Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
461/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme tuntisi? Onhan meilläkin svaadhiShTaana-cakra (ei-lingvisteille: chakra) eli navan alapuolella oleva "pyörre"... ; )

Vierailija
462/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuppaavat pikemminkin lihastumaan kuin ihastumaan, joten tuntuu useimmiten palleissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvailisi sitä perhosiksi vatsassa, enemmän se on sellaista kokonaisvaltaista vetoa ja intoa. Ja pidemmässä suhteessa se on ylemmän tason rakkautta, hyvin samanlaista kuin mitä kokee lapsiaan kohtaan. Ei mitään epämääräisiä perhosia, jotka ovat tänään täällä ja huomenna ehkä muualla.

Vierailija
464/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Jos mies ei ole yhtään ”needy” niin tulkitsen ettei häntä edes kiinnosta tarpeeksi ja se on turn off.

Näinhän se menee....

Nainen tuntee elävänsä vain sillon kuin huomaa olevansa toiselle ilma jota hän tarvitsee (korvaamaton).

Siitä alkaa hyväksikäyttö ja toisen manipulointi.

Kun kaikki saatavissa oleva on saavutettu niin kiinnostus lopahtaa ja seuraava tupauuno hakuseen...

Vierailija
465/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla nuorena miehenä alkuihastumininen tuntui ensin huumaantumisena. Muutaman kerran kymmenessä sekunnissa.

Vierailija
466/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtyon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Jos mies ei ole yhtään ”needy” niin tulkitsen ettei häntä edes kiinnosta tarpeeksi ja se on turn off.

Näinhän se menee....

Nainen tuntee elävänsä vain sillon kuin huomaa olevansa toiselle ilma jota hän tarvitsee (korvaamaton).

Siitä alkaa hyväksikäyttö ja toisen manipulointi.

Kun kaikki saatavissa oleva on saavutettu niin kiinnostus lopahtaa ja seuraava tupauuno hakuseen...

Minulle naiset on kuin ilmaa.

Vierailija
467/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaussähköä ja kipinöitä, ei vatsassa vaan vähän alempana 😇

Vierailija
468/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi oikeastaan ihan mielenkiintoinen kysymys.

Jos nyt tunnetasolla järjetöntä ihastumista eli rakastumista muistelee, niin enemmän se oli sellaista koko yläkropan (vatsasta rintaan, joskus päähän) valtaavaa mielihyvän ja pakahtumisen sekaista huumaantumista. Kaiketi se kuitenkin tarkoittaa samaa kuin "perhosia vatsassa", vaikka en tuollaista sanontaa itse käyttäisikään.

Joka tapauksessa se on eri tunne kuin pelkkä seksin takia kiintymys, mikä tuntuu lähinnä haarojen välissä.

Vierailija
469/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ainostaan lompakosta lentelee perhosia naisten seurauksena.

Vierailija
470/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen näkeminen on jännää ja ihanaa. Syke voi nousta, hikoiluttaa ja ujostuttaa.

Vierailija
471/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt yhtääään  ihastustuksistani

Vierailija
472/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen neediness on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Mies ja looginen ajattelu ei esiinny samassa lauseessa. Logiikka ja äly on naisen ominaisuudet.

Äly on molempien ominaisuuksia, logiikka enemmän miehinen, kun taas tunteet enemmän feminiinen ominaisuus. En linkitä tutkimuksia, koska kommenttisi lienee trolli.

Kyllä tunteet on miehinen ominaisuus. Sen todistavat väkivaltarikokset, päihde, peli yms ongelmat ja vankilat.

Vierailija
473/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ammuttiin intissä vahingossa konekiväärillä ihan viereen. Silloin tunsi tuhannet tunteet.

Vierailija
474/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Siitä tunnistaa sen oikean, kun on perhosia vatsassa ja toinen vie jalat alta!

Itse olen kirjaimellisesti kerran vienyt miehen jalat alta. Ihastuneen miehen tunnistaa helposti siitä, että tavallisesti itsevarma tyyppi muuttuu yllättäen todella kömpelöksi ja saattaa kaatua jopa omiin jalkoihinsa. Vaan mistä moinen johtuu, miehet?

Jännityksestä tietenkin. Ja sen tosiasian tiedostamisesta, että yksikin tyhmä vitsi, sana tai virhe voi hetkessä tuhota koko alkavan suhteen.

Vierailija
475/535 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä tuntui enemmän sellaista positiivista väreilyä, kun oli ihastunut. Kaikki oli mahdollista. Nykyään vanhempana miehenä (36) se tarkoittaa lähinnä sitä, että ne tunteet täytyy vain tukahduttaa mahdollisimman nopeasti ja unohtaa tuo ihastuksen kohde.

Vierailija
476/535 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs viisikymppinen varattu mies on ihastunut minuun ja minä myös häneen. Olemme yhteydessä päivittäin viestitellen toisillemme. Hän on kuvaillut tuntojaan siten, että aina kun olemme yhteyksissä, hänen koko kroppaansa tulee lämmin ja hyvä olo ja häntä hymyilyttää. Sen lisäksi häntä alkaa panettaa usein, kun hän miettii minua tai katsoo kuvia minusta. Eli tuntuu kuulemma koko kropassa. Kun itse olen ihastunut, saan todellakin perhosia vatsaan ja alavatsassa muljahtaa ihanasti sekä pimpissä tykyttää ja kostun. Myös rinnassa tuntuu lämmin läikähdys ja naama taipuu hassuun onnen virneeseen Riittää kun ajattelen ihastustani tai saan häneltä viestin tai katson hänen kuvaansa. Rakastan ihastumisen tunnetta! Mutta toisaalta se epävarmuus, onko toinen kiinnostunut/ihastunut, on riipivää!

Vierailija
477/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne mitään perhosia tai muutakaan vatsanpohjassa tai vatsassa ylipäätään ja olen nainen.

Vierailija
478/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä, vatsan pohjassahan sijaitsee miehen siitin

Vierailija
479/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kovasti perhosia vatsassa, outoa kihelmöintiä ym. kun yritin ihastusta lähestyä. Oudoin juttu oli, että chattailun jälkeen huomasin, että itsellä oli paikat kostuneet. En tiennyt, että miehillä voi näin käydä. Oli siis samanlaista liukkarimaista kuin mitä naisillakin tulee 'lämmetessä'. Ihastus ei lopulta halunnut minun kanssani syvällisempiä ja nykyisen rouvan kanssa ei ole samanlaisia kihelmöintejä tai kostumista tapahtunut mainittavasti.

Vierailija
480/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen neediness on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Mies ja looginen ajattelu ei esiinny samassa lauseessa. Logiikka ja äly on naisen ominaisuudet.

Ei ole todisteita siitä, että jompikumpi sukupuoli olisi parempi loogisessa ajattelussa. Kyvyt vaihtelevat yksilöittäin, ja sukupuolella ei yleensä ole suoraa vaikutusta siihen, kuinka hyvin joku pystyy loogiseen päättelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä