Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
21/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.

Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa  että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!

Minä myös, et siis ole ainoa.

Vierailija
22/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kymmenessä Etelä-Afrikan parhaassa ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin nukkumassa mieheni kanssa ja herään siihen kun vieras ihminen seisoo sängynpäädyssä ja sanoo kumpi tapetaan ensin.

No, kumpi?

Vierailija
24/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lapseni kuolemaisillaan itsemurhayrityksen jälkeen.

Vierailija
25/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istunut vankilassa Amerikassa.

Vierailija
26/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiomainen joutui vuosiksi vankilaan kehitysmaassa.

Vierailija
27/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olin nukkumassa mieheni kanssa ja herään siihen kun vieras ihminen seisoo sängynpäädyssä ja sanoo kumpi tapetaan ensin.

No, kumpi?

Mitäpä lottoat?

Vierailija
28/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ns. henkiopas.

Vierailija
29/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut mieheni työn vuoksi viidessä eri ulkomaassa, yhteensä yli 15 v.

Vierailija
30/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa asunut kahden mieheni kanssa kolme vuotta. Tai siis kyllä naapurit tiesivät, mutta ei kenenkään meidän perheet tai läheiset. Liikuttiin kyllä usein kolmisin, mutta kodin ulkopuolella näyteltiin vain kavereita. Kaikkien meidän perheissä oli valtavan uskonnollisia ihmisiä joille järjestelymme olisi ollut anteeksiantamaton. Pelkästään kahden naimattoman heteron yhdessä asuminen oli heistä suurta syntiä.

Vierailija
31/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.

Vierailija
32/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut presidentin linnassa juhlaillallisilla kutsuttuna vieraana.

Vierailija
33/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni murhattiin.

Vierailija
34/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen asuntoni 2-vuotiaana (enkä kenenkään kuoleman tms takia).

Vierailija
35/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Islannin presidentin vieraana.

Vierailija
36/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Vierailija
37/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.

Aikamoista vallankäyttöä sinulta.

Vierailija
38/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo laittanut useita ja olin kirjoittamassa seuraavaa, mutta totesin, että sitä on liian riskaabelia kertoa... Paljon on koettu ja lähinnä hirveitä asioita. Monet eivät ymmärrä, miten hyvin heillä on kaikki.

Vierailija
39/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt itsemurhaa 15-vuotiaana, mutta kaverini saivat tietää tästä ja pelastivat henkeni kertomalla vanhemmille ja kouluterveydenhoitajalle. Päädyin pakkohoitoon suljetulle osastolle, jossa olinkin sitten melkein puoli vuotta ja kävin samalla sairaalakoulua... Se auttoi, koska pääsin irti omasta koulusta, jossa minua kiusattiin yläasteella niin rankasti etten halunnut enää olla olemassakaan. Pidin itseäni silloin maailmankaikkeuden hirveimpänä, ällöttävimpänä ja surkeimpana olentona. Päiväkirjani siltä ajalta ovat tuskallista luettavaa.

Kiitos siis kavereille, että oikeasti välittivät. Nyt 15 vuotta myöhemmin olen lähes normaali (edelleen kyllä varmaan tavallista aikuista herkempi emotionaalisesti) ja ennen kaikkea onnellinen elämässäni. Asiani ovat hyvin ja hirvittää ajatellakaan, mitä kaikkia hienoja kokemuksia olisin menettänyt jos olisin silloin nuorena yrityksessäni onnistunut. 

Vierailija
40/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teet tällaista? Saatko jotain sairasta nautintoa siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän