Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se tuntuu vähän alempana niissä pikkuaivoissa.
Jos niitä on, kun on jo juomalla saatu herneen kokoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä on, kun on jo juomalla saatu herneen kokoiseksi.
Miksi haukut miehiä. jokainen tuntee ihastumisen kuten tuntee, ei se ole sinulta pois varmaankaan miten joku mies tuntee perhosensa.
Vierailija kirjoitti:
Mites te miehet riiailette naista? Kertokaa niitä on niin ihana lukea <3
Otan vihaisen katsekontaktin ja jos nainen ei lähde pois, menen juttelemaan ja negaan paljon. Väliin pari positiivista heittoa ja sitten taas puolirankkaa negaa. Hyvin on naisia riittänyt ja flaksi käy usein baarissa.
Tuntuu perhosia vatsanpohjassa ja nyt kun ei ole enää mahiksia, tuntuu sellanen kalvala kylmä tunne vatsassa. Vihloo lähes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites te miehet riiailette naista? Kertokaa niitä on niin ihana lukea <3
Otan vihaisen katsekontaktin ja jos nainen ei lähde pois, menen juttelemaan ja negaan paljon. Väliin pari positiivista heittoa ja sitten taas puolirankkaa negaa. Hyvin on naisia riittänyt ja flaksi käy usein baarissa.
noh, kukin tavallaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu perhosia vatsanpohjassa ja nyt kun ei ole enää mahiksia, tuntuu sellanen kalvala kylmä tunne vatsassa. Vihloo lähes
miksei ole mahiksia? onko hän varattu vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahemmin noteeraa minua, ehkä pitäs vaan yrittää kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä höpsöjä, ei miehet ihastu.
Kyllä me ihastumme mutta perhoset katoaa hyvinkin äkkiä
jos ilmenee että ajatukset/kemiat eivät natsaa tai ilmenee että vastakaiku on minimaalista.
Muistan kun olin ihastunut työkaveriini ja hän oli myös minuun. Kertoi, että aina kun näki mut, tuli tunne, ettei voi hengittää ja tuntuu kuin perhosia olisi vatsassa. Kun oltiin lähekkäin, tunsin sen raskaan hengityksen ja tärinän. Että kai niillä miehillä on samoja tuntemuksia kuin meillä.
Tästä aikaa, ei tapahtunut mitään fyysistä. Ollaan molemmat tahoillamme parisuhteissa, joten se siitä. Toivottavasti on kuitenkin tunteesta päässyt ohi, minä en ehkä vieläkään.
Minua iljettää seksi ja kaikki siihen liittyy. kirjoitti:
Onko muita joita iljettää seksi?
Ennen panin lähes kaikkea mikä liikkui tai ryömi samaan suuntaan.
Nykyään seksi on lähinnä pienimuotoinen bonus parisuhteessa eikä mitään muuta
ja irtosuhteissa iljettää turhankin usein.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin ihastunut työkaveriini ja hän oli myös minuun. Kertoi, että aina kun näki mut, tuli tunne, ettei voi hengittää ja tuntuu kuin perhosia olisi vatsassa. Kun oltiin lähekkäin, tunsin sen raskaan hengityksen ja tärinän. Että kai niillä miehillä on samoja tuntemuksia kuin meillä.
Tästä aikaa, ei tapahtunut mitään fyysistä. Ollaan molemmat tahoillamme parisuhteissa, joten se siitä. Toivottavasti on kuitenkin tunteesta päässyt ohi, minä en ehkä vieläkään.
Tottakai tuntee perhosia vatsassa. Eivät miehet sen kummempia ole tässäkään asiassa kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahemmin noteeraa minua, ehkä pitäs vaan yrittää kunnolla.
Anna mennä vaan, mitä menetettävää siinä on?
Ole ihana hänelle, kehu ja liehittele ja pistä kaikki peliin. Kyllä se tekee vähintään vaikutuksen häneen!
Ja pahimmassa tapauksessa jos hän ei tajua sinun erinomaisuuttasi, niin joka tapauksessa Sinä olet Voittanut itsesi!
Tsemppiä matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuntee perhosia vatsassa. Eivät miehet sen kummempia ole tässäkään asiassa kuin naiset.
Vastasinkin vain otsikon kysymykseen omasta kokemuksesta :) vaikka kuinka itsestäänselvää.
eiköhän se mene niin ,että ihastuessaan Kaikki sukupuolet, usein siis naiset ja miehet tuntee vaikka mitä tuntemuksia ja usein niitä sanotaan perhosiksi vatsassa.
Ihastuminen pistää yläpään ja alapään aika sekaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaa paskattamaan.
Mene ihmeessä , ole hyvä, mene
Vierailija kirjoitti:
Alkaa paskattamaan.
Pääsee ihastuksen seurassa varpusparvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa paskattamaan.
Pääsee ihastuksen seurassa varpusparvi?
Niinkin voi käydä:
Ei miehet ihastu ja rakastu. :) He eivät tunne tunteita muita kohtaan. He tuntevat vain omistushalua ja tyydytystä.