Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.

Vierailija
03.07.2014 |

Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:54"]

Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.

Ehkä teidän lassukoiden kannattaisi pysytellä yksin? Oikeasti.

[/quote]

Miksi miesten pitäisi tyytyä jonhonkin b-luokan naiseen?

[/quote]

Miksi b- luokan naisten pitäisi tyytyä minkä vaan luokan mieheen josta ei kuitenkaan pidä?

Vierailija
82/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken vitsin palstalta:

olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:24"]Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap

[/quote]

Jos olisit oikeasti hyvännäköinen ja vielä hauskakin, ujous ei haittaisi, koska naiset lähestyisivät sinua.

Näin monen tuntemani hyvännäköisen ujon miehen kohdalla. Näistä yksi on vielä niin sosiaalisesti rajoittunut, ettei meinaa saada sanaa suustaan edes tuttujen seurassa, mutta hän on todella miellyttäväpiirteinen ja ihan omasta kiinnostuksestaan panostaa ulkonäkönsä sekä pukeutumiseen enemmän kuin useimmat naisetkaan, joten naisia pyörii ympärillä silti.

Mitättömännäköisiä ja ujoja toki ei kukaan lähesty, mutta yhtälailla mitäänsanomattomannäköinen ujo nainen saa olla seinäruusuna (tiedän kokemuksesta).

Vierailija
84/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät tyttöystävääsi aika törkeästi hyväksesi, oli hänessä sitten mitä tahansa huonoja piirteitä. Kuvailemasi tilanteen perusteella teidän suhdetta tuskin enää pelastaa mikään.

Vierailija
85/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kenenkään ei pidä ''tyytyä'' mihinkään, ei naisen eikä miehen. Joidenkin ihmisten silti on niin vaikea käsittää, että jos ei ole lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Sun kertomuksestasi erityisen epämiellyttävän tekee tyttöystäväsi ulkonäön ruotiminen. Jos kyse olisi vain luonteenpiirteistä, niin olisi luonnollista jos et kokisi teitä samalle aaltopituudelle ja siksi haluaisit erota. Nyt kuullostaa vain siltä, että ihan sama kenet muut ''saat'', kunhan se joku on vain kauniimpi. Ketään ei pitäisi puhtaasti ulkonäöllisistä syistä jättää, henkinen väkivalta jne on sitten aivan eri asia.

Vierailija
86/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:24"]Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap

[/quote]

Jos olisit oikeasti hyvännäköinen ja vielä hauskakin, ujous ei haittaisi, koska naiset lähestyisivät sinua.

Näin monen tuntemani hyvännäköisen ujon miehen kohdalla. Näistä yksi on vielä niin sosiaalisesti rajoittunut, ettei meinaa saada sanaa suustaan edes tuttujen seurassa, mutta hän on todella miellyttäväpiirteinen ja ihan omasta kiinnostuksestaan panostaa ulkonäkönsä sekä pukeutumiseen enemmän kuin useimmat naisetkaan, joten naisia pyörii ympärillä silti.

Mitättömännäköisiä ja ujoja toki ei kukaan lähesty, mutta yhtälailla mitäänsanomattomannäköinen ujo nainen saa olla seinäruusuna (tiedän kokemuksesta).

[/quote]

Olen kyllä komea, mutta missä naisten muka kuuluisi minua lähestyä? En käy baareissa, keikoilla, missään juhlissa tai naisten suosimissa harrastuksissa. En usko, että naiset uskaltavat lähestyä tuntemattomia miehiä jossain kadulla, ihan sama kuinka komea on. ap

Vierailija
87/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, monilla miehillä on täysin katteettomia kuvitelmia itsestään. Monet huumorintajuttomat, epäkohteliaat ja rumat luttanat pitävät itseään alfauroksina, joita joka naisen pitäisi palvoa. Olisiko sunkin aika katsoa peiliin ja arvioida vahvuutesi uudelleen? Kun hyväksyy omat heikkoutensa, pystyy niitä myös kehittämään. Onnellinen elämä edellyttää omien vikojensa hyväksymistä. Kun tajuat omat vikasi, tajuat ehkä, että saat olla hemmetin onnekas jos kukaan "B-luokan nainen" viitsii edes sylkäistä sinun suuntaasi. <3

Vierailija
88/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:36"]

Käytät tyttöystävääsi aika törkeästi hyväksesi, oli hänessä sitten mitä tahansa huonoja piirteitä. Kuvailemasi tilanteen perusteella teidän suhdetta tuskin enää pelastaa mikään.

[/quote]

Niin, en minäkään todellakaan usko tai edes toivo että tämä suhde kestäisi. Vaikka se kuulostaakin hyvin julmalta ja tunteettomalta, niin tyttöystäväni on minulle lähinnä vain väliaikaisratkaisu. ap

Vierailija
89/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin mistä tuo läheisriippuvuutesi kumpuaa. Onko äitiä ikävä?

Vierailija
90/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ap:n tyttöystävää, jolla voi olla ties mitä haaveita avioliitosta ja yhteisestä tulevaisuudesta, kun tämä yksi sankari ei kerro mitä oikeasti tästä naisesta ajattelee. 

Itselleni on kerran myös tehty noin ja siksi koen asian erityisen julmaksi. Minusta kiinnostui minun ollessani 32-vuotias, 44-vuotias vuosi sitten eronnut mies. Ulkoisesti mies ei ollut mitenkään hyvännäköinen, mutta älykäs ja hauska. Minä rakastuin häneen ihan mielettömästi ja kiitin Luojaani että oli johdattanut minulle lopultakin oikean miehen elämään. Vaan mitä kävi: 2 vuoden seurustelun jälkeen mies jätti minut, ja jättäessä hän olikin jo löytänyt 19-vuotiaan ukrainalaisen naisen. Sellaisen pitkän, vaalean ja laitetun. Sanoi ihan suoraan ettei koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni ja olin hänelle vain väliaikaisratkaisu, kun johonkin "kassit täytyy tyhjentää". Ei ollut kauhean mukava juttu rakastuneelle naiselle :( Minusta tuli vuodeksi lähes täysi alkoholisti kun henkisesti en kestänyt tuota.

Vierailija
91/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset mahdollistavat varmaan tämän ketjun vastauksissa paljastuneen jännän ilmiön: http://www.vauva.fi/keskustelu/4216372/ketju/miten_iskit_varatun_miehen

Vierailija
92/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, olen tarkastellut itseäni objektiivisesti ja jopa tehnyt kerran eräänlaisen gallupin siitä, kuinka haluttava ja viehättävä olen. Joten kyllä, olen komea ja hauska, pidän ystävilleni sketsi-iltojakin.

31, minulla on hyvät välit äitiini.

Vierailija
93/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja tyttöystäväsi olette? Minkälaiset elämäntilanteet teillä muuten, töissä? Oletteko esim. Kihloissa? Ja kauan seurustelua takana? Mitä yhteistä teillä on? Näihin kun vastaat niin helpompi analysoida. :)

Vierailija
94/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:55"]

Sääliksi käy ap:n tyttöystävää, jolla voi olla ties mitä haaveita avioliitosta ja yhteisestä tulevaisuudesta, kun tämä yksi sankari ei kerro mitä oikeasti tästä naisesta ajattelee. 

Itselleni on kerran myös tehty noin ja siksi koen asian erityisen julmaksi. Minusta kiinnostui minun ollessani 32-vuotias, 44-vuotias vuosi sitten eronnut mies. Ulkoisesti mies ei ollut mitenkään hyvännäköinen, mutta älykäs ja hauska. Minä rakastuin häneen ihan mielettömästi ja kiitin Luojaani että oli johdattanut minulle lopultakin oikean miehen elämään. Vaan mitä kävi: 2 vuoden seurustelun jälkeen mies jätti minut, ja jättäessä hän olikin jo löytänyt 19-vuotiaan ukrainalaisen naisen. Sellaisen pitkän, vaalean ja laitetun. Sanoi ihan suoraan ettei koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni ja olin hänelle vain väliaikaisratkaisu, kun johonkin "kassit täytyy tyhjentää". Ei ollut kauhean mukava juttu rakastuneelle naiselle :( Minusta tuli vuodeksi lähes täysi alkoholisti kun henkisesti en kestänyt tuota.

[/quote]

Kiitos tästä näkökulmasta. Oli valaisevaa lukea viestiäsi, kun olet ollut samassa tilanteessa kuin tyttöystäväni nyt (vaikka hän ei tiedäkään ajatuksistani). Miehesi käyttäytyi kyllä törkeästi kun sanoi sinulle suoraan, että olet vain väliaikaisratkaisu ja kassien tyhjentämistä varten, en aio ikinä muotoilla tyttöystävälleni asiaa noin. Toivottavasti olet löytänyt itsellesi jo uuden, sopivamman miehen. Tiedostan kyllä tekeväni väärin, mutta tuntuu etten voi päästää naisesta irtikään, kun olisin sitten taas sinkkuna. Mutta yritän kohdella häntä mahdollisimman lempeästi eroomme asti, ja eron koittaessa yritän hoitaa sen siististi. ap

Vierailija
95/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:10"]

Minkä ikäisiä sinä ja tyttöystäväsi olette? Minkälaiset elämäntilanteet teillä muuten, töissä? Oletteko esim. Kihloissa? Ja kauan seurustelua takana? Mitä yhteistä teillä on? Näihin kun vastaat niin helpompi analysoida. :)

[/quote]

Minä olen 27, tyttöystäväni 24. Itse olen töissä ja tyttöystäväni opiskelee vielä. Ei olla kihloissa tai asuta yhdessä eikä niin varmasti tule ikinä tapahtumaankaan, olemme seurustelleet hieman alle vuoden. Yhteistä meillä ei ole juurikaan, meillä on aika erilaiset arvot jne, paitsi me molemmat kyllä olemme kasvissyöjiä. Jaamme lisäksi samanlaisen elokuvamaun, pidämme molemmat matkustelusta ja eläimistä. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja, tai no tyttöystävällä kestää vielä vuosi valmistua. ap

Vierailija
96/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi?

Vierailija
97/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:58"]

29, olen tarkastellut itseäni objektiivisesti ja jopa tehnyt kerran eräänlaisen gallupin siitä, kuinka haluttava ja viehättävä olen. Joten kyllä, olen komea ja hauska, pidän ystävilleni sketsi-iltojakin.

31, minulla on hyvät välit äitiini.

[/quote]

Sketsi-iltoja :D

Vierailija
98/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi?

Vierailija
99/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset