Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ostaisikaan mökkiä vaan vuokraisi joka vuosi kesä- ja heinäkuuksi

Vierailija
24.06.2026 |

Mikähän mahtaisi olla hinta neuvottelemalla? Vuokraajalla ei olisi siivous- ym kuluja niinkuin viikkosysteemillä vuokrattaessa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tonnia.

Vierailija
2/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on se mistä sovitaan. Mökkejä on moneen lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan, että sellainen perinteinen mökki, että sähköt on, muttei juoksevaa vettä. Olisi oma ranta ja soutuvene, sauna. Tupa ja makuuhuone- tai soppi. Ap

Vierailija
4/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan, että sellainen perinteinen mökki, että sähköt on, muttei juoksevaa vettä. Olisi oma ranta ja soutuvene, sauna. Tupa ja makuuhuone- tai soppi. Ap

No mistä helvetistä me se voidaan tietää kun muuttujia on niin paljon kuten sijainti? Facebookissa esim on ties kuinka monta ryhmää jossa tällaisia mökkejä on tarjolla pilvin pimein, mikset ota asioista selvää vasn arvuuttelet täällä?

Vierailija
5/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa tiilitalo? Mihin asti keskusta on auki? Kannattaako keltaista lunta syödä? Missä olin eilen?

Vierailija
6/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ole keskustelupalsta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja ei halua hävitä vaan ottaa maksun viikkovuokran mukaan. 

Vierailija
8/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fb:ssä. Mietin vaan. Emme asu Suomessa. Säästäkää näppistänne, jos haluatte vain haukkua minua, mutta aiheeseen mielellään saa vastata. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole keskustelupalsta?

Joo mutta vastaukset on aina tällaisia nykyään.

Vierailija
10/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 1600-2400 e käteen kuukaudesta. Eli 400-600e/viikko. Veikkaan.

Just oltiin Rukalla 5 yötä ja maksettiin 350e mökin omistajalle käteen. En muista saatiinko kuittia ;)


Hyvä idea, sillä pelastaisi itsensä huoltotöiltä ja mökin veroista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole keskustelupalsta?

Voihan täällä keskustella vaikka siitä paljonko kello on mutta en ymmärrä ihmisiä jotka arvuuttelevat sen sijaan että hakisivat ensin hieman faktoja hyvin yksinkertaisilla tavoilla. Järkevämpää olisi selvittää muutama esimerkkihinta ja kysellä sen jälkeen faktojen pohjalta että onko kannattavaa vai eiz

Vierailija
12/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 - 10 000 €/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli yks mökki vuokraus ilmoitus niin 350 euroa kk. Ihan hyvä mökki mitä katsoin kuvista. Olen joskus vuokrannut kuukaudeksi, maksoin muistaakseni 400 euroa.

Vierailija
14/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että 1600-2400 e käteen kuukaudesta. Eli 400-600e/viikko. Veikkaan.

Just oltiin Rukalla 5 yötä ja maksettiin 350e mökin omistajalle käteen. En muista saatiinko kuittia ;)


Hyvä idea, sillä pelastaisi itsensä huoltotöiltä ja mökin veroista jne.

Niin, varmaan on kallista, mutta mökin ostaminenkin on ja jos sen jättää 10 kuukaudeksi aina tyhjilleen, on sekin huono idea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500-2000€/kk

Vierailija
16/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriperhe tekee siten, että vuokraa eri mökin joka toinen vuosi koko kesäksi. Hän laittaa ajoissa (ennen joulua) sähköpostia valitsemiin kohteisiin ja sitten käyvät keskustelua aiheesta. Moni omistaja on ollut tyytyväinen, kun ei tosiaan tarvii sitten miettiä siivouksia ja lakanapesuja viikottain tai olla kytiksellä, kun vuokralainen vaihtuu. On siitä satasen kaksi saanut alennusta. Riippuen kohteesta ja sijainnista.

Välivuosina sitten käyvät ulkomailla.

Vierailija
17/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole fb:ssä. Mietin vaan. Emme asu Suomessa. Säästäkää näppistänne, jos haluatte vain haukkua minua, mutta aiheeseen mielellään saa vastata. Ap

Kannattaa liittyä Facebookiin. 

Vierailija
18/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole fb:ssä. Mietin vaan. Emme asu Suomessa. Säästäkää näppistänne, jos haluatte vain haukkua minua, mutta aiheeseen mielellään saa vastata. Ap

Kannattaa liittyä Facebookiin. 

Kuka sinne enää liittyy? Sinne liityttiin 20 vuotta sitten ja sen jälkeen on erottu k.o. lafkasta, ovi käynyt tiuhaan. 

Vierailija
19/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarenkaan kautta ollaan varattu useampana kesänä mökki (kuluttajansuoja). Viimeisin maksoi rapiat 500 €/vko. Pidän siitä, että voi tutustua erilaisiin paikkoihin.

Vierailija
20/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosiko? Ajan mittaan niillä hinnoilla saa jo oman rötiskön, nythän pitäs olla ostajan markkinat.  Aina se teltan voittaa. Tai asuu jossain maalaishotellissa.