Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1143)
Olin mäkin hämmästänyt, kun vertaa kuvia 20-30 vuotiaana niin poskipäät korkeat,iho sileä,nyt 35 vuotiaana punoitusta,suuret ihohuokoset, naama valahtanut:( sitten on näitä babyface kasvoja 40 vuotiaana:(
Itse olen ymmärtänyt, että miehille valehtelu nuorentaa, esimerkiksi kerro kuinka haluat olla vain kaveri, tai ei ole kemiaa. Ghostaaminen toimii myös.
Mulla on ollut lapsesta asti naururypyt. Olin jo siis tottunut niihin kun järkyttyneille kavereille alkoi niitä tulla. Ps olen aina vihannut mun naururyppyjä silti. Jos en naura niin mulla on kauniit silmät ja pitkät ripset. Täytyy olla vakava ilme aina 😞