Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni otti ja suuteli äitiäni, siinä silmieni edessä.

Vierailija
2/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö vieras on manattu pois asunnosta. Ihan kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 35 vuotiaana .

Vierailija
4/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt UFO:n

Vierailija
5/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.

En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...

Vierailija
6/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanne oli? Huh...

Vierailija
7/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli aivokasvain.

Vierailija
8/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut sairaalaan kesken risteilyn.

Vierailija
9/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.

En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...

Kauanko tätä rakastumista on kestänyt?

Vierailija
10/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kahvia kuningattaren kanssa.

Vierailija
11/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tätä rakastumista on kestänyt?

Päälle pari vuotta.

Vierailija
12/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini yritti itsemurhaa silmieni edessä.

Vierailija
13/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.

Vierailija
14/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanne oli? Huh...

En ymmärrä vieläkään oikein:D Olimme lähdössä äitini luota ja niin vaan tapahtui. Mies selitteli että pitäähän sitä anoppia hyvänä pitää.

Vierailija
15/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin harvinaisen syövän 21-vuotiaana.

Vierailija
16/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nukkumassa mieheni kanssa ja herään siihen kun vieras ihminen seisoo sängynpäädyssä ja sanoo kumpi tapetaan ensin.

Vierailija
17/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastin perheemme koiran tulipalosta, kun olin 14 v. Kesämökkimme paloi maan tasalle, kun oli syttynyt ilmeisesti salamasta ukkosella. Tämän jälkeen vahdin ja lohdutin paniikissa itkevää 5-vuotiasta pikkuveljeäni turvassa isän autossa sillä aikaa, kun palokunta sammutti mökkiä ja vanhemmat olivat siellä mukana. Puiden välistä näin, kun valtavat, pelottavat lieskat levisivät joka puolella ja nielivät koko mökin. En enää edes muista, miten kauan siinä tulipalon sammuttamisessa kesti, mutta se tuntui ihan ikuisuudelta. Muistoissani tuntuu siltä, että istuin tuntikaupalla siinä autossa tuijottamassa tuhoa ja yrittämässä vakuuttaa pikkuveljeä siitä, että kyllä ne isi ja äiti tulee takaisin. Hän pelkäsi kuollakseen, että vanhemmatkin palavat siellä tulipalossa kuoliaaksi. Ei ottanut uskoakseen, kun sanoin että ei ne sinne mökkiin mene. Veli kai luuli, että vanhemmat yrittävät pelastaa muka tavaroita tai jotain.

En ole pitkään aikaan kenellekään puhunut tuosta kokemuksesta, mutta kyllä siitä kai jonkinlainen trauma jäi. Kesämökki oli vielä lempipaikkani koko maailmassa siihen aikaan, siellä oli niin paljon onnellisia lapsuusmuistoja ja isäni oli jo viettänyt lapsuuttaan siellä ukin rakentamassa mökissä... Tunnen edelleen oloni tosi levottomaksi ukkosella ja täytän pian 29v.

Vierailija
18/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä käytti mua hyäkseen vuosia, ja miten tämä perhe suhtautui minuun sen jälkeen? Laittoivat välit poikki. Minähän se paha olin... Vuosia tästä olin katkera, mutta en enää. Terveisiä peräkylän pelleille.

19/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.

Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa  että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!

20/2016 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen mies kirjoitti:

Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.

Oletko lapsuudenystäväni Seija ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä