Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.
Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:51"]Ap on hyvä ja laittaa kuvansa, niin voidaan täysin objektiivisesti arvioida ap:n väitetty komeus.
Ainoa ikävä asia ap:n tyttöystävässä on puutteellinen hygienia, muut ovat täysin kestettävissä olevia asioita.
[/quote]
Täysin kestettävissä olevia? Jospa puhuisit vain omasta puolestasi, en itsekään kestäisi jos kumppani ei miellyttäisi ulkoisesti ja jos sillä olisi typerät jutut.
[/quote]
Pakko kestää, jos omat jutut ovat yhtä typeriä ja ulkoisesti ollaan samaa tasoa. Tai sitten ollaan yksin. Näin simppeliä se on, ruunat.
[/quote]
No ap voi oikeasti olla komea ja hauska, minäkin olen, joten meillä on varaa nirsoilla naisten suhteen. T. ori
[/quote]
Onneksi olkoon!
Tuskin kuitenkaan roikut epämiellyttävän naisen kanssa kuin Ap?
Kirjoitustavasta päätellen ap on nainen. Ja kaikki teeskentelee, etteivät tajua. Huoh. En itse enää jaksa näitä.
Auts, olet kuin kuin exäni. Tosin ukko on edelleen yksin, joten olisikohan luullut itsestään liikoja?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:14"]
Hiukan vaikuttaisi siltä, ettet ylipäätään pidä naisista. Ei ole ehkä rohkeutta tulla kaapista ulos.
[/quote]
Eikö nainenkaan pidä miehistä jos ei pidä haisevista ja typeriä puhuvasta miehestä? Onko nainen silloin heti "tussunlutkuttaja"?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:30"]
Naiset eivät yleensä hauku miehiään rumiksi eivät kerro olevansa suhteessa ainoastaan säännöllisen seksin vuoksi, ja usein he pohtivat myös omaa osuuttaan ja vaikutustaan tilanteeseen.
[/quote]
Fakta on se, että jos epätyytyväiset naiset ovat 99%:sti rahan vuoksi miehensä kanssa. 50% pois elareista niin akatkin alkaisivat tehdä jotain parisuhteen ja sen pysyvyyden eteen.
Vaikka en tunne sinua, niin olet aika paska ihmiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:15"]
Naiset eivät yleensä hauku miehiään rumiksi eivät kerro olevansa suhteessa ainoastaan säännöllisen seksin vuoksi, ja usein he pohtivat myös omaa osuuttaan ja vaikutustaan tilanteeseen.
[/quote]
Fakta on se, että jos epätyytyväiset naiset ovat 99%:sti rahan vuoksi miehensä kanssa. 50% pois elareista niin akatkin alkaisivat tehdä jotain parisuhteen ja sen pysyvyyden eteen.
[/quote]
Miksi et halua elättää lastasi? Muistathan steriloida itsesi, niin et vahingossakaan pääse lisääntymään.
Kyllä aikuisen miehen pitäisi osata olla yksinkin. Varsinkin kun sinulla on kuitenkin kavereita eli et täysin ilman seuraa jää, jos jätät naisesi kuten sinun pitäisi.
Niinpä....ongelma on.....
Toisen ihmisen hyväksikäyttöä on aika vaikea puolustella millään...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:18"]
En ole Jussi, Aleksi enkä Mika, älkää olko huolissanne. ap
[/quote]
Entä Hulda Hilppa?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:18"]
En ole Jussi, Aleksi enkä Mika, älkää olko huolissanne. ap
[/quote]
Entä Hulda Hilppa?
[/quote]
Ei, olen Hanneli Hannis.
Tännehän on tullut paljon viestejä, kiitos niistä, pääsin vasta nyt lukemaan. En ehdi niihin nytkään tarkemmin syventyä, mutta teen sen myöhemmin tänään ja yritän vastaillakin. ap
Jos koet tyttöystäväsi tuollaisena, niin silloin on parempi lopettaa suhde välittömästi. Mutta mietinpä vain, että miksi ajattelet itse olevasi niin paljon parempi ihminen, että sinulla on varaa sanoa kenestäkään noin. Jos olet niin huippu tyyppi, niin oletuksena mikset ole löytänyt jo ennen tätä tyttöystävää parempaa vaihtoehtoa? Olen elämässäni törmännyt kaltaiseesi miestyyppiin, joka voi olla ulkonäöllisesti sekä muutenkin melko vastenmielinen ja silti kuvitella itse olevansa valioluokan uros, joka joutuu tyytymään mielestään kakkosluokan naiseen. Ajatuksena tällä miestyypillä on yleensä, että olen nyt tämän kakkosluokan naisen kanssa kunnes löydän paremman. Ja yllätys onkin suuri, kun tämä nainen lopettaa suhteen tähän mieheen ja mies on aivan hämillään, että kuinka tämä nyt tällä tavalla meni ja alkaa todistella rakkauttaan, kun aiemmin rakkaudesta ei puhuttu sanallakaan vaan ainoastaan kerrottiin naisen puutteista kuitenkin omat vajavaisuudet hienosti unohtaen.
Älä todellakaan loukkaa tyttöystävääsi kertomalla noista ajatuksistasi, vaan jatka niin kuin tähänkin asti ja yritä kestää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
Miksi et halua elättää lastasi? Muistathan steriloida itsesi, niin et vahingossakaan pääse lisääntymään.
[/quote]
Älähän sinä elareiden imuttelija ulise.
Miksi elatusmaksu nousee tulojen mukaan? Nousee lapsen kustannus sen mukaan miten isä tienaa?
[/quote]
Normaalisti lapsen elintaso noudattelee vanhempien elintasoa. Oliko tämä ihan oikeasti jollekin yllätys?
Jos olet niin upea kuin kerrot, niin kyllä sä löydät paremman naisen kunhan yrität. Eli eroamaan vaan!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:24"]Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap
[/quote]
Jos olisit oikeasti hyvännäköinen ja vielä hauskakin, ujous ei haittaisi, koska naiset lähestyisivät sinua.
Näin monen tuntemani hyvännäköisen ujon miehen kohdalla. Näistä yksi on vielä niin sosiaalisesti rajoittunut, ettei meinaa saada sanaa suustaan edes tuttujen seurassa, mutta hän on todella miellyttäväpiirteinen ja ihan omasta kiinnostuksestaan panostaa ulkonäkönsä sekä pukeutumiseen enemmän kuin useimmat naisetkaan, joten naisia pyörii ympärillä silti.
Mitättömännäköisiä ja ujoja toki ei kukaan lähesty, mutta yhtälailla mitäänsanomattomannäköinen ujo nainen saa olla seinäruusuna (tiedän kokemuksesta).
[/quote]
Olen kyllä komea, mutta missä naisten muka kuuluisi minua lähestyä? En käy baareissa, keikoilla, missään juhlissa tai naisten suosimissa harrastuksissa. En usko, että naiset uskaltavat lähestyä tuntemattomia miehiä jossain kadulla, ihan sama kuinka komea on. ap
[/quote]
Jos olet näin komea, eroa siitä etovasta tyttöystävästäsi ja laita treffipalstalle oma profiilisi. Saat satoja yhteydenottoja kauniilta naisilta! Mutta etpä uskalla ottaa sitä riskiä ettet kuitenkaan kelpaisikaan näille a-luokan naisille!
[/quote]
Turha luulla, että komealle miehelle satelisi treffikutsuja deittipalstalla. Niitä voi tulla, normaalin näköinen mies ei saa yhtäkään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älähän sinä elareiden imuttelija ulise.
Miksi elatusmaksu nousee tulojen mukaan? Nousee lapsen kustannus sen mukaan miten isä tienaa?
Joo ymmärrän. Töissä näkee paljon pariskuntia missä etova nainen ja ihan jees mies.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:43"]
Hulda Hilppa Kustaava
Hulda Hilppa Eija-Riitta
[/quote]
Anteeksi, väärä keskustelu, piti mennä tuohon yhteen nimiketjuun. :D
[/quote]
Kerkes jo purskahtaan kahvit pöydälle :D