Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?
Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.
Eikä oikein töitäkään.
Kommentit (17)
Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.
Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.
Naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään. Miesten pitää jättää naiset rauhaan. Jos mies lähestyy naista niin se on metoo.
Naisena koen sen yksinomaan positiivisena jos miehet lakkaavat pyrkimästä heterosuhteisiin.
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?
Esim. työkkärin pupukursseilla voisi tutustua muihin syrjäytyneisiin ja sitä kautta vaikka päästä johonkin ryyppyporukkaan mukaan. Silloin ei tarvitsisi olla aina vaan yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.
Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.
Onko? No, tummat miehet ja naiset lisääntyy.
Euroopan ja koko maailman demografia muuttuu rajusti seuraavina vuosikymmeninä.
Pillu ensin, ulos komerosta sen jälkeen.
Kasvoin naisten ympäröimänä ja se riitti minulle. Nyt haluan vain rauhaa. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.
Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.
Onko? No, tummat miehet ja naiset lisääntyy.
Euroopan ja koko maailman demografia muuttuu rajusti seuraavina vuosikymmeninä.
Eipä tuo haittaa. Lisääntyköön jos haluavat, kyllä täällä pohjoisessa tilaa on. Onpahan joku hoitamassa vanhana.
Miksi itselle pitäisi saada nainen? Hankalia otuksia ja huorissa voi käydä, kun panettaa.
Ei kai ne voi seisoa tuolla kadunkulmassa koko aikaa. Kyllä parempi että ovat kotonakin.
Kummasti tuo tuntuu töitä löytävän ja rahaakin tienaavan. Naisseuraakin saa helposti, mutta ei kuulemma halua vielä parisuhdetta. Haluaa ensin hyvän koulutuksen, etenemismahdollisuuksia sisältävän työn ja vähän omaisuutta alkuun, jonka jälkeen katselee samanlaisessa tilanteessa olevan naisen perhettä perustamaan.
Ai nytkös niitä naisia taas "saadaan"?
Peliakti korvaa seksiaktin nautinnon. Turha nähdä naisten suhteen vaivaa. Talouskin pyörii hyvin isän ja äidin huolenpidossa ja perintörahoja odotellessa.
En saa töitä. Ei ole rahaa tehdä mitään ulkona. Jään siis pelaamaan koneelle.
M19
Cola ja pizza pöydällä.
Fyysinen kunto täysi 0.