Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Kommentit (535)
Sekä minä että ihastukseni kohde tunsimme lämpöä, jotenkin vain väkijoukossa yhtäkkiä katsoimme toisiamme kymmenien metrien päästä keskellä ihmisvilinää. Toki oltiin sovittu paikasta, mutta ei ihan tarkkaan, eikä ajankohdastakaan kovin tarkkaan, oltiin vain todettu, että kyllä me toisemme löydämme. Ja niin tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut lentokonemekaanikko on vaarallinen.
yleensäkin, vai autoillessaan, tai kenties ollesssaan töissä?
Ne perhoset vatsanpohjassa on yksi ihanimpia tunteita maailmassa. toivottavasti jokainen saa kokea sellaiset elämänsä aikana.
Minulla on kaksi ihastumisen tapaa. Yksi on se, jossa vain mirrini ihastuu. Se tapahtuu niin, että jonkin miehen seurassa tulee oma mirri mieleen väkisin, koska mies on niin kuuma olemukseltaan tai luonteeltaan, että mirri sanoo OH YES. Se ei tarkoita mulle suhteen alkua, vaan ainoastaan sitä, että elossa ollaan. Miehessä saattaa olla myös vastenmielisiä piirteitä, mutta sehän ei mirriä kiinnosta, kun se havaitsee hyvän uroon. Yritän silloin vaan pitää pokan ja olla välittämättä värinöistä.
Toinen on taas miehen feromoneihin perustuva. Mies tuoksuu hyvältä, on mukava ja siisti, jolloin koko kehoni sanoo KYLLÄ. Olen hymyilevä, vapautunut, tunnen magneettista vetoa. Järki meinaa kadota ja pidän kiinni sen rippeistä, jotta en raahaa miestä heti nurkan taakse lähikontaktiin. Tällaisessa tilanteessa on vaikea välttää flirttailua, jos mies on vapaa.
Kysymys iäkkäämmille leideille. Käsittääkseni perhoset vatsanpohjassa tuntuu kutittavalta, niin raavitteko vanhasta muistista oikeasti mahanahkaanne, vai siltä kohtaa missä mahanahka oikeasti roikkuu?
mark kirjoitti:
En tunnista perhosia mutta huomaan muita merkkejä tunnelma muuttuu täysin kun on kasvokkain ihastuksensa kanssa. Elämään tulee taas toivoa.
🥰
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani olisi tuntenut mitään perhosia. Enemmän mielessä on, mitä hyötyä naisesta on (seksi, kodin työt jne.), onko nainen lihava, löytyykö tarpeeksi rahaa että voi kustantaa osan miehen tarpeista, onko puolijulkkis joka nostaisi omaa statusta.
Jos ei arvosta naista niin ei voi tuntea ihastusta tai rakkautta. Sehän on karu kohtalo vaikka ylimielisyys voi tuntua mahtavalta. Jäljelle jää vaihtoehto, seurustella oman sukupuolen kanssa.
Joskus teininä, mutta nykyään kykenen tiedostamaan naisten piirteet niin vahvasti, että yli 90% naisista ei herätä minussa mitään tunteita. Ovat vain niin tympeän näköisiä todellisuudessa. Teininä sitä on vielä unessa ja näkee mitä sattuu.
Vaikka oliskin mielestäni todella nätti niin pää pysyy kylmänä. Korkeintaan katselen vähän pidempään, jotta voin kaikki piirteet sisäistää ja onko sitten kiinnostava vai ei. Itsevarmasti siis saatan kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Metka juttu. Vuosia sitten saman työpaikan ukkomies vikitteli minua. Illanvietoissa yms tanssitti ahkerasti ja houkutteli mukaansa hotelliin. Asui eri paikkakunnalla. Oli tosi mukava. Olin niiiin ihastunut, mutta sanoin suoraan, että ukkomies ei minuun koske. Sanoi, ettei voinut aavistaakaan, että voisi kohdata kaltaiseni. Oli ujon epävarma ihastuksessaan.
Vikittelyä kesti vuosia, viimein sanoi, että ei enää kysy minua mukaansa. On minun vuoroni... ajastaan työpaikka vaihtui, mies unohtui.Summa summarum, hän kyllä myönsi perhoset vatsassa ja jännityksen tavatessamme.
💕💕💕
Tosi rakkaus on eri asia kuin himo. Tapasin kerran naisen joka ei ollut yhtään minun mieleeni ulkonäöltään. Jopa suorastaan ruma.
Tulin kuitenkin TODELLA hyvin juttuun hänen kanssaan ja vähän ajan päästä huomasin "perhosia vatsassa" hänen seurassaan ja jostain syystä hän myös vaikutti todella kauniilta.
En ole kuin yhden kerran elämässi kokenut sellaista yhteyttä toiseen ihmiseen ja olen jo keski-ikäinen. Ikävä kyllä tämä nainen kuoli kymmenen vuotta ja kolme kuukautta sitten. Muistelen häntä edelleen joka päivä.
En tiedä oliko se jo rakkautta, mutta yksi nuori nainen sai minut aina sellaiseen kiimaan kun vain ajattelin häntä, että muniin sattui. Ja olihan ne sekstailuhetket ainutlaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne perhoset vatsanpohjassa on yksi ihanimpia tunteita maailmassa. toivottavasti jokainen saa kokea sellaiset elämänsä aikana.
Mulla menee jalat veteläks.
Näin kävi ja vielä ihan äskettäin, vaikka uskoin ettei enää tässä iässä niin kävisi (olen reippaasti yli kolmekymppinen). Olin jo aiemmin hieman ihastunut hänen nauruunsa ja huumoriinsa, mutta kun sain tässä selville, että meillä on yhteinen liikuntaharrastus, kysyin välittömästi yhtään ajattelematta, että treenattaisiko tässä joku päivä yhdessä. Hän suostui, muttei sovittu sen tarkemmin vielä mitään ja olin loppupäivän yhtä hymyä. Siirappiselta kuulostaa, mutta ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi ja vielä ihan äskettäin, vaikka uskoin ettei enää tässä iässä niin kävisi (olen reippaasti yli kolmekymppinen). Olin jo aiemmin hieman ihastunut hänen nauruunsa ja huumoriinsa, mutta kun sain tässä selville, että meillä on yhteinen liikuntaharrastus, kysyin välittömästi yhtään ajattelematta, että treenattaisiko tässä joku päivä yhdessä. Hän suostui, muttei sovittu sen tarkemmin vielä mitään ja olin loppupäivän yhtä hymyä. Siirappiselta kuulostaa, mutta ei voi mitään.
Voi, kuulostaa ihanalta. Hienoa kun kysyit häneltä ja hän suostui. sitäkö se tarkoittaakin kun eräs miespuolinen tuttava haluaisi yhdessä lenkille ja uimaan kanssani? juttelemme aina paljon ja ihan luontevasti ja on käynyt mielessä olisiko tässä muutakin.. komsii komsaa ans kattoo ny!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta se pitää salata.
Miehen on oltava itsevarma ja määrätietoinen otteissaan. Himon pitää olla sellaista kokeneen saalistajan himoa, ei epävarmaa tärinää kun tuli liian kuuma nainen vastaan. Jos naisesta tuntuu että hän kykenisi halutessaan ottamaan ohjat käsiinsä ja viemään kun mies vikisee, mies muuttuu seksuaalisesti täysin epähaluttavaksi.
Tämä saa alapeukkuja, mutta on totta vaikkeivat naiset sitä myönnä. Jos kuvaisin miehen joka ei tee niin kuin yllä kuvasin, 100% naisista ilmoittaisi etteivät haluaisi kyseisenlaista miestä.
Ei ole ihan noin yksioikoista, mutta olet jossain määrin varmasti oikeassa. Stereotypia vallitsee edelleen monin paikoin. Monet tekevät tätä ihan tiedostamattaankin.
Kävin paskalla kirjoitti:
Kerran tuntui mahassa, mutta olikin maha sekaisin.
Käyt varmaan tosi usein myös pissalla. todella mielenkiintoista! ihanaa kun olet mukana ketjussa!
Kyllä niin voi käydä. Joskus saattaa ikävästi yhdistyä himoon.
Itse olen liiankin herkkä ihastumaan, työpaikalla vuosien mittaan kävi muutaman kerran niin. Pidin etäihastuksina, en halunnut sotkea parisuhdettani. Ne ihastukset siitä sitten aikaa myöten taantuivat, niinkuin ihastukset aina.
Rakastunut lentokonemekaanikko on vaarallinen.