Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Läheiseni on kuollut henkirikoksen uhrina.
Miten peukutetaan: onko yläpeukku = mullekin tapahtunut tämä ja alapeukku = mulle ei oo tapahtunut tätä?
Vai osoittaako yläpeukku myötätuntoa?
Vai miten te peukutatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole puhjennut yhtään viisaudenhammasta eikä aihioitakaan näy röntgenissä.
Täällä toinen 😁
Olettekin kehityksessä edellä meitä joille kasvaa edelleen nuo jäänteet ajoilta kun leuka on ollut isompi.... 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paennut tornadoa Yhdysvalloissa
Sama.
Usemman kerran. Asun Tornado Alleyn alueella.
Olisi kiva lisää, itsellä vähän samantyylinen todella erikoinen karma.
Olen nähnyt kuinka minua ahdistellut vanhempi mies jäi bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiramme juoksi avantoon lintujen perässä. Lähdin pelastamaan sitä ja jää murtui allani. Olimme molemmat avannossa. Pääsin itse ylös ja vedin sitten koirankin jäälle. Kaikki tapahtui ohjeiden vastaisesti, kukaan ei soittanut 112:een ja eikä jääty odottamaan palokunnan tuloa ehkä 100 km: n päästä ja koirankin vedin jäälle etutassusta enkä nostanut mahan alta. Pelastuimme.
Tuollainen lintujen perään hyökkivä rakki olis mun mielestä joutanutkin mennä. Inhottava ja paha eläin.
Koirat _on_ inhottavia ja pahoja eläimiä. Siksi ne varmaan nimenomaan tässä maassa ovatkin niin järjettömän suosittuja ettei mitään rajaa.
Olisikohan se toiminut vain viettiensä mukaan? Joku rauhanuskonnon ihailija tullut palstalle.
Kyllä Jeesus tahtoo pelastaa juuri sinut. Et tarvitse mitän yliluonnollisia kokemuksia. Sano Jeesukselle; Anna anteeksi syn tini. Tahdon seurata Sinua. Se kuullaan taivaassa. Saat pelastusvarmuuden. Yliluonnollisia kokemuksia saatat kohdata jos Hän niin tahtoo.
Itse olen saanut täyttyä Pyhällä Hengellä. Se on ihana kokemus! Jumalan läheisyys, ilmapiiri on niiiin hoitava.
Puhun myös kielillä rukouksessa. Kerran hepreaksi rukouksen jota en todellakaan osaa hepreaksi...
3 eri ihmisen luokse minut on Jumalan Pyhä Henki johdattanut, kun he suunnittelivat toteuttavansa itsemurhan. Eivät todellakaan olleet siitä mitään minulle kertoneet... jäivät henkiin.
Lapsena katselin kun meidänkin lehmä upposi ranta mutaan, suohon. kaamea hätä siitä kuoleeko sinne.
Naapurista traktori ja köydet niin viimein irtosi.
Sulla on ollut liian vaikeata. Ei ole tavallista joutua lapsena seuraamaan vanhempiensa riutumista kuolemaan.
Olet joutunut ottamaan heistä vastuuta, joka ei lapselle kuulu.
Se vie voimia elää omaa elämää.
Jos haluat, sinun on mahdollista puhua, keskustella psykologin tai psykiatrisen sairaanhoitajan tai psykiatrin kanssa niistä vaikeista tunteista.
Vähitellen saat oman elämän polun näkyviin. Sinusta ei tarvitse tulla jotain super ihmistä. Sinä kelpaat sellaisen kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Miten peukutetaan: onko yläpeukku = mullekin tapahtunut tämä ja alapeukku = mulle ei oo tapahtunut tätä?
Vai osoittaako yläpeukku myötätuntoa?
Vai miten te peukutatte?
Aattelin että peukutan jos on ollut uskottava harvinainen tapahtuma.
Olen saanut ajokorttini maksamalla rahalla, ilman yhtään ajotuntia, jopa lääkärintodistus oli väärennetty. En siis käynyt lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ajokorttini maksamalla rahalla, ilman yhtään ajotuntia, jopa lääkärintodistus oli väärennetty. En siis käynyt lääkärissä.
Siis Suomesta vai jostain ulkomailta ja onko se kortti pätevä myös Suomessa. Paljonko maksoi ja minä vuonna tämä tapahtui?
Jaa, mutta. . . . tarkoititko että et itse ajanut niitä ajotunteja? Onko sinulla identtinen kaksonen?
Kyllä tämä todella tapahtui. Melkein 20 vuotta sitten. Sain terveen lapsen 2007 🥰. Olen onnellinen että pystyin pelastaa tuon lapsen. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin