Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen provosoitunut Laasasesta täysin turhaan ( linkki haastatteluun)

Vierailija
18.06.2014 |

, jostain syystä olen Laasasen ilmiselvästä typeryydestä huolimatta aina provoisoitunut miehen jutuista. Kuunneltuani kuitenkin tämän Radio Cityssä vuonna 2012 tulleen haastattelun, ymmärsin kouriintuntuvasti, että mies todella on vajakki.

http://www.radiocity.fi/vapaalla/yhteiskuntatieteiden-maisteri-tatuoitu-nainen-on-helppo/2/3260

Mikä ihana helpotus. Pystyin viimein siirtymään raivosta sääliin ja jättämään miehen omaan rauhaan.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:19"]

Henry Laasasen itseironia. :D

Sitä päivää odotellessa...

[/quote]

Äläs nyt, onhan se mm. kirjoittanut kuinka häntä kutsutaan netissä "läski-Laasaseksi."

Vierailija
22/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:14"]

Tietääkö joku seukkaako Laasanen vai onko peräti naimisissa?

[/quote]

Eronnut, nykyisin parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 vastausta ja noin kolme käsittelee itse aihetta ja loput Laasasen persoonaa. Mitä tämä kertoo naisista?

Vierailija
24/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sen omakuva muuten Uudessa Suomessa

http://www.donotlink.com/lJP

antaa siitä paljon mairittelevamman kuvan kuin tv- ruudulla näkynyt kuva:

http://aijaa.com/JIujK3

Vierailija
25/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:26"]

63 vastausta ja noin kolme käsittelee itse aihetta ja loput Laasasen persoonaa. Mitä tämä kertoo naisista?

[/quote]

Itse aihe oli se että Laasanen on vajaa. Mitä tämä kertoo sisälukutaidostasi? Ei ihme ettei gradu mennyt läpi.

Vierailija
26/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

noh tämähän kertoo tietysti vankalla laasaslogiikalla monestakin asiasta koska 63 eri viestiä (huom ei edes välttämättä eri ihmisiltä) on erittäin riittävä otos, jonka avulla, voidaan hyvin muodostaa mielikuva noin 3 miljardista ihmisestä ensinnäkin ja ainakin

-kaikki naiset tietävät kuka on Henry Laasanen

-naiset eivät ymmärrä hänen ajatuksiaan

-naiset vieroksuvat oman typeryytensä takia Laasasen ajatuksia, josta seuraa väistämättä, että: 

kaikki naiset ovat ilkeä mielisiä ikäviä ihmisiä ja tyhmiäkin kaiken lisäksi, mutta silti

-olis nyt vaan siistii saada sitä pilluu, mut muista sit, ettet istu minkää kultasuonen päällä vaan se on vaan sun pillu

-ai nii ja markkina-arvo

Vierailija
27/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli maailma miesten

Mä yksinäni istun illan suussa ja ympärillä tienoo tummentuu
vain yksinäinen kolli naukuu puussa se kaipaa seuraa onhan huhtikuu
hyljättyinä miettii kumpikin menneisyyttä synkin sydämin
ja mielin katkerin (mielin katkerin)

Ennen oli maailma miesten (miesten)
akka pantiin kuriin vaikka piesten (piesten)
nyt valtaa pitää uusi kova nainen ja mies on toisen luokan kansalainen

Kun nainen ennen sidottuna hellaan vain hoiti lapsiaan ja kotiaan
nyt raivaa tietään hän vain kauneudellaan ja huolehtii vain uraputkestaan
uljas uroskunkku aikanaan spermapankkiin nyt vain tarvitaan
ja työhön raatamaan (työhön raatamaan)

Voin aavistaa jo kollin naukunasta se kokenut on saman kohtalon
on meitä kaksi vanhaa valtiasta ja kummaltakin valta viety on
ilman naista joka lämmittää mietin tätä ihmiselämää
myös kolli ilman jää (kolli ilman jää)

Vierailija
29/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:19"]

Henry Laasasen itseironia. :D

Sitä päivää odotellessa...

