Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.
Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:43"]
Hulda Hilppa Kustaava
Hulda Hilppa Eija-Riitta
[/quote]
Anteeksi, väärä keskustelu, piti mennä tuohon yhteen nimiketjuun. :D
En ole Jussi, Aleksi enkä Mika, älkää olko huolissanne. ap
loistava trolli :D naiset veti herneet ja palotkin nokkaan oikein vaan kunnolla. Osui PAMMMM ja upposi.
Jos oma kumppani tuntuu täydelliseltä se johtuu siitä, että ei välitä hänen epätäydellisyyksistään tai jopa ajattelee niistäkin jollain tavalla positiivisesti. Sen lähemmäksi täydellistä kumppania ei voi päästä.
Olet vielä niin nuori, että kerro erosta jo tänään ja lähde kokeilemaan viehätysvoimaasi ihmisten pariin! En käsitä miksi roikut ja ripustaudut tyttöystävääsi ja huonoon suhteeseenne, osaat kai olla yksinkin edes muutaman viikon? Vai osaatko? Onko se oikeasti sinulle noloa olla sinkku, kun "kaikilla muillakin on tyttöystävä"? Eikö tuollainen ole ihan teinien tapa ajatella...? Ole ap siis kerrankin elämässäsi Mies ja ota vastuu tekemisiståsi ja elämästäsi, älä pakoile sitä kuin pahainen pikkupoika!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:57"]
Todennäköisesti sinä ap olet myös tyttökaverisi mielestä etova ja hän on sinun kanssaan vain niin kauan että löytää arvoisensa. Sori.
[/quote]
Palaa alkuun ja lue mitä itse kirjoitit ihan ensimmäiseksi, eiköhän se kerro vastauksen ihmettelyysi.
Ai, mistä näin päättelit? ap
[/quote]
Miten sinä ajattelet että ujous on vain pikkuvika upean parisuhteen esteenä. Ujous voi pilata koko elämän, tyttöystäväsi saattaa pitää sitä hyvin epämiehekkäänä piirteenä mutta sietää jos olet muuten keskiverto.
Hiukan vaikuttaisi siltä, ettet ylipäätään pidä naisista. Ei ole ehkä rohkeutta tulla kaapista ulos.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:54"]
Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.
Ehkä teidän lassukoiden kannattaisi pysytellä yksin? Oikeasti.
[/quote]
Miksi miesten pitäisi tyytyä jonhonkin b-luokan naiseen?
[/quote]
Jos mies on c-luokkaa, hänen pitäisi olla onnellinen että sai b-luokan naisen.
Mitä jos vaikka juttelisit rehellisesti asioista tyttöystäväsi kanssa ja esim. yhdessä muuttuisitte ja kasvaisitte paremmiksi teiksi? Tuskin olet itsekään se kedon täydellisin kukkanen, jokaisessa on kasvuvaraa ja ihmiset yleensä päätyvät yhteen nimenomaan siksi, että voivat yhdessä täydentää toisiaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:24"]Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap
[/quote]
Jos olisit oikeasti hyvännäköinen ja vielä hauskakin, ujous ei haittaisi, koska naiset lähestyisivät sinua.
Näin monen tuntemani hyvännäköisen ujon miehen kohdalla. Näistä yksi on vielä niin sosiaalisesti rajoittunut, ettei meinaa saada sanaa suustaan edes tuttujen seurassa, mutta hän on todella miellyttäväpiirteinen ja ihan omasta kiinnostuksestaan panostaa ulkonäkönsä sekä pukeutumiseen enemmän kuin useimmat naisetkaan, joten naisia pyörii ympärillä silti.
Mitättömännäköisiä ja ujoja toki ei kukaan lähesty, mutta yhtälailla mitäänsanomattomannäköinen ujo nainen saa olla seinäruusuna (tiedän kokemuksesta).
[/quote]
Olen kyllä komea, mutta missä naisten muka kuuluisi minua lähestyä? En käy baareissa, keikoilla, missään juhlissa tai naisten suosimissa harrastuksissa. En usko, että naiset uskaltavat lähestyä tuntemattomia miehiä jossain kadulla, ihan sama kuinka komea on. ap
[/quote]
Jos olet näin komea, eroa siitä etovasta tyttöystävästäsi ja laita treffipalstalle oma profiilisi. Saat satoja yhteydenottoja kauniilta naisilta! Mutta etpä uskalla ottaa sitä riskiä ettet kuitenkaan kelpaisikaan näille a-luokan naisille!
Mikä tässä nyt on ongelma? Eroat jos tyttöystävä ei miellytä. Sitten voit taas alkaa käydä niissä paikoissa, jossa niitä sinkkunaisia pörrää ja koska olet niin upea ja ihana, niin kyllähän sieltä joku siis omien sanomistesi perusteella pitäisi samoin tein tarttua haaviin, koska olet omien sanojesi mukaan niin suuri kultakimpale?
Ai niin ja vielä tähän loppuun, miksi aina täytyy päteä sillä korkealla koulutuksella?? Harvemmin siellä kouluissa opetetaan olemaan sopiva, huomioonottava ja rakastava puoliso?? Jos taas kyse pelkästä rahasta, niin eihän sillä muulla ole sitten mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:54"]
Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.
Ehkä teidän lassukoiden kannattaisi pysytellä yksin? Oikeasti.
[/quote]
Miksi miesten pitäisi tyytyä jonhonkin b-luokan naiseen?
[/quote]
Kuka sanoi, että pitäisi tyytyä? Erotkaa jos ei toinen kelpaa.
Jollakin tasolla taidat itsekin olla aika tyhmä ja ennen kaikkea saamaton. Jos et parempaa saa, niin tyydy siihen, jonka sait.
Eikös niin sanota, että ennemmin yksin kuin huonossa parisuhteessa? (tässä tapauksessa epätyydyttävässä parisuhteessa). Mielestäni jokaisen meistä tulisi kyetä olla yksin, läheisriippuvuus ei ole hyvä juttu ap jo sinun tulevia muita parisuhteita ajatellen. Itsekin olin vuosikausia sinkku muiden ystävien seurustellessa, joten tiedän, että se tuntuu välillä ikävältä. Silloin ainakin itse keskityin sinkkunaolon positiivisiin puoliin ja opettelin yksin oloa, itseni hyväksymistä ja rakastamista, henkisen tasapainon ja rauhan saavuttamista tulevaa parisuhdetta silmällä pitäen (miten kukaan voisi rakastaa sinua jos et itse rakasta itseäsi?). No, meni vähän asian vierestä, mutta tuossa siis omia kokemuksiani sinkkuudestani.
Kehottaisin vielä realistisesti tarkastelemaan omaa "tasoasi", sekä ulkonäöllistä että henkistä. Minkälaisella tasolla olet oikeasti ulkonäöllisesti? Oletko muidenkin mielestä hyvännäköinen? Koita myös määritellä tasosi henkisellä puolella kumppanina. Oleko empaattinen, otatko parisuhteessa toisen huomioon? Kyetkö kannustamaan ja tukemaan muita kun heillä on vaikeaa? Näiden eri osa-alueiden "tasojen" määrittely saattaa avata silmäsi. Helposti sitä nimittäin itse arvioi itsensä ainakin ulkonäöllisesti korkeammalle, kuin mitä todellisuus oikeasti on. Tällöin tavallisen näköinen mies/nainen ei kelpaa, vaan kurotellaan hyvännäköisiä ihmisiä, jotka todellisuudessa ovat saavuttamattomissa.
Jos edelleen olet sitä mieltä, että olet tyytymätön kumppaniisi ja hän on vaan hätävara, suosittelen suhteen päättämistä. Jos olet oikeasti hyvännäköinen ja hauska, ei muuta kuin kuvallista profiilia nettideittipalstalle. Tuolla komea kuvasi, hauskat viestisi (kerroit olevasi hauska) ja sivistynyt kirjoitustapasi erottuu kyllä edukseen (itsekin aikoinani nettideittipalstalla olleena sanon tämän kokemuksella). Eikä ujous tuolla myöskään tule esteeksi, koska yhteyttä otetaan kirjoittamalla. Lisäksi yrittäisin lähteä ihmisten ilmoille, jotta potentiaalisia kohtaamisia naisten kanssa tulisi vastaan. Ei mihinkään baareihin, jos et niissä tykkää käydä. Mutta esim. näin kesällä vaikkapa puistoihin istuskelemaan tai lukemaan kirjoja, kahvilaan kahville yms... Vielä kun pidät mielen avoimena ja positiivisena etkä masentuneena hampaat irvessä yritä naista etsiä, tulet varmasti kohtaamaan sinulle sopivan kumppanin. :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:29"]
Luin äsken vitsin palstalta:
olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap
[/quote]
Samaa nauroin, komea ja korkeasti koulutettu ja ei muka saa naista. Jos olet komea ja korkeastikoulutettu, saat kivittää rumimpia jaloista pois. =)
Hulda Hilppa Kustaava
Hulda Hilppa Eija-Riitta