Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
501/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut perhosia vatsassa, eli oletan että riippuu ihmisestä eikä ole sukupuolittunut ilmiö

Ai et nuorenakaan, kun se ihqu katto sun päälle???

Vierailija
502/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan todella pihkassa tähän yhteen tyttöön joskus vähän päälle parikymppisenä myös fyysisesti. Kun sitten sain hänet lopulta luokseni yöksi voin sanoa, että kotioven lähestyessä mahanpohjassa oli perhosia ja muutama lepakkokin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorempana ihastuksia, ja kyllä perhoset lepatteli...

Mutta kun tosi ihastus/rakkaus iski olin täysin lukossa. Vatsaa väänsi ja ikävä oli järkyttävä, kun olimme erossa. Kohdatessamme menin lukkoon ja esitin viileämpää... ei tainnut tuo koskaan tajuta, miten rakastunut olin. Ruokahalu meni, samoin yöunet. En kestänyt, oli liikaa. Ero. Kuolema.💕

Sori, ohis, olen nainen

Oon huomannu, että ihastuneet miehet saattaa muuttua korostetun viileiksi... vaikka perhosia olis

Vierailija
504/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuveijari ottaa tanakan asennon ja siitähän naiset tykkää. Tunnepuolella ei tapahdu mitään, mutta se puolihan ei meille miehille kuulukaan. Akat ja niiden itkulehdet hoitakoon sen puolen.

Vierailija
505/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nuorempana ihastuksia, ja kyllä perhoset lepatteli...

Mutta kun tosi ihastus/rakkaus iski olin täysin lukossa. Vatsaa väänsi ja ikävä oli järkyttävä, kun olimme erossa. Kohdatessamme menin lukkoon ja esitin viileämpää... ei tainnut tuo koskaan tajuta, miten rakastunut olin. Ruokahalu meni, samoin yöunet. En kestänyt, oli liikaa. Ero. Kuolema.💕

Sori, ohis, olen nainen

Oon huomannu, että ihastuneet miehet saattaa muuttua korostetun viileiksi... vaikka perhosia olis

Ei halua totaalisesti munata sen ihastuksen nähden. Omalla kohdalla olleet lähinnä yksipuolisia nuo. Aina kun yrittänyt edistää asiaa, se toinen pakittaa karkuun...

Vierailija
506/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska erilainen elimistö voi aikaansaada erilaisia aistimuksia, tietenkin. Eivät perhoset vatsassa ole tunne, vaan tuntemus.

Mulla tuntuu peräreiässä. Vähän kuin olisi kihomatoja. Mulla on ollut helisentään kaikkea kanssa. Romanttista. Pikkusen.

Vierailija
507/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani olisi tuntenut mitään perhosia. Enemmän mielessä on, mitä hyötyä naisesta on (seksi, kodin työt jne.), onko nainen lihava, löytyykö tarpeeksi rahaa että voi kustantaa osan miehen tarpeista, onko puolijulkkis joka nostaisi omaa statusta.

Olet 100% varmuudella nainen tai trolli.

Kukaan mies ei kiinnostu naisesta sen takia, että tämä on jonkin sortin julkkis.

Vierailija
508/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut perhosia vatsassa, eli oletan että riippuu ihmisestä eikä ole sukupuolittunut ilmiö

Ai et nuorenakaan, kun se ihqu katto sun päälle???

En koskaan. Kiinnyn kyllä ihmisiin ajan kanssa ja koen että jotkut ovat viehättäviä, mutta minua ei ole koskaan jännittänyt niissä tilanteissa eikä vatsassa ole tuntunut mitään. 

Vierailija
509/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti. Olen ihastunut viimeksi yli 10 vuotta sitten, enkä enää usko ihastuvani. Hankala siis tarkasti muistaa miltä se tuntuu.

Vierailija
510/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen neediness on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Onpas taas ihan höpönhöpöä.

Vierailija
511/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat joo, ei miehet.

Vierailija
512/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuntua päästä jalkoihin!

Vierailija
513/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu perhosia vatsassa, melko jännä tunne on se. 

M43

Vierailija
514/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus tuntuu minulla ainakin jäsenissä. Jäädy, taistele tai pakene -reaktio. 

Lisäksi peräreikä alkaa sykkiä.

(Ei, en ole gay.)

Vierailija
515/535 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat joo, ei miehet.

Näin... teinipoikien hommaa tuommoiset

Vierailija
516/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta varmaan voi kokea ja kokee monella eri tapaa! Ehkä tämä poikkeaa tuosta aiheesta, mutta kysyn nyt kuitenkin. Onko kellään ollut mieltymistä lääkärileikkeihin? Tai vaikkapa rokotustapahtumiin? Nuorena tuli leikittyä noita, mutta eipä sen jälkeen. Monesta tällainen voi kuulosta omituiselta,, mutta mielessä ei ole mitään "pervo"juttuja tai muuta vastaavaa. Mielessä vain on ollut, josko jonkun kanssa voisi kokeilla em! 

Vierailija
517/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla miehenä ainakaan perhosia vatsassa tunnu mutta huomaa ihastuneensa jos ajatukset pyörivät tässä naisessa kokoajan.

M31

Vierailija
518/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä perhoset vatsassa tarkoittaa. Mutta selkein ihastumiseen liittyvä fyysinen reaktio on touhutippojen runsas erittyminen ja puolierektio ihastuksen seurassa. Niitä todella erittyy niin paljon, että housut kastuvat. 

Vierailija
519/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tilaisuutta menee ohi liiallisesta jännittämisestä ja itsensä aliarvioimisesta.

Vierailija
520/535 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntevat perhosia vatsassaan kenties siksi, että he saavat kuNDaliniin kannalta arvokasta shukraa (spermaa) nussimisen seurauksena, miehet sen sijaan menettävät sitä. Siksi brahmacarya (brahma-tsharja: selibaatti) on niin tärkeää tyypeille jotka tavoittelevat biologisen elämän perimmäistä tarkoitusta: tehdä itsensä tarpeettomaksi valaistumisen kautta!

Yksi termi valaistumista himoaville miehille lienee uurdhva-retas* (reetas; vrt. suomen rietas, hehheh...), tarkoittaa heppua, jolla sperma (retas) pyrkii ylöspäin (uurdhva-) koska sillä ei ole mahdollisuutta purkautua alaspäin?

* keksin juuri tällaisen mahdollisen suomennoksen: kohomäihä(inen kundi), samantapainen yhdys sana kuin esim. punanahka(inen hemmo = intiaani).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi