Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.

Vierailija
03.07.2014 |

Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita puhua sen kanssa mistä asioista et pidä. voisi jopa muuttaa jotain asioita.  

Vierailija
62/118 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus teille molemmille - ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta teidän suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.

Ehkä teidän lassukoiden kannattaisi pysytellä yksin? Oikeasti.

Vierailija
64/118 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
65/118 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinä ap olet myös tyttökaverisi mielestä etova ja hän on sinun kanssaan vain niin kauan että löytää arvoisensa. Sori.

Vierailija
66/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:57"]

Todennäköisesti sinä ap olet myös tyttökaverisi mielestä etova ja hän on sinun kanssaan vain niin kauan että löytää arvoisensa. Sori.

[/quote]

Ai, mistä näin päättelit? ap

Vierailija
67/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:54"]

Olen ollut samanlaisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli kunnon nörtti, niin ulkonäköä kuin käytöstään myöten. Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi harmitella säännöllisesti ääneen että joutui tyytymään tavalliseen naiseen, kun taas alfat vievät missit ja muut kaunottaret. Hän laittoi merkille ulkonäköni kaikki mahdolliset epäkohdat, luetteli ne ja kuitenkin sitten raivostui kun lähdin, jäipä jopa vainoamaankin.

[/quote]

Miksi miesten pitäisi tyytyä jonhonkin b-luokan naiseen?

Vierailija
68/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä, epäitsenäinen ihminen. Mitä jos tapaisit nyt kauniimman naisen, joka ei haluaisi seurustella vasta eroavan/vasta eronneen miehen kanssa? Itseäni ainakin häiritsisi vaikka en edes tietäisi, että mies olisi eronnut minun takiani. Pelkäisin, että juuri eronnut mies haluaisi vain epätoivoisesti löytää jonkun lohduttajan ja ikävöisi exäänsä.

Vierailija
69/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:01"]

[/quote]

Ei kenenkään tarvitse tyytyä keneenkään. Toki jos haluaa ehdottomasti seurustella, kannattaa ehkä tyytyä omantasoiseensa eli sellaiseen minkä saa.

Vierailija
70/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi tilanteestasi!!! Olet oikeasti todella typerä, jos pidät tyttöressua vain ilmaisena p*lluna ja seuraneitinä!! Toivottavsti tyttösi löytää pian jonkun fiksumman ja lähtee itse läiskimään, jättäen sut yksin etsiin sitä unelmaa, jota tuskin koskaan löydät...

Vierailija
71/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
72/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No eihän tässä ollutkaan kyse siitä, että pitäisi tyytyä kehenkään. Ikinä ei pitäisi, ei kenenkään. Mutta jos mies on itse c-luokan kaveri, niin tuskin niitä a-luokan mimmejä syliin tipahtelee, vai??? Pätee myös ihan toisinpäin. 

Vierailija
73/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi kuulostaa oksettavalta, säälin sinua ap.

Vierailija
74/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis parempaa...Mitä sinulla itselläsi on sellaista joka on valttia parisuhdemarkkinoilla. Oletko komea, hyväkroppainen,älykäs, hauska, pitkälle koulutettu tai rikas? Elämässä yleensä käy niin, että samankaltaiset valitsevat toisensa. Tietyt osa- alueet voivat toki kompensoida toisiaan.( Komea mutta ääliö tai ruma mutta varakas jne.) Jos olet ihan tavallinen pulliainen sinun kannattaa tyytyä samanmoiseen, muutoin voipi jäädä luu kouraan;-)

Vierailija
75/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon miehelleni, kun hän haisee. Suihkuun siitä, kuuluu komento. Teepä se naisellesi. Oppiipahan ja jos ei, niin hyvä syy on sun lähteä.

Itse en kyllä olisi mieheni kanssa, jos hänessä ei olisi muuta, kuin inhoamani asiat. Hänessä kun on...ja paljon. 

Vierailija
76/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap. En ikinä missään olosuhteissa olisi kenenkään kanssa vain sen vuoksi etten muita saisi. Toivon sydämeni pohjasta että tyttökaverisi löytää jonkun jonka ansaitsee. Veikkaan että sinäkään et mikään komistus ole :D

Vierailija
77/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:50"]

Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.

[/quote]

vaikka ajattelisit jättäväsi jonkun (ja olet mies) niin älä koskaan paljasta sitä av-palstalla. kerro että olet komea mies, ja sinulla on vähemmän kaunis vaimo mutta silti rakastat sitä yli kaiken niin saat 1001 up-peukkua. kohteliaasti voi kysyä että miten voisi ehdottaa tyttöystävälle joidenkin teoriassa pikkiriikkisten vikojen korjaamista (on toki julkeaa että mies kehtaa ehdottaa mitään korjaamista missään naisen piirteessä).    

jokainen haluaa seksiä ja läheisyyttä mutta sitä ei saa sanoa av-palstalla (jos on mies). tai ei ainakaan sitä että se on primäärisyy suhteelle. sen jopa ymmärrät itse miksi. se on unfair vastapuolelle jos se odottaa enemmän.    

oikeasti, ehdota sille joidenkin asioiden parantamista... ja tee itse sama. tai lähde suhteesta.   

Vierailija
78/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä, jätä tuo.

Vierailija
79/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyy yrittää vielä ns. muuttaa naista tiettyjen asioiden suhteen, esim siitä hygieniasta on mielestäni ihan aiheellista huomauttaa. Ja kyllä, itse olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, mielestäni hauska jne, suurin ongelmani on se että olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. ap

Vierailija
80/118 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä, epäitsenäinen ihminen. Mitä jos tapaisit nyt kauniimman naisen, joka ei haluaisi seurustella vasta eroavan/vasta eronneen miehen kanssa? Itseäni ainakin häiritsisi vaikka en edes tietäisi, että mies olisi eronnut minun takiani. Pelkäisin, että juuri eronnut mies haluaisi vain epätoivoisesti löytää jonkun lohduttajan ja ikävöisi exäänsä.

[/quote]

No, jos löydän jonkun uuden upean naisen niin eihän minun tarvitse paljastaa hänelle, että olen vasta eronnut ja jopa jättänyt entisen tyttöystäväni hänen takiaan. ap