Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
61/2016 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minulta putosi usein silmä lattialle. Ongelma ratkesi, kun Instrumentariumissa teetettiin uusi proteesi.

Vierailija
62/2016 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut niin persoonallisen outoja, useita ja ainutlaatuisia juttuja, että jos kertoisin niistä täällä, kaikki kaverini saisivat tietää että kirjoitan AV-palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli vuoden verran ilman rahaa työstä tai yhteiskunnalta. Muitakin köyhyyskausia on myös ollut, nytkin elän työmarkkinatuella.

Sama tilanne laman aikana 90-luvulla. 

Vierailija
64/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on väkisin rauhoitettu lääkeruiskulla.

Vierailija
65/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen mennyt epiduraali aiheutti hätäsektion. Vein paikan jo leikkaussalissa makaavalta, kenelle oltiin tekemässä suunniteltu sektio.

Vierailija
66/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.

Jos tuollaista työtä teet luulisi, että tiedät että kyseessä on oikeasti kipeä ihminen,joka ei mieti muuta kuin itseään. Jos joku oikeasti on valmis menemään niin pitkälle, että hän hakee huomiota yrittämällä itsemurhaa, niin eihän hän terve ole missään mielessä eikä siten mitenkään kykene ottamaan vastuuta teostaan.

Vierailija
67/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu perääni useemman stalkkerin.

Ne on murtautunut mun perässä 2 kertaa missä mä oon ja *****. Toinen seurasi kaikkialle ja asensi mun kotiin valvontakameran.

Mua on syrjitty pahasti sukupuolen ym vuoksi.

Mut on useampi työnantaja irtisanonut ilman mun omaa syytä.

Oon kohdannut paljon poikkeuksellisen ilkeitä ihmisiä esim työkavereissa.

Vierailija
68/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin hajuaistini tapaturmassa. Makuaisti on erinomainen vielä, vaikka monet yrittää muuta väittää. Se on hassua, miten ihmiset ei tajua sitä, että ihminen itse tietää, onko hänellä makuaisti. Sen voi helposti testata :D

Vierailija
69/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ruokakaupassa aviomieheni ja siitä se juttu sitten lähti. Nyt 10 vuotta naimisissa. Kiitos S-ryhmä ❤️

Vierailija
70/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 17-vuotiaana tappouhkauksen , antajana varatuomari jota en tuntenut. Sain 25-vuotiaana toisen tappouhkauksen , antajana kummitätini (dg. narsku , perhesurmaaja). Ja olen nainen.

Vierailija
71/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä yönä kun minun rakas äiti kuoli, valaisi enkelit katon makuuhuoneessa. Heräsin klo 01.15, vetäisin rullaverhot ylös , säkkipimeää  ja istuin kuin Lootin vaimo olohuoneen sohvalla kello 4.15. Kun menin nukkumaan , soi puhelin noin tunnin päästä ja rakas velipoika soitti suru- uutisen.

Ikinä en unohda! 

Vierailija
72/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-miehelläni oli toinen perhe vuosikausien ajan selkäni takana

Vierailija
73/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt UFO:n

Kertoisitko enemmän, meitä kaikkia kinnostaa!

Vierailija
74/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja käytti hyväksi minua peruskoulun aikana.

Vierailija
75/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esiintynyt täydelle Tavastialle.

Olen ollut kaksi kertaa merihädässä.

Toisella kertaa irtosi peräsin ja toisella kertaa loppui bensa. Molemmat kerrat nuorena.

Vierailija
76/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetimme tulipalossa talon ja kaiken irtaimiston. Olin 25 vuotias. Onneksi henki säilyi ja pääsimme pakenemaan. Kaikki tuhoutui. Sain työpaikalta pahvilaatikoita joista rakensimme "sängyn" tyhjään evakko asuntoon. Muistan sen tyhjyyden kun asunnossa ei ole mitään, muuta kuin pahvilaatikot levitettynä lattialle. Naapurit näkivät suoraan asuntoon, koska ikkunoissakaan ei ollut verhoja. Pelkään vielä tänäänkin tulipaloa, vaikka tästä tapauksesta on jo yli 10 vuotta aikaa, muistan sen kuin eilisen

Vierailija
77/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Prinsessa Dianan ja Prinssi Charlesin livenä

Vierailija
78/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.

Vierailija
79/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tippui silmieni edessä traktorilla sillalta. Hän onnistui hyppäämään traktorista pois, avotraktori.

Ei pahempia vammoja, vaikka loikka oli kuin lepakkomiehellä. Vasta myöhemmin olen ymmärtänyt kuinka lähellä tragedia oli siinä hetkessä, isäni oli ainoa huoltajani. Olin lapsi silloin. Traktori osui maahan ylösalaisin. Ihme ettei isälle tullut pahempaa, loikkasi monen metrin korkeudesta kylki edellä maahan. Siinä oli kyllä pehmeää puskaa ja sellaista.

Vierailija
80/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.

Mä olen eksynyt Latviassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan