Terve, olen urpo
Kommentit (22)
Et ollut yksin. Ne muut jäivät nyt yksin. Moi!
Vierailija kirjoitti:
Tunge urpo porkkana perseeseen.
Tuo ei ole kysymys.
ap
Onko suosikkikappaleesi Urpon esittämä Teryleeniä vuodelta 1977?
Vierailija kirjoitti:
Onko suosikkikappaleesi Urpon esittämä Teryleeniä vuodelta 1977?
En ole tutustunut, mutta kaikesta päätellen A-luokan jytää.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni tarkoitus?
Kaiken maailman urpojen kanssa kommunikointi internetin räkäisimmillä palstoilla. Ihan empirian perusteella päätelty.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko Petteri Urpo?
En ole Petterin veroinen valtiomies, mikä on aika yllättävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä Turpo?
En ole nähnyt sen jälkeen kun lähti Pattayalle.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Haa, vastasitpas!!
Muille, paitsi ykköselle.
Mitäs tämä tämmöinen on?!?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hienoa tavata hengenheimolainen!
ap
Vierailija kirjoitti:
Haa, vastasitpas!!
Muille, paitsi ykköselle.
Mitäs tämä tämmöinen on?!?
Saatan vastata vahingossa. Olen hieman urpo.
Missä Ana, vieläks olet sen kanssa💃💃💃💃?
Vierailija kirjoitti:
Missä Ana, vieläks olet sen kanssa💃💃💃💃?
Ana on tietääkseni vapaa nainen.
Mikä päivä on tänään?