Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jotenkin kavahdan naisia, jotka eivät millään tavalla

Vierailija
12.06.2014 |

vaali naisellisuuttaan. Siis ovat TÄYSIN, totaalisen piittaamattomia sukupuolestaan. Niitäkin, jotka pesevät hiuksensa ja ovat ns. siistejä, mutta jotka eivät näe tippaakaan vaivaa näyttääkseen naisilta ja edes jollain lailla kauniilta. Siis ei ripsaria, ei mitään meikkiä, kulmille ei tehty mitään. Hiukset laittamatta, ei hiusvärejä, ei korviksia, ei kaulaketjuja, ei kynsilakkaa. En tarkoita, että pitäisi olla kaikkia näitä, ei missään nimessä. Mutta edes jotain.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani naisellisin nainen kantaa päällään värjäämätöntä tukkaa, kynsilakkaa ei ole (tosin kynnet muuten kauniit) eikä korujakaan :) Korkkareita kyllä käyttää ja mekkoja.

Vierailija
62/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan ystäväpiiriin ja sukulaisiin kuuluu monia Naisia, jotka eivät (juhlatilanteita lukuun ottamatta) erityisemmin meikkaa, laita tuntikausia hiuksiaan, pukeudu johonkin pitsi-pinkki-röyhelöön, käytä paljoakaan koruja yms. He tekevät töitä, huolehtivat perheestään, urheilevat, ja ovat kiinnostuneita kaikesta maan ja taivaan välillä. He nauttivat elämästä ja ovat minusta todella kauniita -- terveen ja onnellisen näköisiä Naisia. Minä rakastan ihmisiä, joille tärkeintä on se elämän sisältö, ei se miltä näyttää. Ihmisiä, joiden ovikelloa voi mennä soittamaan ja yht'äkkiä lähdetään seikkailulle -- ilman, että ensin pitää odottaa tunti kun pitää pistää sitä meikkiä, kihartaa hiukset ja katsoa, että vaatteet ovat trendikkäät. Mutta kukin tyylillään, ja itsekin katson mielelläni kauniiksi laittautuneita naisia. Eli en ole joko-tai-mieltä, vaan sitä mieltä, että naiseutta voi nykyään -- onneksi -- toteuttaa juuri siten kuin itsestä tuntuu hyvältä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan ystäväpiiriin ja sukulaisiin kuuluu monia Naisia, jotka eivät (juhlatilanteita lukuun ottamatta) erityisemmin meikkaa, laita tuntikausia hiuksiaan, pukeudu johonkin pitsi-pinkki-röyhelöön, käytä paljoakaan koruja yms. He tekevät töitä, huolehtivat perheestään, urheilevat, ja ovat kiinnostuneita kaikesta maan ja taivaan välillä. He nauttivat elämästä ja ovat minusta todella kauniita -- terveen ja onnellisen näköisiä Naisia. Minä rakastan ihmisiä, joille tärkeintä on se elämän sisältö, ei se miltä näyttää. Ihmisiä, joiden ovikelloa voi mennä soittamaan ja yht'äkkiä lähdetään seikkailulle -- ilman, että ensin pitää odottaa tunti kun pitää pistää sitä meikkiä, kihartaa hiukset ja katsoa, että vaatteet ovat trendikkäät. Mutta kukin tyylillään, ja itsekin katson mielelläni kauniiksi laittautuneita naisia. Eli en ole joko-tai-mieltä, vaan sitä mieltä, että naiseutta voi nykyään -- onneksi -- toteuttaa juuri siten kuin itsestä tuntuu hyvältä! :)

Vierailija
64/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:42"]

Koruja on muistakin materiaaleista kuin jalometalleista ja niitäkin voi sulattaa ja käyttää uudelleen.

En jotenkin ymmärrä naista, en todellakaan ymmärrä (vaikka ehkä haluaisinkin) joka ei halua MILLÄÄN tavalla kaunistautua. Tulee vain sellainen fiilis että halutaan jotenkin junttimaisesti pitää kiinni väkisin ajatuksesta "minähän olen tällainen tantta enkä perkele laita mitään koruja, menkööt muualle ne joille en kelpaa" eli hyvin maskuliinen ja jollain tavalla kummallinen tapa ajatella. Ihan kuin tuo asenne tekisi jotenkin ihmiselle itselleen hyvää.

[/quote] Koen olevani naisellinen ja kaunis tällaisena kun olen. En koe tarvetta kaunistautua lisävarusteilla. 

Vierailija
65/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon just tommoinen. Mutta oon silti kuulemma Nainen, sanoo tuo ihana urokseni joka saa omalla miehekkyydellään miut hehkumaan naiseutta. Että mietippä tossukka mies-ap sitä... ;)

Vierailija
66/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihakamakorut tummuvat tai muuten hajoavat nopeasti käytössä, antavat vain suttuisemman kuvan. Niitä pitäisi ostaa koko ajan uusia, mikä on turhaa kulutusta. Kalliita en arkena ala käyttää. Koruja saa muutenkin olla varomassa tai oikomassa. 

Vierailija
67/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:41"]

Sa juttu kun mies on mies vain jos on pitkä! Juuri oli ketju jossa te naiset toitte hyvin selvästi esille sen asian, että miehen pitää olla pitkä. Nyt aloittaja koski siihen kauneuskäsitteeseen josta miehet ovat kiinnostuneet, eli naisen pitää olla laitettu, koskeeko sydämeen?

Omasta mielestäni on sama jos joku ei halua itseään laittaa millään tavalla, ei se minulta ole pois, mutta sellainen luomunainen ei kyllä sytytä millään tavalla. Nainen voi olla kaunis ilman meikkiäkin, mutta jos hän ei koskaan itseään laita, on hän tavallista harmaata, mitään sanomatonta massaa.

Hyvin laitettu ja huoliteltu nainen osoittaa olevansa nainen, pitävänsä huolta itsestään ja huomio myös ympärillään olevat, hän näyttää nauttivan elämästään toisin kuin laittamattomat kanssasisarensa. Itsestään piittaamattomat naiset ovat valtaosin niitä rääväsuita, hieman syrjälleen kallistuneita, jätkiä jätkien joukoissa, kauppojen ym. ovilla notkuvia syljeskelijöitä, tämä siis lähinnä oma näkemykseni laittamattomista naisista.

[/quote]

Salli minun nauraa :D En värjää hiuksiani, käytä koruja, lakkaa kynsiäni tai meikkaa joka päivä, mutta en ole silti ikinä sylkenyt maahan, en kiroile koskaan, en ole koskaan notkunut kaupoilla eikä minulla ole miespuolisia ystäviä avomieheni lisäksi. Olen ihan normaali yliopisto-opiskelija. Vaikka en olekaan niin kiinnostunut ulkonäöstäni niin en usko silti näyttäväni hirviöltä, olen hoikka, siisti ja hiukset on kunnossa. En myöskään tupakoi tai käytä alkoholia.

Ihmisten ulkokuori ei ole se tärkein asia, vaan se mitä on sisällä. Voi olla vaikka kuinka kaunis, mutta voi silti olla ajatuksiltaan "väritöntä massaa".

Vierailija
68/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus on niin paljon syvempi asia kuin jokin päälleliimattu laittautuminen (korut, meikit, hiusvärit...) Tiedän esimerkiksi monia lestadiolaisnaisia (en itse kuitenkaan ole), jotka ovat aivan äärimmäisen naisellisia olemukseltaan. Eikä heillä luonnollisestikaan ole mitään noista laittautumiselementeistä. Sitten tuttavapiirissäni on myös niitä naisia, joilla on koko arsenaali: maalatut kasvot, värjätyt hiukset, koruja kuin joulukuusella, ripsipidennykset, hiuspidennykset, rakennekynnet "timanteilla", suihkurusketus, korkokengät... mutta käytös niin äijämäistä viinanlipittämistä ja uhoamista, ettei heissä ole sievän naisellisuuden hiventäkään.

Vierailija
69/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:53"]

Sa juttu kun mies on mies vain jos on pitkä! Juuri oli ketju jossa te naiset toitte hyvin selvästi esille sen asian, että miehen pitää olla pitkä. Nyt aloittaja koski siihen kauneuskäsitteeseen josta miehet ovat kiinnostuneet, eli naisen pitää olla laitettu, koskeeko sydämeen?

Omasta mielestäni on sama jos joku ei halua itseään laittaa millään tavalla, ei se minulta ole pois, mutta sellainen luomunainen ei kyllä sytytä millään tavalla. Nainen voi olla kaunis ilman meikkiäkin, mutta jos hän ei koskaan itseään laita, on hän tavallista harmaata, mitään sanomatonta massaa.

Hyvin laitettu ja huoliteltu nainen osoittaa olevansa nainen, pitävänsä huolta itsestään ja huomio myös ympärillään olevat, hän näyttää nauttivan elämästään toisin kuin laittamattomat kanssasisarensa. Itsestään piittaamattomat naiset ovat valtaosin niitä rääväsuita, hieman syrjälleen kallistuneita, jätkiä jätkien joukoissa, kauppojen ym. ovilla notkuvia syljeskelijöitä, tämä siis lähinnä oma näkemykseni laittamattomista naisista.

[/quote]

Salli minun nauraa :D En värjää hiuksiani, käytä koruja, lakkaa kynsiäni tai meikkaa joka päivä, mutta en ole silti ikinä sylkenyt maahan, en kiroile koskaan, en ole koskaan notkunut kaupoilla eikä minulla ole miespuolisia ystäviä avomieheni lisäksi. Olen ihan normaali yliopisto-opiskelija. Vaikka en olekaan niin kiinnostunut ulkonäöstäni niin en usko silti näyttäväni hirviöltä, olen hoikka, siisti ja hiukset on kunnossa. En myöskään tupakoi tai käytä alkoholia.

Ihmisten ulkokuori ei ole se tärkein asia, vaan se mitä on sisällä. Voi olla vaikka kuinka kaunis, mutta voi silti olla ajatuksiltaan "väritöntä massaa".

[/quote]

En värjää hiuksiani, käytä koruja, lakkaa kynsiäni tai meikkaa joka päivä. Sanoit sen tässä, et joka päivä enkä itsekään odota naisen laittautuvan joka päivä, tarkoitinkin aivan toisenlaisia laittamattomia, juuri heitä jotka eivät koskaan laita itseään, ei meikkiä, kynsilakkaa, koruja jne.

Sinä kuitenkin laitat itseäsi, et kuulu siihen ryhmään josta minä puhuin, vaan sinä olet normaali nainen isolla N:llä. Yhtä outoa olisi jos nainen laittaisi itsensä viimeisen päälle vaikkapa leirinuotiolle.

Vierailija
70/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, koska ajattelin viimeksi, että onpa siinä kaunis nainen: olin yhden ystävän apuna käyttämässä hevosta klinikalla. Klinikan eläinlääkäri oli suunnilleen kolmikymppinen nainen, joka oli pukeutunut turvakenkiin, työhousuihin, fleeceen ja pipoon. Ei meikkiä, ei koruja (korvikset saattoi olla, mutta ei näkynyt pipon alta), hiukset ponnarilla. Käsitin, että hän harrasti uintia, minkä takia hänellä olikin todella hyvä kroppa.

Vierailija
71/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi minun pitäisi laittautua kertomillasi tavoilla? en koe tarvitsevani naiseuteni korostamista. 

Vierailija
72/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä koruja ollenkaan. Mulla on kuitenkin naiselliset vaatteet, korot, pitkät vaaleat hiukse, meikkiä, lakatut ja kauniit kynnet. Miksi pitäisi vielä leikkiä joulukuusta, kun koen olevani näin ihan tarpeeksi nainen?

Ja ikääkin on vasta 24, ei oo päässyt kilojakaan kertymään. t. 167/52

Vierailija
73/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:53"]

[/quote]

[/quote]

En värjää hiuksiani, käytä koruja, lakkaa kynsiäni tai meikkaa joka päivä. Sanoit sen tässä, et joka päivä enkä itsekään odota naisen laittautuvan joka päivä, tarkoitinkin aivan toisenlaisia laittamattomia, juuri heitä jotka eivät koskaan laita itseään, ei meikkiä, kynsilakkaa, koruja jne.

Sinä kuitenkin laitat itseäsi, et kuulu siihen ryhmään josta minä puhuin, vaan sinä olet normaali nainen isolla N:llä. Yhtä outoa olisi jos nainen laittaisi itsensä viimeisen päälle vaikkapa leirinuotiolle.

[/quote]

Eii, nyt ymmärsit väärin! En käytä koruja oikeastaan koskaan (ehkä kerran vuodessa jos on juhlia), en ole ikinä värjännyt hiuksiani, enkä koskaan lakkaa kynsiäni (no, ehkä kerran kahdessa vuodessa). Meikkaan kyllä joskus, mutta en joka päivä, eli tämä "en joka päivä" liittyi vain meikkaamiseen. Ja sekin tarkoittaa sitä, etten laita puuteria tai ripsiväriä. Muita meikkejä en juurikaan käytä.

Ja uskon että olen juuri sellainen joita tarkoitit, eli joka ei laittaudu. Huolehdin kyllä itsestäni esim. urheilemalla ja syömällä hyvin.

Ja silti tunnen että olen ihan tarpeeksi naisellinen itselleni ja avomiehelleni :)

Vierailija
74/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kaikki laittautuminen olisi pakollista kenellekään? Kaunis nainen on kaunis ja naisellinen vaikka kaljuna jätesäkissä ilman meikin häivää.

Ehkä aloittaja kokee, että häntä ei tunnisteta naiseksi ilman rihkamaa ja sotamaalausta. 

Vierailija
75/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut on vaan saaneet hyvät geenit. Paksutukka, tummat pitkät ripset. Mä todellakin käyn vaan suihkussa ja kampaan tukan. Rannekoruja käytän usein ja sormusta, ajoittain muitakin koruja, mutta meikistä ja kynsilakasta varsinkin tulee omalta mieheltä vaan negatiivista palautetta.

Mielummin kehitän älyäni vaikkapa fysiikkaa lukien kuin kulutan tuntitolkulla aikaa ulkonäkööni, kun olen monesti kuullut olevani sievä ilmankin.

Vierailija
76/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu todella omituiselta, että joku määrittelee identiteettinsä niin vahvasti sukupuolen perusteella. En minä ainakaan ajattele itseäni ensisijaisesti naisena, vaan yksilöllisenä henkilönä joka voisi ihan yhtä hyvin olla mieskin tai jokin välimuoto. "Naisten/tyttöjen jutut" ovat ihan kivoja ja tykkään laittaa itseäni toisinaan, mutta eivät ne meikit ja korkokengät ja korut millään tavoin määrittele minua ihmisenä.

Vierailija
77/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, minulla ei ole edes korvakoruja! Hui kauhistus :D

t. 74

Vierailija
78/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne korut ja meikit aina sitä naista tee. Yksi ryhmä joka kyllä meikka ja koruttaa itsensä on rimanalittaja porukka joilla on jos jonkinlaista piikkiä ja rengasta naamassa, meikkimalli otettu jostakin animesarjakuvista, vartalo täynnä tatuointeja, tukka kuin piikkimatto erilaisine neonväreineen, voi vittu miten voi ihmiset KAUNISTUA!

Täysin meikittömätkin ovat sentään ihmisen näköisiä, muttä nämä friikit!

Vierailija
79/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:04"]

Ap, miksi minun pitäisi laittautua kertomillasi tavoilla? en koe tarvitsevani naiseuteni korostamista. 

[/quote]

Kato, nyt sä et kässää tätä naisvihaajaa - ei ole kysymys sinun tarpeistasi, vaan hänen. Hänelle on tärkeää naiseuden korostaminen - ehkä hän ei tunne olevansa muuten tarpeeksi mies tai ehkä hän tuntee vetoa androgyyneihin naisiin ja tuntee siitä häpeää, koska se tuo mieleen ajatuksen, et pitääkö hän myös androgyyneistä miehistä tai ehkä hän ei fyysisestikään pidä naisista (henkinen viha on ilmeistä, LOL), joten naiset ovat hänelle vain ulkokuoria, trophies, joita näytellä muille keskenkasvuisille juipeille ja tottahan sen silloin täytyy edes ulkoisesti näyttää Naiselta, heh.

Ootko ap koskaan kokeillut drag-queeneja tai transuja, hehän yleensä ovat yltiöfeminiinisiä? Voisit löytää haluamasi.

Vierailija
80/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin synnytysosaston vuoteesta lukien tämän ketjun monet ajatukset naisellisuudesta tuntuvat surullisen suppeilta. Synnytin eilen, makaan juuri imettämässä vastasyntynyttäni, sairaalan kamala yöpaita päällä, hiukset sekaisin eikä tietoakaan meikeistä saati koruista ja ehostautumisesta. Mutta jos tämä tila ja hetki ei ole naiseutta ja naisellista, mikä sitten on? Mikä edes voi olla naisellisempaa kuin synnyttäminen kaikessa brutaaliudessaan ja imettäminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän