Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani olisi tuntenut mitään perhosia. Enemmän mielessä on, mitä hyötyä naisesta on (seksi, kodin työt jne.), onko nainen lihava, löytyykö tarpeeksi rahaa että voi kustantaa osan miehen tarpeista, onko puolijulkkis joka nostaisi omaa statusta.
Kuulostat ihan minun exältä. Tajusin, että minut oli valittu pönkittämään miehen egoa. Erohan siitä tuli.
Joo, usein se ihastus alussa tosiaankin on ihastusta, ei rakkautta lain. Työkaveri sairastui rintasyöpään. Masektomia ja sytot, mies jätti kuin nallin kalliolle, niin paljon sitä rakkautta ja elämäntoveruutta. Oli yhteiset lapset ja kaikki.
Kyllä se naiset valitettavasti on niin että meillä miehillä se päällimäinen tunne on se että kun pääsis kyntämään tuotakin naarasta, ei siinä mitään perhosia vatsaan tarvita, hyvää erektiota vain :)
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsit! Tulee mieleen kun mieheni, jonka kanssa olen ollut 7 vuotta, aina edelleen välillä sanoo kun on ollut pitkän päivän töissä, että "tuntuupa vatsanpohjassa perhosia" kun hän tulee kotiin :) <3
Ootko varma, ettet vaan ois sairastumassa ripuliin tai vatsatautiin jos tuolta kerran tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis alkaa nykimään ja kiimatippoja tippumaan aina nähdessä.
Ja tämä ei sitten ole mikään vitsi, näin se menee itsellänikin. Eli perhoset taitaa pörrätä vähän alempana kuin naisilla.
Ei se peenis nyt pelkästä ihastuksen näkemisestä nyi ja tipat roisku, kyllä siinä jonkinlaista fyysistä kontaktia vaaditaan ainakin omalla kohdallani.
Minulla meni kyllä useammat kalsarit vaihtoon kun aloin tapailemaan nykyistä vaimoani. Mutta siinä ei kyse ollutkaan vain kevyestä ihastumisesta. ❤️🍆💧
Ekaa kertaa kun rakastuin niin kyllä se tuntui kokonaisvaltaisena hyvänolon tunteena. Jalkapeliä tytön kanssa koko rippileirin ajan, jos vain olisi tuo itsetunto siihen aikaan ollut kunnossa niin kaikki olisi ollut mahdollista.
Viimeisen kerran kun rakastuin niin uskottelin itselleni, että ihan naurettavaa edes luulla, että se tyttö voisi tykätä, mutta kyllä se vaan silti tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tuntisi eri tunteita kuin naiset vastaavassa tilanteessa? Ei ole provo, kysyn vaan. -N
Kyllä miehet ja naiset on monessa erilaisiakin, vaikka samanlaisiakin ollaan =) Mut ihan turha sanoa, että miehet ja naiset on samanlaisia, tai tuntis tismalleen samallatavalla samoissa tilanteissa.
Ei edes kaikki naiset tunne samalla tavalla keskenkään aina.
10 vuotta oltu yhdessä, neljä lasta. Kehot muuttuneet molemmilla, ei olla enää niin nuoria ja nättejä, tosin puolisoni on poikkeuksellisen luonnonkaunis ja näyttävä nainen ikäisekseen. Aina tuntuu perhosia vatsassa ja kipinöitä tiedätte-kyllä-missä kun vain ajattelenkin hänen läheisyyttään.
M47
Asko the bull kirjoitti:
Kyllä se naiset valitettavasti on niin että meillä miehillä se päällimäinen tunne on se että kun pääsis kyntämään tuotakin naarasta, ei siinä mitään perhosia vatsaan tarvita, hyvää erektiota vain :)
Kunhan takakammarin-Asko äitis päästäisi sut edes yksin ulos, alkaisi perhoset lennellä housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sen tuntee se aina enemmän se osapuoli - sukupuolesta riippumatta - joka on ihastunut itseään tasokkaampaan kumppaniin. Ihminen, jolla on runsaasti valinnanvaraa ja paremmat kortit parinvalinnassa ei yleensä ottaen taas edes koskaan ihastu.
Hmm.
Olen aika varma, että minuun ihastuneella miehellä oli jonkinlaisia fyysisiä tuntemuksia (punasteli, muuttui kömpelöksi, oli hermostunut, kikatteli, jne.) enemmän kuin itselläni, vaikka paperilla varmasti olikin minua tasokkaampi (hyvässä kunnossa, lihaksikas, koulutettu, varakas, minua 7 vuotta nuorempi; itse olen pullukka). Itse en vain ollut yhtä ihastunut häneen kuin hän oli minuun.
Ei kaikki tajua omaa tasoansa. On olemassa melko hyvännäköisiä miehiä, joiden heikko luonne ja itsetunto karkoittaa niitä tasokkaampia naisia. Etenkin heidän omissa mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sen tuntee se aina enemmän se osapuoli - sukupuolesta riippumatta - joka on ihastunut itseään tasokkaampaan kumppaniin. Ihminen, jolla on runsaasti valinnanvaraa ja paremmat kortit parinvalinnassa ei yleensä ottaen taas edes koskaan ihastu.
Hmm.
Olen aika varma, että minuun ihastuneella miehellä oli jonkinlaisia fyysisiä tuntemuksia (punasteli, muuttui kömpelöksi, oli hermostunut, kikatteli, jne.) enemmän kuin itselläni, vaikka paperilla varmasti olikin minua tasokkaampi (hyvässä kunnossa, lihaksikas, koulutettu, varakas, minua 7 vuotta nuorempi; itse olen pullukka). Itse en vain ollut yhtä ihastunut häneen kuin hän oli minuun.
Ei kaikki tajua omaa tasoansa. On olemassa melko hyvännäköisiä miehiä, joiden heikko luonne ja itsetunto karkoittaa niitä tasokkaampia naisia. Etenkin heidän omissa mielissään.
Joo, se on varmasti ainoa syy miksi hyvännäköiset miehet ovat sinun mielestäsi alempitasoisiin ihastuneita tai jopa seurustelevat heidän kanssaan. Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiota on myös vaikea hallita
Hmmh, alkaako miehillä automaattisesti iskeä seisokki päälle vaikka ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sisäistä paniikkia? Stressitilanne kun on niin luulisi että nimenomaan ei ota eteen.
Ei aina, mutta erektiota on tosiaan vaikea hallita enää ihastuneena. Ainoa varma toimintakeino tilanteissa erektion poistamiseksi on pidättää hengitystä pitkään. Kiusallisia seisokkeja saamme muutenkin kuin ihastuneina, mutta jostain syystä ihastuminen aiheuttaa niitä hyvin paljon enemmän. Varmaan, kun erektio on aika voimakkaasti kytköksissä mielihyvään ja ihastuneena ei oikein muuta tunnekaan. Erektio on oikeasti rasite muualla kuin sängyssä ja masturboidessa ja se on ärsyttävää jos sitä saa piilotella koko päivän. Ei sille oikein mitään mahda ilman estolääkitystä.
Tuskinpa , silmät ja suu pyöreänä toljottaa hiljaa sanoo " wau mikä nainen"🥴
😍 Tai jos ukkoporukas iltaa viettää siinä saattaa äänenkin sanoa Wau ! Mikä nainen! olipa se vetävä.
Näinhän ukot tahtoo rehvastella kuin Ukko Metso.
ei miehet niin sano että nyt on perhosia vatsassa kun noinhan mylvii kuin innostuneet sonnit🐂.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta oltu yhdessä, neljä lasta. Kehot muuttuneet molemmilla, ei olla enää niin nuoria ja nättejä, tosin puolisoni on poikkeuksellisen luonnonkaunis ja näyttävä nainen ikäisekseen. Aina tuntuu perhosia vatsassa ja kipinöitä tiedätte-kyllä-missä kun vain ajattelenkin hänen läheisyyttään.
M47
Sama meillä <3 Etenkin kun on treffi-ilta tiedossa niin molemmilla perhosia vatsassa kun tietää miten kivaa tulee taas olemaan <3
Palleissa kiristää ja kihelmöi. Myös vatsassa, jos on tosi rakastunut.
Ihana keskustelu! Voi häntä, jolla menee vatsa ripulille ihastuessaan! Hellyyttävää mutta ounou :D