Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen ollut täydellisesti syömättä 2 viikkoa. Ei ollut ruokaa.
Olen nähnyt toisen ihmisen sielun.
Ja joo, milläs todistan. En millään.
Nähtävästi se toinen koska kuollut ei voi kirjoittaa alkuperäistä viestiä.
1980-luvulla Italiassa kävi kahdesti niin, että minun epäiltiin olevan terroristi.
Olen tullut raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta.
Olen 6-vuotiaana estänyt äitiäni puukottamasta isääni.
Olen pelastanut ihmisen hengen elvyttämällä häntä kadulla
Olin nokkakolarissa, jonka aiheutti vastaantulija ja sain aivoverenvuodon.
Jäin leskeksi ja yksinhuoltajaksi 19-vuotiaana.
Perheessä oli kolmet hautajaiset vuoden sisällä, neljännet noin kahden vuoden päästä. Tässä välissä synnytin lapsen, joka oli viimeisimmissä hautajaisissa mukana vieraana noin kuukauden ikäisenä. Melkoista tunteiden vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta.
Olen 6-vuotiaana estänyt äitiäni puukottamasta isääni.
Olen pelastanut ihmisen hengen elvyttämällä häntä kadulla
Minä myös olen alle kouluikäisenä mennyt väliin, kun äiti oli puukon kanssa käymässä isän päälle. Todella hirveitä asioita muutenkin tapahtunut lapsuudessani. Kamalat traumathan tollasesta jää, joten tsemppiä meille molemmille!
Olin matkustamassa Euroopan ulkopuolella ja sattumalta törmäsin nettikaveriini kadulla miljoonakaupungissa. Jouduin tosissaan hieraisemaan silmiäni pari kertaa. Kaveri ehti jo kävellä ohitseni eikä huomannut minua, mutta huusin hänen nimeään hänen peräänsä. Hän tuli takaisin luokseni ja olimme molemmat sanomattakin todella hämmentyneitä.
Multa on huijattu kaikki rahat pankkitililtä manipuloimalla. Joo olin pöljä, kun annoin sen ihan tapahtua olohuoneessa,kasvokkain tämän luuserin kanssa. Hän oli hurmaava huijari. Tein tilisiirron nettipankissa. Ihan hullua, mutta näin voi käydä. Uskon että hänellä oli jokin luonnehäiriö. Ei sydämelliset ihmiset näin tee toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja käytti hyväksi minua peruskoulun aikana.
Tee poliisi-ilmoitus .Ei ole liian myöhäistä.
Minut on r*iskattu 2 kertaa. Toinen kerta 3 henkilöä, eli joukkor*.
Oon saanut maailman ihanimman vaimon.
Olen astunut sähköjohdon päälle koko painollani, niin että ne "piikit" upposivat kantapäähän ja johto roikkui jalassani kiinni.
Sydämeni on pysähtynyt kerran. Onneksi vasta sairaalassa.
Olen myös kävellyt kaupungin reunan yli.