Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tämä kirkas neste, olen raskaana

Vierailija
02.07.2014 |

Olen siis vasta viikolla viisi, nyt tulee jtn kirkasta ei veristä, aivan kuin vettä, ei pissaa eikä valkovuotoa, sillä väärä reikä

Kellään tietoa mitä on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se neste tulee jos sekä pissa että valkovuoto tulevat väärästä reiästä? Perseestäkö?

Vierailija
2/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:49"]Mistä se neste tulee jos sekä pissa että valkovuoto tulevat väärästä reiästä? Perseestäkö?

[/quote]

Sä taidat olla se kuka on hukassa anatomian suhteen, pissa ja valkovuoto tulevat virtsa putkesta, eli olisiko ihan sieltä mistä menkka veri tulee ja mihim penis pistetään. Aplle ei mulla ole silti vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla lapsivettä?

Vierailija
4/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:49"]Mistä se neste tulee jos sekä pissa että valkovuoto tulevat väärästä reiästä? Perseestäkö?

[/quote]

Sä taidat olla se kuka on hukassa anatomian suhteen, pissa ja valkovuoto tulevat virtsa putkesta, eli olisiko ihan sieltä mistä menkka veri tulee ja mihim penis pistetään. Aplle ei mulla ole silti vastausta.

[/quote]

Ja taas kerran, teinit pois palstalta ja nukkumaan!

Vierailija
5/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mulla ainakin koko elämäni ajan kun on valkovuotoa tullut nii olen tuntenut sen ikään kuin pulpsahtavan virtsaputkesta. Joskus pissalla käynnin jälkeenkin sitä tulee toisinaan heti kun on vaan pyyhkinyt ja saanut housut jalkaan. Sitten kun vielä pyyhkii sen pois niin kyllä ihan valkoista on. Eikä koskaan ole ollut kyse tulehduksesta tai sukupuolitaudista, guneltäkin kysyin ja sanoi, että valkovuotoa.

Vierailija
6/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 llisää, olen 32-vuotias.

Vierailija
7/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:54"]Voiko olla lapsivettä?

[/quote]

Ei kai nyt tässä vaiheessa.

Kai nyt joku voi oikeastikin vastata eikä puuttua epäolennaisiin ja taas kerran pistää kunnon tappelut pystyyn?

-AP

Vierailija
8/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mulla ainakin koko elämäni ajan kun on valkovuotoa tullut nii olen tuntenut sen ikään kuin pulpsahtavan virtsaputkesta. Joskus pissalla käynnin jälkeenkin sitä tulee toisinaan heti kun on vaan pyyhkinyt ja saanut housut jalkaan. Sitten kun vielä pyyhkii sen pois niin kyllä ihan valkoista on. Eikä koskaan ole ollut kyse tulehduksesta tai sukupuolitaudista, guneltäkin kysyin ja sanoi, että valkovuotoa.

[/quote]

Juu virtsaputkesta se valkovuoto tulee, kyllä tulee juu. :D mistäs reiästä sinä kostut kun seksiä harrastat?

Vierailija
9/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"]

6 llisää, olen 32-vuotias.

[/quote]

Sitten on jo korkea aika tutustua tarkemmin naisen anatomiaan ja valkovuodon merkitykseen.

Vierailija
10/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:54"]Voiko olla lapsivettä?

[/quote]

Ei kai nyt tässä vaiheessa.

Kai nyt joku voi oikeastikin vastata eikä puuttua epäolennaisiin ja taas kerran pistää kunnon tappelut pystyyn?

-AP

[/quote]

Joko lapsivettä tai erittäin nestemäistä valkovuotoa, mikä on kai aika tavallista raskaudessa.

Vierailija
11/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sperma mikä ei hedelmöittänyt?

Vierailija
12/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin puhdistaa itseään, valkovuoto on emättimen erittämää nestettä ja vanhaa limakalvosolukkoa.

virtsa taas tulee virtsaputkesta.

ap, vaikea vastata, jos et kerro mistä vuoto tulee, jos ei kerran voi olla valkovuotoa (tulee emättimestä) eikä virtsaa (tulee virtsaputkesta) sinne kun jää enää sitten peräreikä vaihtoehdoksi.

Vierailija
13/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:15"]Se sperma mikä ei hedelmöittänyt?

[/quote]

Niin monet spermat on sieltä ennen raskautumista ulos valunut, että ei ole spermaa, sperma ei ole kirkasta eikä kuin vettä, vaan vähän niin kuin kananmunan valkuainenkin ei millään meinaa lähteä pesemällä tuntuu kuin se vain leviäisi.

Vierailija
14/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla ei ole vielä lapsivettä ja sekin tulis samasta paikasta ulos, kun valkovuoto, eli emättimestä.

Vierailija
15/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:19"]Emätin puhdistaa itseään, valkovuoto on emättimen erittämää nestettä ja vanhaa limakalvosolukkoa.

ap, vaikea vastata, jos et kerro mistä vuoto tulee, jos ei kerran voi olla valkovuotoa (tulee emättimestä) eikä virtsaa (tulee virtsaputkesta) sinne kun jää enää sitten peräreikä vaihtoehdoksi.

[/quote]

Mullakin tulee pulpsahteluna tuota valkoista nestettä ja tuntuu kuin se tulisi virtsarakosta, koskaa ei kyllä ole emättimestä tullut, mutta kai se sieltä sitten tulee tunnen kai väärin. Mutta tosiaan sieltä emättimestä sitten.

-AP

Vierailija
16/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Saattaa olla että istukassa jotain vikaa ja lapsivettä tulee läpi. Voi olla joku tulehdus, ja lapsella ei välttämättä kaikki hyvin.

Vierailija
17/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, viiko viisi. alkio on juuri mahdollisesti kiinnittynyt. Ei varmaan voi olla lapsivettä, tokko sitä vielä noin alkuviikoilla vielä on. Varmaan hormonitoimintasi on hieman muuttunut ja emätin eritää enemmän...

Vierailija
18/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermahan on vähän tuollaista niinku kanamunan valkuainen ja liisterimäistä. Tuntuu pestessä vedellä vaan levievän ekaksi.

Vierailija
19/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:28"]Spermahan on vähän tuollaista niinku kanamunan valkuainen ja liisterimäistä. Tuntuu pestessä vedellä vaan levievän ekaksi.

[/quote]

Tää ei ole spermaa, vaan aivan kuin vettä, tuntuu vedelle ja näyttää vedeltä.

Vierailija
20/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:19"]Emätin puhdistaa itseään, valkovuoto on emättimen erittämää nestettä ja vanhaa limakalvosolukkoa.

[/quote]

Mullakin tulee pulpsahteluna tuota valkoista nestettä ja tuntuu kuin se tulisi virtsarakosta, koskaa ei kyllä ole emättimestä tullut, mutta kai se sieltä sitten tulee tunnen kai väärin. Mutta tosiaan sieltä emättimestä sitten.

-AP

[/quote]

Naisen anatomia? Etkö tosiaan tiedä mistä valkovuoto tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme