Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jotenkin kavahdan naisia, jotka eivät millään tavalla

Vierailija
12.06.2014 |

vaali naisellisuuttaan. Siis ovat TÄYSIN, totaalisen piittaamattomia sukupuolestaan. Niitäkin, jotka pesevät hiuksensa ja ovat ns. siistejä, mutta jotka eivät näe tippaakaan vaivaa näyttääkseen naisilta ja edes jollain lailla kauniilta. Siis ei ripsaria, ei mitään meikkiä, kulmille ei tehty mitään. Hiukset laittamatta, ei hiusvärejä, ei korviksia, ei kaulaketjuja, ei kynsilakkaa. En tarkoita, että pitäisi olla kaikkia näitä, ei missään nimessä. Mutta edes jotain.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:24"]

Pyh, alkuasukkaisiin on turha vedota. Hehän nimenomaan käyttävät mielettömästi värejä, runsaita koruja, tatuointeja..

[/quote]

Miehet käyttävät runsaasti koruja ja meikkejä, naiset harvemmin koristautuvat noin. Tatuointeja tosin on monen heimon naisilla, sekä muuta kehonmuokkausta kuten alahuulen ja kaulan venytys. Ajattele nyt miten epänaisellinen joku joutsenkaulainen suomineito on jonkun Padaung -heimolaisen mielestä.

http://s1.hubimg.com/u/1954896_f520.jpg

Vierailija
82/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ja korut eivät tee automaattisesti kenestäkään kaunista. Jos ei osaa meikata, niin silloin ei todellakaan kannata! Onnellinen ihminen on kaunis vaikka perunasäkki päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää minut: käytän usein kasvonaamioita ja hiusöljyjä (kohta muuten menen laittamaan öljyn hiuksiin jotta voin pestä sen illalla pois) ja teen muutakin naisellista. Lisäksi kotonani on kaikenlaista naisellista tilpehööriä ja pikku purnukoita. Leivon ja neulon. Mutta kuljen usein julkisestikin hupparissa ja collegeissa, harvoin meikkaan tai käytän koruja (paitsi kaulassa on riipus jota ei ole tarkoitustakaan ottaa pois).

Eli yleensä minulla nämä "naiseuden korostamiset, toteuttamiset ja määrittämiset" tapahtuu tavallaan muilta piilossa. Toki meikkaan ja käytän hameitakin ym aina joskus jos tilanne vaatii, mutta pääasiassa naiseuteni näkyy muualla kuin kasvoissani ja vaatteissani.

Olenko siis nainen?

Vierailija
84/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:16"]

Kyse on naiseudesta ja naiseuden vaalimisesta. Arvostamisesta. Joku voi olla ehkä vahva, voimakas nainen, korostaen sitä vaikkapa tummalla hiusvärillä, isoilla koruilla, kenties tatskoilla. Joku on kukkamekkoon pukeutuva hento nainen, joku jotain muuta. Yleensä, mielestäni siis, naiseuden vaaliminen on jotain myötäsyntyistä, jotain jota haluaakin vaalia jollain tasolla. Ja on hieman outoa, jos se puoli vaiennetaan ja nujerretaan kokonaan. Miksei pelkkä hajuvesi, omanlainenkin, riitä siihen vaalimiseen, ja aika monella on sentään joku koru jota voi pitää mieluusti arkenakin.

[/quote]

"Monia asioita en saata ymmärtää, että eräät kasvaa kasvaa, pieniks toiset jää."

Katsos kun se ei ole kaikille tärkeää. Voi olla vain ihminen. Ei koe tarvetta korostaa mitään, kun jo tarpeeksi hyvä olo. 

Vierailija
85/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja anna elää, ei naisten alistaminen ole mitenkään ylevää kuten sinulle on yritetty kertoa sanoin ja ivallakin.

Vierailija
86/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi jota saa kavahtaa. En meikkaa, en värjää hiuksia, pukeudun miesten bändipaitoihin ja niistä tuunattuihin toppeihin (bändit luokkaa Alice Cooper, Deep Purple ja Iron Maiden), ja pillifarkkuihin ja niitteihin. Hiukset on pitkät ja yleensä auki, mutta ainoa laittaminen on etuhiukset pinnillä taakse pois silmiltä. Välillä en jaksa edes harjata niitä...

Tällä hetkellä päällä on alushousut, musta Sonata Arctica toppi, mustat polvimittaiset reisitaskuhousut ja siniset villasukat. Ei meikkiä, hiukset auki ja täysin luonnon tilassa. Mä meikkasin ennen, mut kun sain silmätulehduksen ja jouduin olemaan pitkään ilman meikkiä tajusin, että en mä tarvi tätä. Meikkaan sit juhliin. Hiuksia en oo värjännyt ikinä. Ovat luonnostaan hyvin tummat (oon puoliksi italialainen), joten ne pitäisi vaalentaa ensin. :P

Vierailija
87/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissäni on sellainen hauska ilmiö, että kemistit ja biokemistit eivät käytä meikkiä eivätkä hajusteita, ja yrittävät muutenkin vähentää elimistön kemikaalikuormaa. Se jotenkin pistää miettimään, että onkohan tää ylimääräinen kemikaalien käyttö itsellekään hyväksi.

Vierailija
88/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pitkä ketju. Mä tunnen olevani enemmä mies kuin nainen, vaikka ulkoisesti olen nainen. Olen hyvin maskuliininen. En voi vaalia naiseutta, jota mussa ei ole kuin fyysisesti, ja olen kyllästynyt teeskentelemään. Tiedän, että monet kummastelevat. Näytän lähinnä rekkalesbolta, vaikka kyllä toivoisin, että voisin vaan olla mies.

Vierailija
89/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:32"]Ok, meikittömyyden ymmärrän jotenkin (jonkinlainen periaate, olkoot niin). Mutta koruttomuutta en oikein ymmärrä. Jokaiselle löytyy erilaisia kauniita koruja, arkisia, juhlavampia, näyttäviä tai hyvin vaatimattomia. Koruja joilla on merkitystä (lapsikoru, miehen antama, perintökoru) tms. Se on jotenkin niin ikiaikainen, kulttuurista toiseen tavallinen juttu, että minusta on tosi outoa, jos nainen ei tarkoituksellisesti halua koskaan käyttää mitään koruja, tosi outoa. Onko kyse jostain anarkiasta tai kyvyttömyydestä hyväksyä oma naiseus, erityisyys, kauneus? Pidättekö vihkisormusta sentään? Eikö senkään mallilla ja ulkonäöllä olllut valittaessa teille mitään väliä?

Apua, joskus hävettää olla suomalainen..

[/quote] jaa no minulle ei ole ikinä koruja, ei minkäänlaisia ja koen olevani silti ihan normaali. En vain osaa käyttää koruja ja käytän rahani aina mielummin muuhun, kuin johonkin koruun. No minulla on hyvä näin.

Vierailija
90/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei selittäkääs joku, että miten sitä yksinkertaisesti viitsisi laittautua esim lähikaupassa käyntiä varten? Siis yhtään mukaviin vaatteisiin pukemista enempää? Ketä varten? Miten jollain on aikaa moiseen? Eikö todella ole tärkeämpää tekemistä? En vaan tajua, itse en ikinä viitsisi. Parempaakin (=mielenkiintoisempaa, hyödyllisempää) tekemistä.

Vierailija
91/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. malleilla on usein luonnollisen väriset hiukset ja meikitön look. Ei siis millään playboy malleilla vaan niillä oikeilla.

Vierailija
92/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korosta naisellisuutta millään tavalla, mutta se ei ole ollut esteenä parisuhteen tai ystävyyssuhteiden muodostamisissa. Pinnalliset ihmiset ovat kiertäneet minut kaukaa ja minä heidät.

Vierailija
93/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei raiskaa ketään, ei ole ainakaan miehekäs.

Vierailija
94/94 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä laittaudu mainituilla tavoilla mutta koen silti olevani naisellinen. En sitten nähtävästi kuitenkaan ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan