Yhä useamman kolmekymppisen naisen on tyydyttävä tapailusuhteisiin, kertoo HS – "Miesten markkinat"
"Perheen perustamisiässä olevien naisten on yhä vaikeampaa löytää vakituisempaa suhdetta, joissa mies haluaisi sitoutua, kertoo Helsingin Sanomat.
Lehti on haastatellut kolmea upeaksi uranaiseksi kuvailtua, hieman alle kolmekymppistä naista, joiden mukaan miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät.
Ihastuminen kuitenkaan ei johda parisuhteeseen, sillä lopulta mies ei halua mitään pysyvää. Pahimmillaan deittikumppani jopa "ghostaa" eli katoaa kuin tuhka tuuleen kaikissa viestikanavissa.
–?Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla. Olen saanut lunta tupaan niin paljon, että aika ajoin on usko meinannut mennä, avautuu "Elina" kokemuksistaan HS:n haastattelussa.
"Tiina" puolestaan on kauppatieteen maisteri, joka ei ole koskaan seurustellut. Hänen mukaansa deittimaailmassa vallitsee "miesten markkinat".
Naisten mielestä deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua. Tinderin perusteella voi saada kuvan, että mahdollisuuksia on loputtomasti.
Helsingissä on myös määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia.
Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina. Parisuhteen puuttuminen vaikuttaa myös perhehaaveisiin. Kaksi naisista kertoo pohtineensa ajatusta lapsen hankkimisesta yksin."
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/750354-yha-useamman-kolmekymp…
Kommentit (3482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi 167 cm mies tai pidempikin mies, mutta miehillä on nykyään niin kovia vaatimuksia millainen naisen pitää olla, että helpompaa on olla yksin.
Entä jos mies on 166cm? Sitten ei kelpaa vai? Miksi haluaisin naisen, jolle kelpaisin 167cm pitkänä, mutta en senttiä lyhempänä?
No, varmaan 165 cm vielä kelpaisi, mutta olen itse pitkä niin johonkin on raja pakko laittaa. Tuskin itse haluaisit seurustella 170 cm pitkän naisen kanssa.
Miksen haluaisi? Mulle on ihan sama onko nainen 150cm, 170cm tai 190cm.
Miksi et sitten seurustele? Suomi on naisia täynnä?
En ole löytänyt sopivaa. Miten tämä liittyy pituusfiksaatioon?
Sillä tavalla, kun lyhyemmät miehet aina valittavat etteivät he muka kelpaa naisille.
No, sinulla on ainakin valinnanvaraa, jos kelpuutat pitemmänkin naisen kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32 v, kaksi lasta (en ole yh), amiskoulutus, elukoita löytyy, köyhä olen kuin kirkonrotta. Mutta hoikka ja sporttinen ja siitä selvästi tykätään. Ja olen ilmeisesti aika kiltti mikä myös vetoaa miehiin.
Mutta olen ollut ihan positiivisesti yllättynyt miestarjonnasta. Tottakai sellaiset mallinnäköiset lakimiehet ei minusta kiinnostu. Mutta muuten kyllä aikalailla kaikenlaiset miehet on osoittaneet kiinnostusta. Osa haluaisi tietysti vain kevyttä seuraa,mutta kyllä useammankin olisin varmasti parisuhteeseen saanut jos olisin vaan halunnut.
Pointti? Jos minulla ei olisi lapsia ja olisin esim. paremmin koulutettu ja hyvin tienaavakin, niin uskoisin että mahdollisuudet miesten suhteen olisi vielä nykyistäkin paremmat. Tottakai hesassa on paljon sinkkunaisia, mutta ei he kaikki mitään laatukastia ole - niinkuin jutun naiset tuntuu olevan. Kyllä sen oman “tason” nopeasti mätseistä hahmottaa ja sit vaan valkkaa parhaan niistä päältä. Etenkin lapsettomalle helppo homma.
Yleensä kyllä mallinnäköiset miehet onkin juuri jotain malleja eikä juristeja , lääkäreitä tai ekonomeja. Omassa tuttavapiirissä kyllä nämä koulutetutkin miehet näyttää ihan tavallisilta pottunokkaisilta pulliaisilta.
Ja naisilla on eri maku. Joskus yksi tuttu nainen sanoi, että oli niin komea lääkäri, minun mielestä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa enää miehille, paitsi oikeasti kilteille.
Mistä sen päältä näkee onko joku oikeesti kiltti? Kilttiä ja mukavaa yms. voi esittää taidokkaasti ensimmäiseen vastoinkäymiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
32 v, kaksi lasta (en ole yh), amiskoulutus, elukoita löytyy, köyhä olen kuin kirkonrotta. Mutta hoikka ja sporttinen ja siitä selvästi tykätään. Ja olen ilmeisesti aika kiltti mikä myös vetoaa miehiin.
Mutta olen ollut ihan positiivisesti yllättynyt miestarjonnasta. Tottakai sellaiset mallinnäköiset lakimiehet ei minusta kiinnostu. Mutta muuten kyllä aikalailla kaikenlaiset miehet on osoittaneet kiinnostusta. Osa haluaisi tietysti vain kevyttä seuraa,mutta kyllä useammankin olisin varmasti parisuhteeseen saanut jos olisin vaan halunnut.
Pointti? Jos minulla ei olisi lapsia ja olisin esim. paremmin koulutettu ja hyvin tienaavakin, niin uskoisin että mahdollisuudet miesten suhteen olisi vielä nykyistäkin paremmat. Tottakai hesassa on paljon sinkkunaisia, mutta ei he kaikki mitään laatukastia ole - niinkuin jutun naiset tuntuu olevan. Kyllä sen oman “tason” nopeasti mätseistä hahmottaa ja sit vaan valkkaa parhaan niistä päältä. Etenkin lapsettomalle helppo homma.
Yleensä kyllä mallinnäköiset miehet onkin juuri jotain malleja eikä juristeja , lääkäreitä tai ekonomeja. Omassa tuttavapiirissä kyllä nämä koulutetutkin miehet näyttää ihan tavallisilta pottunokkaisilta pulliaisilta.
Yhä useampi nainen valitsee olla yksin ja saada lapsen yksin "tyytymisen" sijaan. Itsekin ottaisin mielummin vaikka kesämökin kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli taas tuttu tilanne. Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua pariutua. Suhteeseen haluavat miehet eivät kelpaa näille naisille. Luulisi kauppatieteilijän tämän hoksanneen.
Tyypillinen hypergamian ongelma.
Miksi aina jauhetaan naisten hypergamiasta? Naiset haluavat vertaisensa, miehet itseään paremman.
Tilastojen valossa koulutettu nainen joustaa koulutettua miestä todennäköisemmin esim. miehen koulutuksesta ja nai alaspäin ja ottaa sen amiksen. Kouluttamattomat miehet (ja miehet ylipäänsä) taas haluavat itseään paremman puolison: kauniimman, nuoremman, hoikemman ja koulutetumman. Naiset joustavat herkemmin miehen iästä (itseä vanhempi käy, vaikka samanikäinen olisi mieluisampi), koulutuksesta ja ulkonäöstä. Eli miehet ovat hypergamisia tavoitellessaan sellaista puolisoa, jolla on kysyntää paljon enemmän kuin heillä.
Nyt keksi täysin omiasi. Jo ihan tutkimukset todistaa että tilanne on täysin päinvastainen.
Miesten vaatimukset parisuhteelle on erittäin alhaiset. Koulutuksella, tulotasolla tai pituudella ei ole vaikutusta miehen kiinnostukseen. Miehille kelpaa melkein mikä vain.
Naiset on ne jotka niitä järjettömiä vaatimuksia asettaa. Tämä on ihan tutkittu juttu
Ei kelpaa, jos naisella on esim. pikkuisenkaan ylipainoa niin ei kelpaa.
Ja voi olla ihan normaalipainoinen,mutta silti haukutaan läskiksi, koska miehillä on harhainen kuva siitä miltä normaalipainoinen ihminen näyttää.
Palatakseni aloitukseen, on tämä ongelma varsin alueellinen. Etelä-Suomesta paljon pohjoisemmaksi muuttaneena ei kyllä ole miesten markkinat, kun ei ole naisiakaan juuri yhtään. Täällä ei tupla-maisterin papereilla ole mitään arvoa pariutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli taas tuttu tilanne. Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua pariutua. Suhteeseen haluavat miehet eivät kelpaa näille naisille. Luulisi kauppatieteilijän tämän hoksanneen.
TÄMÄ! Turha näidenkään naisten valittaa kun ei kelpaa mikään. Jos 95% naisista jahtaa näitä 5% miehistä niin onko ihme että miehet eivät halua sitoutua? Miksi nämä naiset eivät sitoudu niiden miesten kanssa jotka haluavat sitoutua?
Jos olisit nainen, tietäisit millaista se sitoutumishaluisten sinkkumiesten tarjonta suurelta osin on ja et enää ihmettelisi yhtään. Siellä heittämällä suurin osa on sellaisia, joita ei ikipäivänä voisi edes harkita.
Millaista tarjonta sitten on? Tunnen vain oman lähipiirini suhdetta haluavista kelpaamattomista miehistä ja nämä ovat ihan fiksuja, kouluja käyneitä ja keskustelutaitoisia tapauksia.
- alkuperäinen lainattu
Suurimmalla osalla ongelma on, etteivät ole fyysisesti puoleensavetäviä. Voivat joo olla asiallisia, kivoja miehiä, mutta ei se ikävä kyllä suhteeseen riitä.
Eikö tuo olisi suhteellisen helposti korjattavissa oleva ongelma? Parturi maksaa muutaman kympin, kivat vaatteet eivät ole kalliita ja koronan jälkeen pääsee taas kuntoilemaan.
Miehen käsitys siitä, mikä tekee miehestä puoleensavetävän? Parturi, vaatteet ja kuntoilu? Ei, kyllä se on paljon syvemmällä. Se voi olla sitä pilkettä silmäkulmassa, tapa jolla mies tuo itseään esille (itsevarmuus, rentous, avoimuus), rakenne, kasvonpiirteet, hiusten väri... Ja todellisuudessa se, mitä muuta hänessä on kuin ulkonäkö.
Itsevarmuus ja rentous ovat fyysisiä ominaisuuksia? Tuo listaus kuulostaa kovasti siltä mitä voisi jossain pelimiesoppaassa olla, joten jos noita seikkoja preferoi, tulee varmasti saamaan paljon ghostauksia.
Eli taasko naisen pitäisi tykätä miehestä, josta ei luonnostaan tykkää? Olen ihan oikeasti kypsä tähän jankutukseen. Minä halusin miehen, joka on itsevarma, rento, avoin, supliikki, jolla on maailman kauneimmat silmät ja pilkettä silmäkulmassa. En tullut ghostatuksi. Jos olisin tullut, olisin mieluummin edelleen sinkku kuin seksittömässä kaverisuhteessa miehen kanssa, jota en halua.
Ei naisen tarvitse tehdä yhtään mitään, mutta koko keskusteluhan sai alkunsa naisista, jotka itse kokivat haasteita pariutumisessa.
Koko tämä keskustelu sai alkunsa miehestä joka postasi aloituksen tänne kaksi vuotta sitten ja toisesta miehestä joka nosti sen nyt voidakseen ulista ilman että ketju poistuu. Ilman näitä kahta miestä emme kävisi koko keskustelua.
Ketju koskee uutista missä naiset valittaa siitä kun kukaan ei heitä halua.
Äläpä vääristele. Valittivat ihan _terveesti omasta näkökulmastaan_, etteivät löydä itselleen mieleistä.
Kukaan ei halua ongelma koskettaa (pääosin) peräkammarinper(v)oja, joille haaremi pitäisi toimittaa kotiovelle.
On näiden naiiisten oma vika että he eivät löydä kumppania. Heillä on täysin naurettavat vaatimukset ja samalla he itse eivät kykene tarjoamaan mitään vastapainoksi.
totta. Tismalleen sama ongelma on kaikilla miehillä,jotka ei saa kumppania. Rimaa vaan alas sinne omalle tasolle niin kumppani löytyy. Ihan sama miellyttääkö vai ei.
Jep. Jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään. Jos joku ihan välttämättä haluaa suhteen, mutta huomaa että niitä kiinnostuneita ei meinaa löytyä, niin sitten ei auta muu kuin laittaa rima niin ALAS, että alkaa löytymään. Valitettavasti välttämättä silloinkaan ei löydy ketään 🤷♀️ eikä se ole kenenkään syy. Maailma on epäreilu paikka, kaikki ei löydä kumppania, puhumattakaan viehättävästä kumppanista. Kautta aikojen on ollut ihmisiä jotka ei pariudu. Pakko vaan hyväksyä, uikuttaminen ei auta _mitään_.
Niinpä. Jos ei löydy, niin sitten ei löydy. Harva elämässä muutenkaan saa kaiken haluamansa. Useammin kyllä naiset pystyvät tämän asian hyväksymään ja sopeutuvat yksin elämiseen ja ovat ihan onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla syntyneet miehet ovat vielä vanhan liiton miehiä.
Niin ovat. Ukkoutuneita setämiehiä, joiden korvissa kaikuvat vielä oman isän (1940 tai 1950 luvulla syntyneen muinaisjäänteen) typerät horinat.
1970-luvulla syntynyt mies on auttamattomasti juuttunut menneisyyteen. He jankuttavat vanhaa virttä.
"Naisen paikka on kotona."
"Feminismi pilaa yhteiskunnan."
"Maahanmuuttajamiehet tulee ja vie kaikki meidän naiset."Juuri niin. Kuka tahansa täysjärkinen, hyvätuloinen, perheenperustamishaluinen maahanmuuttajamies löytää kyllä itselleen vaimon. Ja hyvin usein se vaimo on suomalainen.
Monilla ihmisillä on tuolle täysjärkisyydelle hieman eri kriteerit. Ykkösenä tilastossa avioliitot ulkomaalaisten kanssa - kansalaisuus "tuntematon" ja toisena i ra k. Hyvä asia on se, että päästään eroon rumista ja tyhmistä suominaudoista. Tämä on oikeasti positiivinen kehitys suomelle. Turhat ihmiset saakoot väriä.
Happamia, sanoi kettu. Sulle ei taida lohjeta, kun pitää naudoitella?
Nämä naiset eivät kuulu kohderyhmääni. Luulen että ei edes miesten enemmistön.
Minäpä kuulun miesten enemmistön kohderyhmään sekä ulkonäön että luonteen puolesta (perinteisen feminiininen). Onnellisesti naimisissa, tietysti, oli varaa valita.
En tiedä yhtään naista, joka huolisi miehen, joka ajattelee kenestä tahansa noin rumasti. Onnea etsintöihin.
Et kuulu tai olet promillen poikkeus.
En etsi puolisoa koska se jo tuossa vieressä makaa.
Sivistynyt mies kirjoitti:
Parhaat kaatoni olen tehnyt yliopiston kirjastossa filosofian, estetiikan ja psykologian hyllyköiden luona. Ensiksi keskustellaan hieman Aristoteleen runousopista ihanan Bettiinan kanssa, siitä edetään estetiikan hyllylle ja puhutaan Platonin ideaopista kauniin Karoliinan kanssa ja lopulta päädytään keskustelemaan Freudista ja halujen patoamisesta valloittavan Vilman kanssa. Ehkä hörpätään välissä kahvit jumalaisen Juulian kanssa, jolla voisi olla sopivasti aikaa viikonloppumatkalle Haikon kartanolle. Jos nainen ei lähde näihin peleihin mukaan, niin löytää itsensä kolmikymppisenä tavoittelemasta jotain insiööri-Esaa, joka valmentaa lasten puulaakijoukkuetta Espoolaisen omakotialueen hiekkakentän laidalla.
Samanlaisia kokemuksia kirjastojen lukupiireistä ja kaupungin työväenopiston tarjoamista sivistävistä luentosarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Palatakseni aloitukseen, on tämä ongelma varsin alueellinen. Etelä-Suomesta paljon pohjoisemmaksi muuttaneena ei kyllä ole miesten markkinat, kun ei ole naisiakaan juuri yhtään. Täällä ei tupla-maisterin papereilla ole mitään arvoa pariutumisessa.
Missään päin Suomea ei ole miesten markkinoita. Ei edes akateemisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! Turha näidenkään naisten valittaa kun ei kelpaa mikään. Jos 95% naisista jahtaa näitä 5% miehistä niin onko ihme että miehet eivät halua sitoutua? Miksi nämä naiset eivät sitoudu niiden miesten kanssa jotka haluavat sitoutua?
Jos olisit nainen, tietäisit millaista se sitoutumishaluisten sinkkumiesten tarjonta suurelta osin on ja et enää ihmettelisi yhtään. Siellä heittämällä suurin osa on sellaisia, joita ei ikipäivänä voisi edes harkita.
Miksi heitä ei voi edes harkita? Uteliaisuudesta kysyn.
-eri
Olen eri mutta esim. seuraavat. Juttu ei luista miehen kanssa ja yhdessäolo käy työstä. Miehestä huokuu pinnan alla joku vaikeasti määriteltävä vihamielisyys. Miehen ulkonäössä tai olemuksessa on joku asia joka häiritsee niin paljon että halut menee. Se ei tarkoita sitä että vain miesmallit käy, vaan sitä että naisilla on ihan aikuisten oikeasti tosi erilaiset miesmaut. Yleinen epäsiisteys.
Mutta kuitenkin omassa kaveriporukassakin naisten kiinnostus kanavoituu aina samoille miehille, vaikka olemme kaikki ihan akateemisia ja sosiaalisesti normaaleja.
ohis
Teillä noin. Minä taas en ole ikinä kiinnostunut samasta miehestä kuin joku kaverini, ja kaikki ovat ihastuneet ihan erityyppisiin miehiin. Kaikilla on myös ihan erilaiset kriteerit niin ulkonäöllisesti kuin muutenkin. Minun kaveriporukoissani ei siis ole havaittu kuvaamaasi ilmiötä.
Tämä. Päinvastoin osa kavereista on valinnut miehen, jossa ei mielestäni ole ainoatakaan hyvää ominaisuutta. Ei luonteessa eikä ulkonäössä. Väkisinkin tulee mieleen, että miksi ihmeessä valinta n tuo.
Vierailija kirjoitti:
miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät
”Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla.”
Naisten pitää lopettaa tekemästä asioita, mitä pitkäaikaiset tyttöystävät ja vaimot tekevät, seurustelukumppaneilleen, jotka eivät ole antaneet mitään sitoutumista. Tapailut on laitettava takaisin sille pohjalle, että miehen on kosiskelullaan osoitettava kunnollisuutensa naiselle. Kaikki treffit vain hupimielessä. Ei mitään ruuanlaittoa miehelle, tiskaamista, silmälasien katsomista jne.
Kieltämättä olen sortunut tuohon, että käyttäydyn tapailumiesten kanssa kuin mikäkin kotivaimo. Mutta ongelma on siinä, että en muuten saa ketään edes hetkeksi. Jos alan käyttäytyä miehiä kohtaan viileästi, jään ihan yksin. Ei ne mua jahtaa.
Minun pitäisi muuttua huomattavasti pinnallisemmaksi jotta tilanne kääntyisi niin päin, että miehet tekee palveluksia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään päin Suomea ei ole miesten markkinoita. Ei edes akateemisilla miehillä.
Komeilla miehillä on. Yleensä naista ei saa pelkästään laskemalla.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä ei voi edes harkita? Uteliaisuudesta kysyn.
-eri
Olen eri mutta esim. seuraavat. Juttu ei luista miehen kanssa ja yhdessäolo käy työstä. Miehestä huokuu pinnan alla joku vaikeasti määriteltävä vihamielisyys. Miehen ulkonäössä tai olemuksessa on joku asia joka häiritsee niin paljon että halut menee. Se ei tarkoita sitä että vain miesmallit käy, vaan sitä että naisilla on ihan aikuisten oikeasti tosi erilaiset miesmaut. Yleinen epäsiisteys.
"...naisilla on ihan aikuisten oikeasti tosi erilaiset miesmaut." No juu, ei TODELLAKAAN ole. Miehen ulkoisista ominaisuuksista puhuttaessa naisilla on yleensä ihanteena koko ajan sitä samaa pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta, isoja kämmeniä jne. jne.
Miehilläkö sitten on? Naisen ulkoisista ominaisuuksista puhuttaessa miehillä on aina ihanteena joko ajan sitä samaa, eli nuoruutta, kauneutta ja hoikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat. Ukkoutuneita setämiehiä, joiden korvissa kaikuvat vielä oman isän (1940 tai 1950 luvulla syntyneen muinaisjäänteen) typerät horinat.
1970-luvulla syntynyt mies on auttamattomasti juuttunut menneisyyteen. He jankuttavat vanhaa virttä.
"Maahanmuuttajamiehet tulee ja vie kaikki meidän naiset."Juuri niin. Kuka tahansa täysjärkinen, hyvätuloinen, perheenperustamishaluinen maahanmuuttajamies löytää kyllä itselleen vaimon. Ja hyvin usein se vaimo on suomalainen.
Monilla ihmisillä on tuolle täysjärkisyydelle hieman eri kriteerit. Ykkösenä tilastossa avioliitot ulkomaalaisten kanssa - kansalaisuus "tuntematon" ja toisena i ra k. Hyvä asia on se, että päästään eroon rumista ja tyhmistä suominaudoista. Tämä on oikeasti positiivinen kehitys suomelle. Turhat ihmiset saakoot väriä.
Minäpä kuulun miesten enemmistön kohderyhmään sekä ulkonäön että luonteen puolesta (perinteisen feminiininen). Onnellisesti naimisissa, tietysti, oli varaa valita.
En tiedä yhtään naista, joka huolisi miehen, joka ajattelee kenestä tahansa noin rumasti. Onnea etsintöihin.
Olen promillen poikkeus, elän marginaalissa. Hoikka, lempeä pitkätukka aina hameessa, harrastuksena kokkaus ja parfyymit. Valitettavasti tällä kombolla, josta näkyy vain pinta, moni ihan vääränlainen kiinnostui. Kauan sai etsiä omaa Nuuskamuikkustaan. Onneksi löytyi. Pahoittelut puolisollesi ilkeästä kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen promillen poikkeus, elän marginaalissa. Hoikka, lempeä pitkätukka aina hameessa, harrastuksena kokkaus ja parfyymit. Valitettavasti tällä kombolla, josta näkyy vain pinta, moni ihan vääränlainen kiinnostui. Kauan sai etsiä omaa Nuuskamuikkustaan. Onneksi löytyi. Pahoittelut puolisollesi ilkeästä kumppanista.
Noista ei mikään osunut. Onnea uudelle yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät
”Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla.”
Naisten pitää lopettaa tekemästä asioita, mitä pitkäaikaiset tyttöystävät ja vaimot tekevät, seurustelukumppaneilleen, jotka eivät ole antaneet mitään sitoutumista. Tapailut on laitettava takaisin sille pohjalle, että miehen on kosiskelullaan osoitettava kunnollisuutensa naiselle. Kaikki treffit vain hupimielessä. Ei mitään ruuanlaittoa miehelle, tiskaamista, silmälasien katsomista jne.
Kieltämättä olen sortunut tuohon, että käyttäydyn tapailumiesten kanssa kuin mikäkin kotivaimo. Mutta ongelma on siinä, että en muuten saa ketään edes hetkeksi. Jos alan käyttäytyä miehiä kohtaan viileästi, jään ihan yksin. Ei ne mua jahtaa.
Minun pitäisi muuttua huomattavasti pinnallisemmaksi jotta tilanne kääntyisi niin päin, että miehet tekee palveluksia minulle.
Tulet laukomaan omaan nilkkaan tuolla menolla. Älä antaudu kaikille! Kuule, tunnen yhden iäkkään rouvan mikä otti juuri tuolla tyylillä itselleen miehen. Missä hän on nyt? Köyhänä eläkeläisenä vanhainkodissa. Mies on kuin ite piru. Varo vaaraa 😎
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset valitsisivat kirurgileukojen sijaan tavallisia kilttejä miehiä, niin ei tarvitsisi tyytyä tapailusuhteisiin.
Jos miehet valitsisivat oman tasoisensa naisen, niin ei tarvitsisi tyytyä olemaan yksin