Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos joku ihastuisi puolisoosi?

Vierailija
06.10.2026 |

Tai onko niin käynyt? Kiinnostaa, sillä mietin, että jos noin kävisi omalla kohdalla, niin luulisin olevani vaan otettu, että itsellä on jotain, joka kelpaisi muillekin. Voi toki olla, ettei se siltä sitten tuntuisikaan, ja siksi olisi kiva kuulla ajatuksia tai kokemuksia. 👍

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuisin.

Vierailija
2/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kiskomassa tukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelit saada selville tuollaisen asian? 

Vierailija
4/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituinen kommentti. 

Vierailija
5/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se on ollut huvittavaa.

Vierailija
6/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle pitää asettaa rajat. Ilmoittaa, ettei ole sopivaa.

Vierailija
7/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua semmonen asia kovin paljon kiinnostaisi. Ihan sama, vieköön vaikka koko miehen. N 48, 25 vuotta naimisissa. 

Vierailija
8/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni työskentelee naisvaltaisella alalla niin en olis yhtään yllättynyt, jos joku olis ihastunut. Siinäpähän kattelee, ei ole minulta pois. 

Vierailija
9/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen. 43 vuotta naimisissa, vanha käntty, joka piereskelee, ru..nkaa, katsoo päivät pitkät por...noa ja pihalla kuin se kuuluisa lumiukko. Veis vaan joku pois. 

Mummo 68.

Vierailija
10/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt, ainakin pari kertaa. Olen aina tiennyt, että tuollainen mies kiinnostaa muitakin. Lämmin, huolehtiva, osaava mies joka on ihan ok näköinen. En mä tiedä aiheuttiko ne ihastumiset minussa mitään ihmeempää. Mieheeni luotan kuin kallioon. Ei ole tarvetta hötkyillä jos joku muu siitä tykkää. Kyllä se sitten ilmoittaa, jos se minuun kyllästyy ja haluaa jonkun toisen. Niin tyhmä se ei ole, että väkisin minun kanssa kituuttaisi "koska on pakko", koska mitään pakkoa ei ole koskaan ollut. 

Vierailija
11/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison reaktio asiaan ratkaisee, eihän muulla ole väliä.

Vierailija
12/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ajattelit saada selville tuollaisen asian? 

No mies tietysti kertoisi. Näin on sovittu, molemmin puolin.

Ap

Vierailija
13/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle pitää asettaa rajat. Ilmoittaa, ettei ole sopivaa.

Eikö se ole se varattu mies, jolla ne rajat pitäisi olla ihan erikseen niistä hänelle kertomatta?

Vierailija
14/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seko, miksi?

Vierailija
15/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin onnellinen. 43 vuotta naimisissa, vanha käntty, joka piereskelee, ru..nkaa, katsoo päivät pitkät por...noa ja pihalla kuin se kuuluisa lumiukko. Veis vaan joku pois. 

Mummo 68.

Jätä itse se sika, paljon tyylikkäämpää 😎

Vierailija
16/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuihan se vähän hassulta ja mieskin oli aika hämmentynyt. Kyse oli siis lastemme "tarhan tädistä" joka alkoi tuppautumaan kovasti mieheni seuraan kun hän haki lapsiamme päiväkodista ja lirkuttelemaan. Sitten oli pakko laittaa sille stoppi kun tämä "täti" alkoi keksiä syitä jonka varjolla olisi tullut meille kotiinkin. Eli oli ilmeisesti vähän epävakaa koko tyyppi. Päiväkodin johtaja suhtautui sitten onneksi asiaan vakavasti ja jonkun ajan päästä tuo henkilö ei enää ollut siellä töissä.

Vierailija
17/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän turhaa energiaa, energianhukkaa, varatut eivät aina eroa, joskus kyllä. Sinkku olen.

Vierailija
18/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mieheen voisi ihastuakin tietyt naiset. Eräs nuorempi nainen tuijotti intensiivisesti miestäni viime kesänä eräässä tapahtumassa. Mieheni ei kuulemma huomannut. Kävikö joku mustasukkaisuuden välähdys mielessäni? Mutta en omista miestäni, hän tekee minkä parhaaksi näkee. 

Vierailija
19/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin ei tule sekaantua. Siinä vain pahoittaa mielensä.

Vierailija
20/22 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on muusikko staran bändissä. Ihastuneita on riittänyt koko uran aikana.

Kaikenlaisia tunteita on läpi käyty. Alkuun oli ylpeyttä, toisinaan tilanteet ovat sööttejä, tai "nyt ei jaksais", joskus jopa mustasukkaisuutta.

Riippuu ihan omasta elämänvaiheesta ja sattuneista kohtaamisista.

Mies on osannut olla neutraali mun silmissä. Ei ole ärsyttänyt asialla, ei leuhkinut, pelotellut tai vasta ihastunut. Ehkä on osannut sosiaalisen puolen paremmin en tiedä..

Kerran oli yksi nainen joka seuras miestä keikalta toiselle. Hakeutui miehen seuraan ja oli lähellä jatkuvasti.

Sitten jossain vaiheessa tää nainen kysyi, että kuka hän on, kun monesti on bändin mukana. Mieheni vasta, että vaimoni ja laittoi käden harteilleni.

Naisen ilme! Silmät levähti auki, todella hämmentynyt... Imas juomansa loppuun piiiiitkällä imulla ja lähti. Ei ole sittemmin näkynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi