Eläkkeelle kesäkuun alusta 2 500€ nettona, kai sillä pärjää?
Kommentit (18)
Mulla eläke 1600e netto ja hyvin pärjään.
Joskus saanut bruttona saman kun kun teki paljon ylitöitä.
Äly hoi ap; miksi vaivaudut edes kysymään tuollaista? Tiedät varsin hyvin olevasi hyväosainen eläkeläinen ja saavasi eläkettä nettona reippaasti yli keskivertoeläkkeen. Terveisin Toinen hyväosainen
Ei rahalla voi terveyttä ostaa. Eikä rakkautta.
Mulla ei aina edes jää nettona ton vertaa, silti pärjää ja elätettäviäkin on.
Riippuu pääomatulojen määrästä. Jos on se normaali tonni tai pari kuukaudessa tuohon päälle niin ihan kivasti pärjää.
Minulla nettoeläke n. 1000 e. Varmaan silti pärjään hyvin.
T. Epäonninen maisteri
Kait tuossa ijässä tietää millä pärjää? Jos ei, niin joku pahasti pielessä 'talous' puolella.
No voi kiesus. Kyllä.
Mun eläke 1530e miinus verot miinus ulosotto.
Makaroonia, tonnikalaa, kasvissosekeittoa, kraanavettä.
Pärjäät hyvin.
Minäkin pärjään.
Ikä 64 v 9 kk
Itse ajattelin aina, että kun eläkkeelle lähtee olis hyvä olla velaton asunto/talo. Näin sitten omalla kohdallani onkin. Jos joutuisin eläkkeestä maksamaan 900 e vuokraa niin harmittaisi kyllä aika pirusti. Eläkkeeni on 2900 e netto ja sillä pärjään oikein erinomaisen hyvin ja jää ylikin.
Ap on tyhmä ja lisäksi niin tosi tyhmä, että kirjoittaa sen avoimesti nähtäville. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Kait tuossa ijässä tietää millä pärjää? Jos ei, niin joku pahasti pielessä 'talous' puolella.
Totta. Ja tietääkö edes paljon eläkettä tulossa?
Järkyttävä vuokra. Meillä kahdella asumiskustannukset alle 500 euroa riippuen sähkölaskusta ja puilla lämmitetään oman metsän ja osittain osto puilla omakotitalossa.
Riippuu mitä eläkkeellä haluaa tehdä. Jos puolet vuodesta viettää etelässä golffaten, tiukkaa tekee. Tai haluaa maailman ympäri matkalla viipyä vuoden.
Riippuu muista menoista