliöt tyhjentää ihan erifirma, kuin työpaikan omat siivojat, jos on kyse vähänkin isommasta firmasta.

[/quote]

Vierailija
22/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No apuu heiiiii! Mä oon ihastunu kaupanmyyjään ja hei mitä siitäkin tulis jos mullois miesystävänä hei myyjä, hei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"johtavemmis hommis" =D PS. Ole iloinen että mies edes on töissä.

Vierailija
24/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tasoinen itse olet? Paljon varallisuutta? Mikä ammatti? Mikä kouolutus?

Sinänsä siivoojan ammatti miehellä ei ole mitenkään kauhistus, mutta olisi syytä pyrkiä siihen että aviopari kuuluisi jokseenkin samaan tasoon.

Vierailija
25/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä mieheltä koulutuksesta? Siivoustyö voi olla hänelle vaan väliaikanen ratkaisu. Mies sentään tekee töitä eikä lusmuile.

Vierailija
26/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä siis miehellä ei oo varmaan siivoukseen mitään koulutusta. eikä sillä siis oo mitkään opinnot kesken tai mitää, se vaa vissii tykkää siit työst. tottakai arvostan siivoojan työtä ja eihän sitä vois missään liikkuakaan jos ei olis siivoojia siivoomassa, mutta oon sitten kai vanhanaikanen ku mun mielestä siivoominen on naisellista. en tarkota etteikö kotona pitäs siivota molempien yhtäpaljon mut mun on sängyski vähän vaikee miettii sit miestä jynssäämäs vessanpönttöi ja sit ei oikein enää sytytä. mä oon itte merkonomi ja opiskelen tradenomiks et vähän eri maailmoist kyl ollaa.

Vierailija
27/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii siis ap tässä kirjottelee.

Vierailija
28/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n koulutus on varmasti korkea ja työ vaativa ja hyvin palkattu sekä arvostettu. Vai mitä?

Vierailija
29/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin symppis ajatus :D en oo ikinä nähny miessiivoojaa

Vierailija
30/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusasusta päätellen ap on noin 14-vuotias. Voithan viedä sen kotiisi, mutta äitisi ei varmaan anna teidän olla huoneessasi ihan kahdestaan.

Vierailija
31/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voi apua, minkälaista kieltä sä kirjoitat. Huh, huh. En ole vähään aikaan törmännyt. Edes täällä.

Vierailija
32/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:49"]

Ap:n koulutus on varmasti korkea ja työ vaativa ja hyvin palkattu sekä arvostettu. Vai mitä?

[/quote]

no niinku sanoin tos ylhääl oon merkonomi ja opiskelen tokaa vuotta tradenomiks et sillee kyl vähän eri. ja ei mul nyt mitää hirveet varallisuutta viel oo ku oon opiskelija ja illat teen myynti työtä, mut ehkä tulevaisuudes. mut ei se oo se juttu, ei mua haittas tienata enemmän ku se mies mut tää on tämmönen mielikuva juttu lähinnä.

Vierailija
33/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii siis ap kirjotti ton äskesen!

Vierailija
34/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:48"]

elikkä siis miehellä ei oo varmaan siivoukseen mitään koulutusta. eikä sillä siis oo mitkään opinnot kesken tai mitää, se vaa vissii tykkää siit työst. tottakai arvostan siivoojan työtä ja eihän sitä vois missään liikkuakaan jos ei olis siivoojia siivoomassa, mutta oon sitten kai vanhanaikanen ku mun mielestä siivoominen on naisellista. en tarkota etteikö kotona pitäs siivota molempien yhtäpaljon mut mun on sängyski vähän vaikee miettii sit miestä jynssäämäs vessanpönttöi ja sit ei oikein enää sytytä. mä oon itte merkonomi ja opiskelen tradenomiks et vähän eri maailmoist kyl ollaa.

[/quote]Nooh, toivotaan sitten että mieskin huomaa tämän pian ja siivoaa sut pois kuvioistaan niin olet huoltasi vailla.

Vierailija
35/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:49"]

[/quote]

no niinku sanoin tos ylhääl oon merkonomi ja opiskelen tokaa vuotta tradenomiks et sillee kyl vähän eri. ja ei mul nyt mitää hirveet varallisuutta viel oo ku oon opiskelija ja illat teen myynti työtä, mut ehkä tulevaisuudes. mut ei se oo se juttu, ei mua haittas tienata enemmän ku se mies mut tää on tämmönen mielikuva juttu lähinnä.

[/quote]

Eli samaa alempaa tasoa.

Vierailija
36/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivooja ja työkavereissa on muutama mies. Ainakin päällisin puolin he ovat ihan sinut sen kanssa että tekevät työtä, joka elättää heidät itsensä eikä tarvitse huutaa yhteiskuntaa elättämään.

Vierailija
37/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, nyt mies varmaan elvistelee joka puolella, että on saanut merkonomilta! Ja polleana kertoo vanhemmilleen seurustelevansa merkonomin kanssa...! Herää pahvi! Kertoisitko vaikka kavereillesi ja vanhemmillesi mielummin, että seurustelet kuusi vuotta työttömänä olleen kanssa? Tosin uskon, että teistä ei tule pari ikinä, jatka siis vain etsimistä ja koemakaamista tuntemattomien miesten kanssa, mutta muista nyt ensin pyytää heidän tiliootteensa ja CV itsellesi tarkistettavaksi.

Vierailija
38/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin järkyttyis siitä miten merkonomiksi kouluttautunut ja tradenomiksi opiskeleva ylempitasoinen naisystävänsä kirjoittaa kuin kakarat, jos tietäis.

Aika hyvin jos sängyssä olette olleet etkä tiedä onko mies kouluttautunut siivoojaksi vai ei tai yleensä miksi tekee sitä työtä. Jalat voi helposti levittää, mutta jutella itseään vaivaavista asioista, ei tietenkään....

Vierailija
39/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ääliö ja kouluttaudut parhaillaan ylikoulutetuksia työttömäksi ja olet löytänyt tärkeää työtä tekevän miehen, joka hyväksyy sinut siitä huolimatta. Eiköhän se ole mies, jonka pitäisi olla jättävänä osapuolena, koska teistä kahdesta hän kuluttaa aikansa noin tuhat kertaa paremmin.

Vierailija
40/103 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, siivoojamiehet on huippuja tyyppejä :D mistä tiedät ettei ole esim.välivuodella tms? T. Siivooja