Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jotenkin kavahdan naisia, jotka eivät millään tavalla

Vierailija
12.06.2014 |

vaali naisellisuuttaan. Siis ovat TÄYSIN, totaalisen piittaamattomia sukupuolestaan. Niitäkin, jotka pesevät hiuksensa ja ovat ns. siistejä, mutta jotka eivät näe tippaakaan vaivaa näyttääkseen naisilta ja edes jollain lailla kauniilta. Siis ei ripsaria, ei mitään meikkiä, kulmille ei tehty mitään. Hiukset laittamatta, ei hiusvärejä, ei korviksia, ei kaulaketjuja, ei kynsilakkaa. En tarkoita, että pitäisi olla kaikkia näitä, ei missään nimessä. Mutta edes jotain.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mahtaa olla raskasta elää jonkun sukupuolisuodattimen läpi koko ajan.

Vierailija
2/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naiseus ole vain meikkejä, koruja ja kynsilakkoja. Naiseuttakin on monenlaista, ei ole olemassa vain yhdenlaista naiseutta johon kuuluu nuo meikit, korut sun muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onneksi tällaisia naisia ei ole oikeastikaan paljon. Edes ne kyynelkorvikset löytyy yleensä keski-ikäisiltäkin naisilta.

Mua häiritsee ihan sikana yks nainen, joka ei laita kulmiaan edes silloin, kun laittaa vaaleat ripsensä tummiksi. Siis näyttää karseelta kun tummat ripset ja läpinäkyvät kulmat, eikö voi samalla vaivalla sipaista hiukan niihin kulmiinkin?

Vierailija
4/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:06"]

[/quote]

butch, bitch please

Vierailija
5/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:07"]

[/quote]

Oon teemies.

butch, bitch please

[/quote]

Vierailija
6/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Oon teemies.

butch, bitch please

[/quote]

[/quote]

Miten se tonne väliin pomppas. Oon siis T: Mies.

Vierailija
7/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin kavahdan miehiä jotka vinkuu armeijan olevan epätasa-arvoa. Vaalisivat miehisyyttään ja ymmärtäisivät paikkansa.

Vierailija
8/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun sitten kavahdat. Minä olen nimittäin tuollainen. Minä en oikeastaan edes sisäisesti koe olevani nainen. En mieskään. Minä vain OLEN, ne yleisesti koe olevani mitään sukupuolta. Olen vain pelkkää olemisentunnetta, se on arkikokemukseni itsestäni.

Ja koska en koe olevani nainen, en pukeudu naisellisesti. Vaan vain mukavasti. Tiedän kyllä silti näyttäväni aika naiselliselta, koska olen isotissinen ja leveälanteinen, ja minulla on pitkät hiuksetkin. Mutta en meikkaa, vaatteet on yleensä farkut ja t-paita,, hiukset ponnarilla.

Vierailija
9/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä ajat takaa :) mut eihän siitä voi mitään päätellä, jos näkee ihmisen kerran jossain?

Käyn aika usein meikittä ja jossain verkkareissa kaupassa, sillon en viitti laittaa edes koruja, kun ei ne sovi kokonaisuuteen.

Sillon kun laittaudun, niin laittaudun kunnolla.

Joko tai.

Vierailija
10/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää miehet jotka eivät tajua olevansa pelkkiä kukkaroita ja siittäjiä. Miehen tehtävä on tehdä lapset ja maksaa niistä ja pitää turpansa kiinni. Sit kehtaavat vielä julkisesti itkeä jos nainen vähän kouluttaa nyrkillä. Vittu mitä paskahousuja.

Vierailija
11/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Oon teemies.

butch, bitch please

[/quote]

[/quote]

Miten se tonne väliin pomppas. Oon siis T: Mies.

[/quote]

teemies eli trans-mies?

Vierailija
12/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini ja siskoni ovat juuri tuollaisia. Täytyy sanoa, etten myöskään käsitä heitä, koska itse olen aino ollut tosi naisellinen, se on tullut jotenkin luonnostaan. Tiedän kyllä, että äitini suhtautuu itseensä samalla tavoin kuin tämän ketjun numero 9, ehkä siskoni on myös samanlainen. Se tunuu musta vaan niin oudolta, koska oma elämäni on todella vahvasti sukupuolettunut ja niin moni asia liittyy mielestäni seksuaalisuuteen.

Vierailija
13/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan miehiä jotka trollaa joka päivä netissä eivätkä tajua omaa autismiaan. NOLO.

Vierailija
14/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan miehiä jotka ampuu ihmisiä jollei saa kaikkea mitä haluaa.

Vierailija
15/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan pienimunaisia miehiä.

Vierailija
16/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on naiseudesta ja naiseuden vaalimisesta. Arvostamisesta. Joku voi olla ehkä vahva, voimakas nainen, korostaen sitä vaikkapa tummalla hiusvärillä, isoilla koruilla, kenties tatskoilla. Joku on kukkamekkoon pukeutuva hento nainen, joku jotain muuta. Yleensä, mielestäni siis, naiseuden vaaliminen on jotain myötäsyntyistä, jotain jota haluaakin vaalia jollain tasolla. Ja on hieman outoa, jos se puoli vaiennetaan ja nujerretaan kokonaan. Miksei pelkkä hajuvesi, omanlainenkin, riitä siihen vaalimiseen, ja aika monella on sentään joku koru jota voi pitää mieluusti arkenakin.

Vierailija
17/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan miehiä.

Vierailija
18/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

- Ei meikkiä, ei hiusväriä, ei kynsilakkaa, ei korviksia, eikä just nyt edes hiuksia laitettu. Mahdan olla kuvottava.

Vierailija
19/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se naisellisuus ole muutakin, kun pelkkä ulkokuori?

Vierailija
20/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex on juuri tuollainen. Aina väärän parin sukatkin jalassa. Ei siinä muuten mitään, mutta itse käytän meikkiä varmaan liiankin usein (en esim. kehtaa mennä kauppaan ilman meikkiä kun näytän niin androgyyniltä), joten ihmettelen mieheni logiikkaa parinvalinnassa, että millainen naismaku miehellä oikein on? Ei taida itsekään tietää. *vrn*

Feministinä kadehdin naisia, jotka vähät välittävät meikkaamisesta, mutta itse olen jotenkin niin aivopesty siihen, että se on jo osa identiteettiäni. Vähän surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi