Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (86)
Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.
On tässä ollut 3-4 lämmintä päivää. Sekä vappupäivä oli poikkeuksellisen lämmin vuodenaikaan nähden. Sitä lukuunottamatta ollut aika sateista ja pilvistä.
Ihan parhaat ilmat. Ei tartte kärsiä kuumuudesta. Nukkuukin paremmin.
Joo tuullut on pirusti mutta silti tuo pörssisähköläinen tuppaa olemaan aika kalliinlaista.
En ole huomannut. Täällä on ollut paljon kauniita ja sopivan lämpimiä päiviä (18-22 astetta).
Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.
En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.
Jkl
Juhannus oli pelkkää aurinkoa ja täydellinen lämmöltä. Mielummin tämä kuin+30 tappohelteet.
Toivottavasti heinäkuu tuo helteet mukanaan ja varmuuden vuoksi elokuussa välimeren lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista kunnon kesäpäivää ei oikein ole tainnut olla kuin yksi
Minkälainen sulla helle mulkku on kunnon kesäpäivä?
voinko arvata? +35 ja täys paahde päällä ja hiki lentää perseestä.
nyt +21 ja ihan täydellinen ilma tultiin just veneilemästä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.
Juuri tänään luontoa katsellessani mietin, mikä aarre meidän vihreänä kukoistavana luonto on kuivien keltaisten puiden ja nurmien sijasta.
Onneksi ei olekaan hellettä, sää ollut kuitenkin aurinkoinen, satanut joskus , tekee luonnolle hyvää.
Normaali Suomen sää. Ei mitään uutta.
Hullu pisti taas päivittäisen sää jankutuksen pystyyn.
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Sellanen hullu sielä.
Sellaista kunnon kesäpäivää ei oikein ole tainnut olla kuin yksi