[/quote]

Äläs nyt, onhan se mm. kirjoittanut kuinka häntä kutsutaan netissä "läski-Laasaseksi."

[/quote]

Purevaa itseironiaa, jota ei tavis vaan voi ymmärtää.

Vierailija
30/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:20"]

Väittelyilta Laasanen vs. Jungner

[/quote]

Pakko myöntää, että Henry oli ihan hauska. Sai yleisön hurraamaan ja veti parhaimpia piikkejä Mikaelin suuntaan. Varsinkin kun Jugner alkoi kehumaan sitä ettei naisen ulkonäöllä ole oikeasti väliä miehelle, vaan sisin on tärkein. Laasanen huomautti, että Jugnerin tyttöystävät ovat kaikki olleet missityyppiä. :D

Vierailija
31/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Itse aihe oli se että Laasanen on vajaa. Mitä tämä kertoo sisälukutaidostasi? Ei ihme ettei gradu mennyt läpi.

[/quote]

Ahaa, eli jos ap on kuunneltuaan Laasasen mielipiteen tatuoinneista ja naisen markkina-arvosta tullut siihen johtopäätökseen, että Laasanen on idiootti, niin keskustelu koskee sen jälkeen ainoastaan Laasasen idiotismia eikä sitä, että alentaako tatuointi naisen markkina-arvoa.

Kiitoksia selvennyksestä.

Vierailija
32/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:20"]

Väittelyilta Laasanen vs. Jungner

[/quote]

Pakko myöntää, että Henry oli ihan hauska. Sai yleisön hurraamaan ja veti parhaimpia piikkejä Mikaelin suuntaan. Varsinkin kun Jugner alkoi kehumaan sitä ettei naisen ulkonäöllä ole oikeasti väliä miehelle, vaan sisin on tärkein. Laasanen huomautti, että Jugnerin tyttöystävät ovat kaikki olleet missityyppiä. :D

[/quote]

Pakko myös myöntää että täytyy olla autistinen jollei huomaa yleisön ilkkuvan Laasasta kuin narria. Jo alussa hän sai hienon naurunremakan kun sanoi väitteidensä pohjautuvan tieteelliseen tutkimukseen.

Vierailija
33/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:40"]

[/quote]

[/quote]

Ahaa, eli jos ap on kuunneltuaan Laasasen mielipiteen tatuoinneista ja naisen markkina-arvosta tullut siihen johtopäätökseen, että Laasanen on idiootti, niin keskustelu koskee sen jälkeen ainoastaan Laasasen idiotismia eikä sitä, että alentaako tatuointi naisen markkina-arvoa.

[/quote]

Niin, se oli keskustelun avaus: Laasanen on niin vajaa ettei kannata provosoitua. Henkka pieni kun se tatuointijuttu on niin jumalattoman vajaa ettei siitä riitä jutun juurta, ja se kuului osaksi tähän ap:n pointtiin.

Vierailija
34/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä ketjussa taisi olla kyse Henryn esiintymistaidoista jotka lähenee sitä nollaa ja antaa siten siitä idiootin kuvan. Tämä pätee ihan jokaiseen lopulta,  joka avaa suunsa ja nolaa itsensä tällä.

Joku muu varmaan on kirjoittanut ne sen nettitarinat ja blogit, ehkä  se sen patteriin kahledittu tyttis tms. ja tässä keskustelussa ollut kyse siitä, miten joku voi antaa itsestään noin typerän kuvan sosiaalisissa tilanteissa. Samasta syystä johtuu myös se, ettei Henry kaada naisia, on kipsissä ja kusisukassa heti, kun joku kysyy tältä jotain irl.

Vajakki mikä vajakki, ei tosiaan ole muiden syy se, ettei mies itse osaa puhua muiden seurassa tai edes puhelimessa kuullostamatta ääliöltä jolla heinäseiväs syvällä perseessä ja tukala olo.

Vierailija
35/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni ei ole Terttu. Ei ole koskaan ollutkaan.

Henry ei sitten tunnista tätä omaksi tekstikseen: "Lassukoita enemmän pihalla on vain anti-Lassukat. Maalataan kuva jostain ihme vihollisesta, jota ei edes ole olemassa. Laasanen itse ainakin panee keltä sattuu samaan - ei vain nuoria neitsyitä." (av-keskustelu 12.2.)

Joku ihan muu henkilö siinä vain kuvailee tarkkaan ja varmuudella Henryn "panemisia", just.

Lisäksi Henry kuvittelee voivansa anonyymisti kirjoittaa "Lainaamasi kommentti ei ole minun" -kommentteja, just.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:01"]

"Tietty seksiä riittää jos on kauhean helppo vaikka ns. markkina-arvo olisikin matala."

Tuo alla oleva panoaforismi helmikuulta tosin kuulostaa siltä, että seksiä ei riitä miehelle, vaikka tämä olisi kauhean helppo ja antaisi kenelle sattuu. Vai mitä Henry?

Fiksu kommentti, Terttu. Nyt en tosin ymmärrä mihin ajankohtaan ja kommenttiin mahdat viitata. Lainaamasi kommentti ei ole minun. Varsinkin naiset saavat jonkun miehen kiksauttamaan jos ovat toosi helppoja ja totta kai helppous edesauttaa kenen tahansa seksinsaantia. Oulun epäilty sai myös seksiä ehkä vähän helposti ja tuli ilmeisesti liian helposti myös raskaaksi.

Muuten olisit, Terttu kulta, voinut kommentoida ihan sitä linkkaamaani tatuoitujen kannalta monellakin tavalla negatiivista tutkittua tietoakin, mutta siitähän sinulta ei kommenttia irronnut. Hmmmm....

[/quote]

Vierailija
36/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epä-Terttu puhuu asiaa. Tuo lainattu älynväläys tosiaan on lassun omaa tekstiä, tunnistaa mm. siitä että siinä haukutaan anti-Lassukkaa ja pönkitetään pointtia väittämällä Laasasta pyyteettömäksi panomieheksi. Melkoinen älynväläys koko ukko.

Vierailija
37/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko persoonaan (Laasasen) käyvää kommentointia, kyllä. Edustavatko nämä kommentoijat feministiälymystön ydinjoukkoa, vai muuten vaan perusfeminismiä?

Vierailija
38/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:07"]

Melko persoonaan (Laasasen) käyvää kommentointia, kyllä. Edustavatko nämä kommentoijat feministiälymystön ydinjoukkoa, vai muuten vaan perusfeminismiä?

[/quote]

Varmaan sitä feminismin terävintä kärkeä. Vaikka Laasanen sanoisi, että onpa harvinaisen kylmä juhannus tulossa, niin johtopäätös on se, että Laasanen on idiootti.

Vierailija
39/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mitä sä aloit hikata jostain feminismistä? Laasanen ON idiootti. Ei siihen auta ilmiselvyyksien sanominen säästä. Johtopäätökset on tehty täysin reiluin perustein, vaikka sä oletkin täällä marttyyrina kun kaikki pitää pellenä syyttä suotta.

Vierailija
40/158 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä laasaskeskustelussa esitettiin "femakoista" tällaista tutkittua tietoa. Emmekä taaskaan voi millään arvata, kuka oli tuon tekstin takana.

"Täkäläisillä on ensin ollut insesti-isä, ja sitten ovat poteneet anoreksiaa. Tämän jälkeen "miehet" ovat jatkaneet heidän uran estämistä mm seksuaalisella ahdistelulla. Lasikatto on estänyt heidän uraa. Hyväveliverkostot ovat pitäneet heidät paitsiossa.

Folkloristiikka ja naistutkimus ei ollut yhteiskunnassa tarpeeksi arvostettua, ja esim atk alalla sai enemmän rahaa, ja heidän "euro":kin oli puolillaan.

Summa summarum: moni femakko on rutiköyhä ja lisäksi sielultaan rikki. Parempi jättää kaatopaikalle lojumaan tuollainen, eikä koskettaa edes tikulla."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi