Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen laulanut kahdelle maamme presidentille (Halonen ja Niinistö).
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Kerro lisää!
Olen juossut yöpaita päällä ympäri kylää kun yritin estää miestäni lähtemästä ja jättämästä minua.
Olen laulanut presidentti Kekkoselle Tammimiemessä.😚
Näin Jeesuksen kun se puhui minä se olen
Pystyn kommunikoimaan henkien kanssa.
Olen kätellyt Martti Ahtisaarta 2-vuotiaana ja saanut häneltä rukkasen. (Tai pikemminkin ottanut häneltä rukkasen, kun vedin sen kuulemma häneltä kädestä enkä antanut takaisin) Pääsin hänen kanssaan lehtikuvaankin ja mummoni säilytti ylpeänä lehtileikkeen, sekä varmaan jokaisissa juhlissa koko lapsuuteni ajan muisti vitsailla että "tämäpä tyttö sai Ahtisaarelta rukkaset!"
Tunnen suurimman osan tietyn aikakauden julkkiksista ja poliitikoista ja minua itseänikin on haastateltu lähes kaikkiin suomalaisiin naistenlehtiin ja suurimpiin sanomalehtiin työni takia.
Meinasin kuolla hinkuyskään vauvana ja olin sairaalassa happiteltassa
Olen ollut yli vuoden verran ilman rahaa työstä tai yhteiskunnalta. Muitakin köyhyyskausia on myös ollut, nytkin elän työmarkkinatuella.
Vierailija kirjoitti:
Löysin lapseni kuolemaisillaan itsemurhayrityksen jälkeen.
Meitä on kaksi.
Olen pelastanut lapsena toisen vanhempani hengen kun häntä kuristettiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.
En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...
Tollaseen muutokseen uskaltais uskoa vasta useamman vuoden jälkeen.
Olen nähnyt kaksi täydellistä auringonpimennystä.
Olen löytänyt isoisäni dna-testin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.
Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.
Olen melkein hukkunut lapsena.