Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Miksi miehet tuntisi eri tunteita kuin naiset vastaavassa tilanteessa? Ei ole provo, kysyn vaan. -N
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Eikä, heillä koppakuoriaiset kolisevat toisiaan vasten. Varma tieto!
Vierailija kirjoitti:
Erektiota on myös vaikea hallita
Hmmh, alkaako miehillä automaattisesti iskeä seisokki päälle vaikka ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sisäistä paniikkia? Stressitilanne kun on niin luulisi että nimenomaan ei ota eteen.
Ihan kivespusseissa asti tuntuu sellaista värähtelyä...
Koska erilainen elimistö voi aikaansaada erilaisia aistimuksia, tietenkin. Eivät perhoset vatsassa ole tunne, vaan tuntemus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivespusseissa asti tuntuu sellaista värähtelyä...
Minulla tuntuu joskus peräreiässäni saakka jos on oikein kuuma nainen.
Oletko kysynyt jokaiselta maailman naiselta, mitä he tuntevat? Kun tiedät, että heillä on jokaisella täsmälleen samat tunteet keskenään.
Ei, miesten kohdalla näin ei ole, vaan jokainen on yksilö, jolla on omat ajatuksensa ja tunteensa.
Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.
Miltä sinusta tuntuu, kun pään sisällä aivosolu etsii toista, ilmeisen turhaan?
Voi teitä höpsöjä, ei miehet ihastu.
En ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani olisi tuntenut mitään perhosia. Enemmän mielessä on, mitä hyötyä naisesta on (seksi, kodin työt jne.), onko nainen lihava, löytyykö tarpeeksi rahaa että voi kustantaa osan miehen tarpeista, onko puolijulkkis joka nostaisi omaa statusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.
Täähän käy mielenkiintoiseksi. Pohdintasi perusteella miehillä varsinainen tunneryöppy alkaa siis pyöriä vasta kun homma on ns. selvä (ekat treffit sovittu tai vastaavaa) ja sitä ennen mennään lähinnä vaihtelevan hiottua strategiaa noudattaen ja tunteet kurissa pitäen?
Mitä minä miehiä tunnen, niin kyllä se lepatuksen tunne on enemmän nivusissa kuin vatsassa.
Penis alkaa nykimään ja kiimatippoja tippumaan aina nähdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole yhtään ”needy” niin tulkitsen ettei häntä edes kiinnosta tarpeeksi ja se on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.
Tää jälkimmäinen on muuten yllättävän tavallista.
Siltähän se tuntuu.
M37