Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1130)
Lisäys ed rupsahtaneeseen mieheen, ikää on nyt 58 v.
Naiset kurpahtaa joskus aika nopeasti 🤣🤣
Vähemmän ruutuaikaa ja panostaa elämästä nauttimiseen kun tunteja vielä riittää niin nuorenee kummasti. Ainakin sisäisesti.🙂😁
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tottua, ettei enää saa miesten katseita. Itseltä loppui n. 45v. Hoikka olen, blondi pitkätukkainen - mutta on se jokin, mikä puurtuu.
Onhan se karua. Ja sellaista, mistä vanhemmat siskot ei puhu.
Mutta silti, en tiedä, mikä lisäarvo niissä miesten pitemmissä katseissa oli sitten? Kukaan ei koskaan, kertaakaan tosiaankaan tullut kadulla/ruokakaupassa/kirjastossa pokaamaan. Oli vain se hieman pidempi katse.
Minulle eräs plastiikkakirurgi on todennut, että naiset vanhenevat kasvoista eniten (suhteessa entiseen, siis) juuri siinä 45 vuoden huitevilla. Ei se kasvojen vanheneminen tietty siihen lopu, mutta dramaattisin käänne on tuossa vaiheessa. Kaikenlainen vanheneminen kiihtyy sen jälkeen, kun on täyttänyt 60 vuotta (itse olen kohta seitsemänkymppinen ja voin allekirjoittaa tämän). Näin siis yleisellä tasolla; yksilöllisiä eroja tietenkin aina löytyy.
Geenit, elämäntavat, ruokavalio.
Mutta kylmä tosiasia on, että rupsahtaminen tapahtuu jollain
30v, jollain 35, jollain 40.. Suurin osa rupsahtas kuitenkin viimeistään 40 ja 50 välillä. Valokuvia ei kannata nykypäivänä tuijottaa kun kännyköissä, kameroissa ja tv kameroissa on filtterit sun muut.
Jo 35v miehiä näkee niin, että moni näyttää silloin jo 50-60 vuoriaalta.
Naisilla se kunnon rupsahtaminen tapahtuu yleensä viimeistään kun vaihdevuodet alkaa.
Tupakointi ei ole pahin ruosauttaja. Pahin on aurinko.
Jos ei liiku kuin jääkaapin ja sohvan välillä, niin mitä voi odottaa?
Ihraa itseään.
T: Oman elämänsä pt
Alkoholi, siis viini, olut, siideri ym., saa naaman muuttumaan. Jätä pois ja koe taas oma peilikuvasi raikkaana ja siloisena. Usko tämä.
Keskitytte liikaa kasvoihin. Jos olette huomanneet niin jo 35-40v ryhti painuu kumaraan, kuten mummoilla ja papoilla. Pikkuhiljaa. Ihminen on kokonaisuus.
Hymyily ja ilveily aiheuttaa myös ryppyjä. Miehillä parta vanhentaa myös älyttömän paljon. Käskin oman mieheni ajaa parran pois, koska hänellä on komeat kasvonpiirteet. Monelle miehelle parta on jonkinlainen piilotumis asuste.
Ihmiset hoitavat ihoaan aivan liikaa. Kosmetiikkateollisuuden bisnes on syvältä. Itselle riittää vesipesu ja intiimipaikkojen hygieniapesu. Ne harvoin käyttämäni juhlameikit pesen pois juhlan jälkeen asiankuuluvilla aineilla.
Eihän sitä 50 kymppisenä voi näyttää 20 kymppiseltä. Paljon voi ulkonäölleen ja keholleen tehdä ilman kirurgin veistä.
So what, what others think of you!
Tutkimusten mukaan yleensä hyvin säilyneet ihmiset ovat juoneet vettä vähintään 2 litraa päivässä koko elämänsä ajan. Suurimalle osalle ihmisistä vesi = kahvi tai mehu.
Komppanianpäällikkö kysyi alokkailta ennen ensimmäistä iltalomaa, että mitä ei saa naisen rintojen välissä olla? Kukaan alokkaita ei osannut vastata, joten päällikkö sanoi: Rintojen välissä ei saa olla napa.
Vierailija kirjoitti:
Komppanianpäällikkö kysyi alokkailta ennen ensimmäistä iltalomaa, että mitä ei saa naisen rintojen välissä olla? Kukaan alokkaita ei osannut vastata, joten päällikkö sanoi: Rintojen välissä ei saa olla napa.
Miehillä puolestaan ei kuulu olla navan alla rusina.
Olen 47. Kasvoni ovat iän myötä kaventuneet. Olen aina ollut hoikka ja harrastanut liikuntaa mutta alavatsa pömpöttää, ei pahasti, mutta kuitenkin. Kasvojen ihon väri on samentunut, kuulaus on poissa. Juonteita näkyy, erityisesti leuan alus on paha.nämä muutokset ovat tulleet mun mielestä selvästi näkyviksi noin vuodessa. Tähän on saattanut vaikuttaaosin myös stressaava elämäntilanne.
Vierailija kirjoitti:
Keskitytte liikaa kasvoihin. Jos olette huomanneet niin jo 35-40v ryhti painuu kumaraan, kuten mummoilla ja papoilla. Pikkuhiljaa. Ihminen on kokonaisuus.
Hymyily ja ilveily aiheuttaa myös ryppyjä. Miehillä parta vanhentaa myös älyttömän paljon. Käskin oman mieheni ajaa parran pois, koska hänellä on komeat kasvonpiirteet. Monelle miehelle parta on jonkinlainen piilotumis asuste.
Tämän oon huomannut vähän liikkuvista nelikymppisistä kavereistani, että he ovat painuneet vähän kasaan, jolloin kyljet lyhenee ja vyötärö plösähtää. Keskivartalon lihaskunto on todella tärkeä.
Koronarokotteet vanhentaa. Usko tai älä... Sen vaikutus soluihin ja dna:han on epäedullinen. Joissain rokotteissa käytetty apinan adenovirusta, sitä ei ole koskaan käytetty ihmiseen. Ei voi silloin olla "tutkittu ja turvallinen".
Keskittykää elämään älkääkä omaan ulkonäköönne.
Onneks (?) et oo kupsahtanu vielä!
Mää "rupsahdin" jo 20-vuotiaana. Tanssipaikassa joku mies (siis poika) tuli sanoon ettei oo ikinä eläissään nähny noin nuorella noin paljon naururyppyjä. Haki sitte tanssiin, en tod. lähtenyt;) Mutta yleensä mua nykysin luullaan 10 vuotta nuoremmaksi vaikka ne naururypyt on vaan pahentunu;)
Ukko rupsahti parissa vuodessa ihan eri henkilöksi. Katsekin outo ja kylmä, tunteeton.
Pelkkä luuranko, iho löysää nahkaa, syvät uurteet kasvoissa, kaulassa, ei kropassa enää lihaksia, ei tosin mitään muutakaan kiinnipidettävää, ei edes pömppövatsaa, luut näkyy ja tuntuu.
Vetää jotain, veikkaan? olen varma. Syö tosi vähän. Toisaalta jotain mässyä karkkeja, pullaa ja jätskiä vetää joka ilta.
luonne muuttunut äkkipikaiseksi ja kyyniseksi. Mölli istuu hiljaa ja kyttää telkkua tai nettiä. Ajoittain saa spurtteja suorittaa vaikka mitä koko päivän. Muutoin ynseä ja välinpitämätön. Rakkaus kuollut. On ilkeä!