Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavallinen mies voisi vähentää miesten väkivaltaisuutta?

Vierailija
25.06.2026 |

Ihmettelen että miten ihan tavallinen suomalainen mies voi vähentää miesten väkivaltaisuutta? 

Tätä todistellaan ja jauhetaan mutta jää hyvin epäselväksi, että mitä voit käytännössä tehdä jos et itse ole väkivaltainen, eikä tuttavapiirisi kuulu väkivaltaisia miehiä. 

Jossain luki että avatkaa suunne somessa, mutta kun en käytä sosiaalista mediaa, eikä käytä muutkaan tutut aikuiset miesystäväni. 

Joten mitä käytännössä nyt pitäisi tehdä? Ja vaikka huutaisin megafoniin torilla että ”älkää miehet olko naisille väkivaltaisia”, niin mitä ne miehet siitä välittäisi jotka ovat tähänkin asti tehneet mitä heitä huvittaa! 

Vähän sama kun huutaisit megafoniin kadulla ”älkää naiset tappako vauvoja”. Jätisikö joku lapsensa surmaava nainen sen tekemättä koska kuuli tuon huudon? 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ainut keino suojella naisia väkivallalta on etsiä väkivaltaisia miehiä (en kerro millä tavalla) ja poistaa heidät (en kerro mistä). Mutta en suosittele. Voi joutua linnaan ja nyt ei puhuta pressanlinnasta.

Vierailija
2/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole miesten väkivaltaisuudesta vaan naisten turvallisuudesta.

Hoidetaan asia samalla tavalla kuin ongelman kotimaassa eli kielletään naisilta liikkuminen ulkona ilman miesseuralaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ainut keino suojella naisia väkivallalta on etsiä väkivaltaisia miehiä (en kerro millä tavalla) ja poistaa heidät (en kerro mistä). Mutta en suosittele. Voi joutua linnaan ja nyt ei puhuta pressanlinnasta.

Ei kannata, koska silloin olet itse väkivaltainen, ja joudut "poistettavaksi". Kannattaa vain antaa luonnon hoitaa oma kiertokulkunsa.

Vierailija
4/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Tavallisen miehen ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Vierailija
5/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat auttaa hädänalaisia naisia uskomalla heidän puheitaan ilman vähättelyä ja syyttämistä. Hiljaakin on ihan hyvä olla. Ja jos on lahjoittaa vaikka ylimääräinen sohva, seinäkello, lastenvaatteita tai 10€ rahaa, ne voi antaa Suomen Ensi- ja Turvakotien liitolle. 

Vierailija
6/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vain muodikas miesviha. Sama kun puhuisi kaikille Suomen naisille ja sanoisi että nyt teidän on aika lopettaa lasten surmaaminen. Olisi siinä perus Liisa ihmeissään, että hänenkö pitää lopettaa lasten murhaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämäni aikana koskaan tavannut paria jossa mies on väkivaltainen ja nainen ei olisi tarkoituksella valinnut juuri tuon väkivaltaisen miehen, tavallinen fiksu mukava mies ei vaan saa kostumaan ja ei siksi kiinnosta tippaakaan, ja suuri osa naisista sen kyllä tunnustaa itsekin 'Pahoissa pojissa on se jokin'.

Toki tulijat on reilusti yliedustettuja kaikissa rikostilastoissa, raiskauksiin esimerkiksi tulia syyllistyy noin 24 kertaa useammin kuin kantasuomalainen. Mutta mistä se että naiset suhtautuvat raiskaajien maahan tuontiin huomattavasti miehiä suopeammin?

Vierailija
8/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat auttaa hädänalaisia naisia uskomalla heidän puheitaan ilman vähättelyä ja syyttämistä. Hiljaakin on ihan hyvä olla. Ja jos on lahjoittaa vaikka ylimääräinen sohva, seinäkello, lastenvaatteita tai 10€ rahaa, ne voi antaa Suomen Ensi- ja Turvakotien liitolle. 

Eikö ole vähän epäreilua, että tavismiehen pitäisi auttaa naista, jolta ensin sai pakit, kun tämä mielummin otti jännämiehen, ja sitten vielä pitäisi sympatiaa tuntea, kun tämä on saanut pataansa?🙁🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet nytkin netissä. Näet tälläkin palstalla (ja tässäkin ketjussa) naisia solvaavia, vähätteleviä ja latistavia kommentteja. Voit osallistua näiden miesten eliminointiin ihan vain muutamalla lauseella niin kauan kunnes he ymmärtävät, ettei tuollainen käytös tai haukkuminen ole hyväksyttävää. Kiitos.

N

Vierailija
10/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla pataan naistenhakkaajaa/henkistä väkivaltaa käyttävää. Ei ne muuten opi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun itsekään ei saisi olla väkivaltainen miehiä kohtaan jotka esim. ovat kohdelleet omaa äitiä tai siskoa kaltoin.

Vierailija
12/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vain muodikas miesviha. Sama kun puhuisi kaikille Suomen naisille ja sanoisi että nyt teidän on aika lopettaa lasten surmaaminen. Olisi siinä perus Liisa ihmeissään, että hänenkö pitää lopettaa lasten murhaaminen.

Juuri tämänkaltainen paskanjauhanta on saatava kitkettyä maailmasta. Älä uhriudu, vaan tee jotain hyvää sen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään homogeenistä joukkoa nimeltä miehet. En aio uhrata omaa terveyttäni tuon asian takia. Kyseessä on aika pienen joukon ongelma ja väkivallan kohteeksi valikoituvillakin niitä ongelmia usein riittänee.

 

Huumeet kuriin ja vähemmän p*skasakkia maahan, niin naisillakin on taas turvallista.

Vierailija
16/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat auttaa hädänalaisia naisia uskomalla heidän puheitaan ilman vähättelyä ja syyttämistä. Hiljaakin on ihan hyvä olla. Ja jos on lahjoittaa vaikka ylimääräinen sohva, seinäkello, lastenvaatteita tai 10€ rahaa, ne voi antaa Suomen Ensi- ja Turvakotien liitolle. 

Vit tu mitä paskaa. Miksi pitäisi uskoa sokeasti kun moni raiskaussyyte on perätön? Sanot että pitää tuomita ilman todisteita? Aika moni on menettänyt maineensa näiden valheiden vuoksi. Työnsäkin. Sitähän te haluatte. Vallan käyttää tuollaista aseena kun kaikki on aivopesty uskomaan aina kyseenalaistamatta.

Vierailija
17/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vain muodikas miesviha. Sama kun puhuisi kaikille Suomen naisille ja sanoisi että nyt teidän on aika lopettaa lasten surmaaminen. Olisi siinä perus Liisa ihmeissään, että hänenkö pitää lopettaa lasten murhaaminen.

Juuri tämänkaltainen paskanjauhanta on saatava kitkettyä maailmasta. Älä uhriudu, vaan tee jotain hyvää sen sijaan.

Että citizen vigilanten linjalla lähtisi tekemään hyvää vai mitenkä.

Vierailija
18/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En käytä sosiaalista mediaa." Kirjoittaa vauva palstalle näin.

Vierailija
19/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla pataan naistenhakkaajaa/henkistä väkivaltaa käyttävää. Ei ne muuten opi. 

Henkisen väkivallan toteennäyttäminen on yleensä aika vaikeaa, jopa mahdotonta.

Vierailija
20/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vain muodikas miesviha. Sama kun puhuisi kaikille Suomen naisille ja sanoisi että nyt teidän on aika lopettaa lasten surmaaminen. Olisi siinä perus Liisa ihmeissään, että hänenkö pitää lopettaa lasten murhaaminen.

Juuri tämänkaltainen paskanjauhanta on saatava kitkettyä maailmasta. Älä uhriudu, vaan tee jotain hyvää sen sijaan.

Sinulta meni täysin ilmeisesti hänen pointtinsa ohi, tai sitten olet epärehellinen keskustelija. Sama kumpi ongelmasi on, sinun kommenttisi on haitallinen.

T: Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme