Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
521/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska erilainen elimistö voi aikaansaada erilaisia aistimuksia, tietenkin. Eivät perhoset vatsassa ole tunne, vaan tuntemus.

Mulla tuntuu peräreiässä. Vähän kuin olisi kihomatoja. Mulla on ollut helisentään kaikkea kanssa. Romanttista. Pikkusen.

Alkoiko uusi kierros?

Opettelet häntä.

Vieraissakäymistä, pettämistä.

Ollako yhdessä vai eikö olla?

Asua eri asunnoissa.

Kihomadot.

Hyvää Uutta Vuotta 2018 pikkuselle.

Selinhelli

Vierailija
522/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neediness on turnoff vain, jos nainen ei ole varma, kiinnostaako.

Eikö tälle todellakaan ole suomen kielistä sanaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä, nykyään ei enää. En mä enää taida ihastua. Voin kyllä pitää naista mielenkiintoisena, hauskana, hyvänä seurana, haluan viettää aikaa hänen kanssaan. Mutta sellainen nuoruuden ihastuminen, ei sitä enää tunne.

Vierailija
524/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuntenut mitään ihmeempiä tuntemuksia sitten jonkun yläasteen 7 luokan kun ihastuin. 

Jouduin poikaluokalle yläasteen ajaksi, jokin kokeilu. 

hyvinhän se kokeilu onnistui, olen tehnyt ihan hyvää uraa ilman naisia tai perhettä 🤷

Vierailija
525/535 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli yhtä huumaa seurustelu. Ei ole sellaista tunnetta tullut vastaan myöhemmin kuin lapsien syntymä.

Vierailija
526/535 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla alavatsassa rupeaa kovettumista tapahtumaan.

M52

Vierailija
527/535 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vatsassa alkaa kipristellä kannattaa alkaa katsella lähintä vessaa, ei miettiä naisia.

Vierailija
528/535 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla alavatsassa rupeaa kovettumista tapahtumaan.

M52

Siis sulla vetäytynyt jo mahan sisään. Laihduta hyvä mies, se auttaa.

Vierailija
529/535 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehet ja naiset ole tässäkin asiassa samanlaisia vaikka muutama suunsoittaja yrittäisi muuta esittää. :-)

Vierailija
530/535 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neediness on turnoff vain, jos nainen ei ole varma, kiinnostaako.

Eikö tälle todellakaan ole suomen kielistä sanaa??

Eiköhän se ole vaikkapa "ripustautuva". Eli ihminen joka jää epäterveellä tavalla kiinni eikä enää ymmärrä mikä on normaalia kiinnostuksen osoitusta ja mikä toista ahdistavaa ripustautumista.

Vierailija
531/535 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne perhoset mahassa ole mikään hyvä juttu. Tarkoittaa vaan, että olet löytänyt jotain lapsuuden traumaa vastaavan suhteen ja luulet sitä vatsavaivaa ihastumiseksi.

Ihastuminen on sitä, että haluat toisen housuihin ja hänen lähellä muistat olevasi nainen/mies enempi kuin vaan "mä itte". Ja olo on turvallinen, eikä hermostunut. Ihastuminen ei silti tarkoita välttämättä mitään. Sitä tapahtuu koko ajan sukukypsien kesken. Itse pitää päättää olisiko siitä suhteeksi. Monille se on kova paikka, jos ei ole koskaan opetellut itsehillintää. Luulee löytäneensä jotain pysyvää, vaikka luonto se vaan muistutti, että lisääntyäkin sä voisit jo.

Vierailija
532/535 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihastuksesta niin voimakkaita tunteita, ettei uskalla pitkään tuijotella. Hengitys kiihtyy, polvet alkavat täristä, sanat menevät sekaisin ja muita vaihtelevia oireita.

Olen toisen kanssa naimisissa, koska ihastus ei halunnut nyt mitään. Pienemmät 'oireet' hänen kanssaan alkuun, mikä toisaalta auttoi lähentymistä.

Vierailija
533/535 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta kuin napakka potku kassiloille: silmissä sumenee ja taju meinaa lähteä, runnakko kramppaa ja suoli tyhjenee nappiverkkareihin.

Mulla silmät pyörii päässä, kieli roikkuu ulkona, kuolaa valuu suupielistä, kalu nytkii joka suuntaan kuin kapelimestarin tahtipuikko ja persereikä haukkoo happea, sitte vaivun itkien slaavikyykkyyn.

Vierailija
534/535 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.

Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.

Eli millaisia? o.O

No äkkiseltään sana "riihipiru" tuntuu kuvailevimmalta.

Sinäkö tunnet kaikki naiset täältä? ? ?

Vierailija
535/535 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkusissa kipinöi! T: M65+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi