Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.
Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:05"]
"Oikeasti huonompi"
Tarkoitat varmaan, että nainen on hurja nalkuttamaan ja luulemaan itsestään liikoja?
[/quote]
Tarkoitan, että aloittajan teksti ja kommentit vastauksiin kertovat usein paljon siitä, minkälainen ihminen hän on.
En muista yhtäkään naisen kirjoittamaa aloitusta tällaisesta aiheesta, jossa tämä kertoisi seurustelevansa miehensä kanssa vain siksi, ettei halua olla hetkeäkään yksin, ja vaihtavansa parempaan heti kun sellainen tulee kohdalle. En siis väitä, ettei missään koskaan ole sellaista ollut, väitän vain ettei se ole tyypillistä.
Jos tavoitteenasi oli laatia näitä naisten valitusavauksia vastaava teksti miehen kirjoittamana, epäonnistuit siinä. Tekstisi kantavan ajatuksen olisi siinä tapauksessa pitänyt olla ennemminkin seuraavilla linjoilla: Miten saisin kumppanini parantamaan huonon tapansa X? Rakastan häntä ja haluan sitoutua häneen loppuelämäkseni, mutta pelkään että suhteesta tulee onneton jos hän jatkaa tätä käytöstään. Teenköhän mahdollisesti itse jotain väärin ja voisinko omalla toiminnallani auttaa miestä käyttäytymään paremmin?
Naiset eivät yleensä hauku miehiään rumiksi eivät kerro olevansa suhteessa ainoastaan säännöllisen seksin vuoksi, ja usein he pohtivat myös omaa osuuttaan ja vaikutustaan tilanteeseen. Se, että sinä laadit avauksesi kuten laadit, kertoo sinusta ihmisenä, vaikka tekstisi varmaankin olikin provo. Ymmärrätkö (en odota että ymmärtäisit, koska yleensä naisvihamielisillä katkeroilla on psykologisen ymmärryksen kohdalla sokea piste)?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:54"]
Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.
Ehkä teidän lassukoiden kannattaisi pysytellä yksin? Oikeasti.
[/quote]
Miksi miesten pitäisi tyytyä jonhonkin b-luokan naiseen?
[/quote]
Jos on itse korkeintaan keskinkertainen niin on aika turha valittaa. Ap siis myöntää että ei saa parempaa (eli on itsekin tylsä, etova jne?) mutta saman tason nainen ei sitten kuitenkaan riitä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:51"]Ap on hyvä ja laittaa kuvansa, niin voidaan täysin objektiivisesti arvioida ap:n väitetty komeus.
Ainoa ikävä asia ap:n tyttöystävässä on puutteellinen hygienia, muut ovat täysin kestettävissä olevia asioita.
[/quote]
Täysin kestettävissä olevia? Jospa puhuisit vain omasta puolestasi, en itsekään kestäisi jos kumppani ei miellyttäisi ulkoisesti ja jos sillä olisi typerät jutut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:57"]
Todennäköisesti sinä ap olet myös tyttökaverisi mielestä etova ja hän on sinun kanssaan vain niin kauan että löytää arvoisensa. Sori.
[/quote]
Ai, mistä näin päättelit? ap
[/quote]
No jos sinua ei kukaan muu halua, niin selvästi sinäkin olet helvetin etova ilmestys, daa!!! :D
Vähän ohis, mutta minulla on kaksi tavallisen hyvännäköistä, urheilullista, kilttiä ja ihanaa akateemista miespuolista ystävää, jotka ovat sinkkuja (eivät omasta halustaan). Ihmettelen itse, miksi ovat edelleen sinkkuja, kun toivoisit lapsia ja ihanaa puolisoa.
Syynä taitaa olla ujous ja se, että ns.hyvän statuksen takia joutuvat esim.työpaikan juhlissa liian suuren ahdistelun kohteeksi ei-niin-tasokkailta naisilta (ja tälläinen on nk.kiltille miehelle ongelmallista). Kiltit miehet eivät ehkä erotu edukseen vai onko 30v lähestyvissä kaikki hyvät vaan viety.
Mutta ymmärrän tavallaan ap:ta. Varmasti harmittaa jos suhteessa ei ole rakkautta ja toisen kunnioitusta. Ja toisaalta on ikävää olla pitkään yksin. Vaikka arvostan itseäni myös niin paljon, etten ole koskaan tuhlannut aikaa rakkaudettomiin parisuhteisiin.
Ap. On keskivertoa tyhmempi ja siksi kukaan ei sitä halua vaikka hän olisi komeakin. Säälittää tyttöystäväsi.
Ap on pahasti häiriintynyt palstan vakiopsykopaatti, joka epätoivoisesti yrittää provosoida palstalla koko ajan ihan eri "ongelmien" kanssa. Kyseinen henkilö on vakavasti päästään sairas, ja tarvitsisi psykiatrista hoitoa suljetussa laitoksessa. Älkää vastatko sen pellen aloituksiin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:51"]Ap on hyvä ja laittaa kuvansa, niin voidaan täysin objektiivisesti arvioida ap:n väitetty komeus.
Ainoa ikävä asia ap:n tyttöystävässä on puutteellinen hygienia, muut ovat täysin kestettävissä olevia asioita.
[/quote]
Täysin kestettävissä olevia? Jospa puhuisit vain omasta puolestasi, en itsekään kestäisi jos kumppani ei miellyttäisi ulkoisesti ja jos sillä olisi typerät jutut.
[/quote]
Pakko kestää, jos omat jutut ovat yhtä typeriä ja ulkoisesti ollaan samaa tasoa. Tai sitten ollaan yksin. Näin simppeliä se on, ruunat.
[/quote]
[/quote]
... Ja siitä päästäänkin siihen pointtiin: miksi siis roikkua suhteessa, jossa toinen ei yksinkertaisesti miellytä?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:38"]
[/quote]
[/quote]
Pakko kestää, jos omat jutut ovat yhtä typeriä ja ulkoisesti ollaan samaa tasoa. Tai sitten ollaan yksin. Näin simppeliä se on, ruunat.
[/quote]
No ap voi oikeasti olla komea ja hauska, minäkin olen, joten meillä on varaa nirsoilla naisten suhteen. T. ori
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:48"]
[/quote]
[/quote]
... Ja siitä päästäänkin siihen pointtiin: miksi siis roikkua suhteessa, jossa toinen ei yksinkertaisesti miellytä?
[/quote]
Ap:n mukaan siksi, koska hän ei parempaa saa. Joten vedä omat johtopäätöksesi siitä.
Just joo. Etova tyttöystävä, mutta seksi kelpaa ja seura silloin, kun et halua olla yksin. Voi että Ap, kun sulla on rankkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ap voi oikeasti olla komea ja hauska, minäkin olen, joten meillä on varaa nirsoilla naisten suhteen. T. ori
[/quote]
Vanha nettiviidakon sananlasku: pics or it didn't happen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap:n mukaan siksi, koska hän ei parempaa saa. Joten vedä omat johtopäätöksesi siitä.
[/quote]
Jos ap ei pidä tyttöystävästään, niin miksi hän ei eroa? Ap:lle tekisi hyvää olla vähän aikaa yksin. Ei ole mikään pakko seurustella vain siksi, kun kaveritkin seurustelee.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos ap ei pidä tyttöystävästään, niin miksi hän ei eroa? Ap:lle tekisi hyvää olla vähän aikaa yksin. Ei ole mikään pakko seurustella vain siksi, kun kaveritkin seurustelee.
[/quote]
Voi ääliöiden ääliö. Kysy ap:lta sitä, älä minulta.
Voi kuule. Löytyy sitä naisistakin.. Mä tunnustan huijanneeni vaikka kuin paljon miehiä, lupaillut vaikka mitä, ottanut lahjoja vastaan ym., eli motiivina on ollut vain saada jotain mitä haluan. Enkä antanut edes pillua! Haha! Miehiä on niiiin helppo huijata.
Toki en pidä käytöstäni mitenkään hyvänä, minut pilasi nuorempana juuri samanlainen mies kuin ap ja siitä lähtien olen käyttänyt miehiä hyväksi. En pysty normaaliin tasapainoiseen suhteeseen, enkä haluaisikaan.
Kyllä mulla ainakin kaverit näkee varmasti mun naamasta syyn (ruma), että miksi en seurustele. Minkäänlaista kettuilua tästä ei tule, koska en yksinkertaisesti vietä aikaani mulkkujen kanssa, eli mun kaverit on hyviä tyyppejä. Hommaa AP paremmat kaverit.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:24"]
Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap
[/quote]
Jos olisit kaikkea tuota, naiset kyllä lähestyisivät sinua.
Joku sanoi aiemmin, että oman markkina-arvon tasoisista kannattaa kumppani valita, mistä sen markkina-arvonsa sitten tietää?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:02"]Toivon todella, että jätät tyttöystäväsi. Ihan tyttöystäväsi takia. Tuhlaat teidän molempien aikaa, ja se on epäreilua.
Mitä kamalaa sinkkuudessa on? Vai saatko jonkinlaista "vallan" tunnetta, kun sinä voit ainakin mielessäsi olla teistä se parempi ja sinun käsissäsi on se, jatkuuko suhde vai ei?
En tiedä "tasoasi", mutta toisaalta minusta nämä tasopuheet alkaa mennä jo naurettaviksi. "Koska minä olen sen-ja-sen näköinen, minun pitäisi ansaita ihminen sellaisella-ja-tällaisella koulutuksella ja sellaisella-ja-tällaisella ulkonäöllä". Vastenmielinen ajatus. Ihmiset ihmisinä ja statushyödykkeet erikseen.
[/quote]
Tasopuheet on perseestä, mutta kyllä asia on useimmin niin, että mies on naiselle "statushyödyke". Esim. työtön mies lentää suhteestä ulos nanosekunneissa kuin Naton ohjus....
[/quote]
Minua ei itse asiassa kiinnosta vetää tästä mitään tasa-arvo-ongelmaa. Minusta ihmiset voisivat ylipäätään vähän fiilata sitä, mitä he ylipäätään hakevat parisuhteelta ja mitkä asiat ovat oikeasti se onnellisuuden tae. Ja näissä tasohöpinöissä ollaan minun mielestäni ihan ulalla. Sellaisia naisia on, joille ei kelpaa kuin tietyn koulutuksen ja palkkatason saavuttanut atleetikko. Sellaisia miehiä on, jotka mielestään ansaitsisivat megatissisen, langanlaihan ja "tiukan" blondin. Että mitä tarpeita nämä ulkoiset seikat loppujen lopuksi täyttävät?
En muuten sitten väitä, että pitäisi tyytyä ylipäätään kehenkään. Sepä se pointti onkin: minusta on reilua sallia toisellekin se, että voi löytää suhteen joka tekee molemmat onnelliseksi.