Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
1041/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut kirjoitti:

Mä rupsahdin . 45 vuotiaana. Naama veltto lätty ja rintojen kimmoisuus pois yms kivaa. Vaihdevuodet alkoi jo nelikymppisenä.. Jos katson valokuvia joissa oon nuori ja nätti niin inhottaa niin paljon, että laitan kuvat äkkiä pois. Oon 50+

Joko vaihdevuodet on ohi? Loppuko rupsahtaminen vaihteen loppumiseen?

Vierailija
1042/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtanut kirjoitti:

Mä rupsahdin . 45 vuotiaana. Naama veltto lätty ja rintojen kimmoisuus pois yms kivaa. Vaihdevuodet alkoi jo nelikymppisenä.. Jos katson valokuvia joissa oon nuori ja nätti niin inhottaa niin paljon, että laitan kuvat äkkiä pois. Oon 50+

Joko vaihdevuodet on ohi? Loppuuko rupsahtaminen vaihteen loppumiseen?

Siis tapahtuuko ulkonäössä sitten normaalia ikääntymisen näkymistä, kun ei ole enää tuota vaihdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollainen äkillinen rupsahtaminen voi tapahtua jopa yön yli. Illalla uusi salamarakkaus on näyttänyt upealta, mutta aamulla turpealta ja taikinamaiselta.

Vierailija
1044/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samastun vahvasti! Ikää nyt 44 ja viimeisen vuoden aikana on tapahtunut jotain outoa kasvoille. Just niinku joku edellä kirjoitti, niin yhtäkkiä naama valahtanut ja yleisilme tympeä ja väsynyt. Ryppyjä ei ole kiitos hyvien geenien (70-vuotias äiti edelleen lähes rypytön), mutta muuten on kollageenit naamasta kadonneet. Tai mikä se onkaan mikä pitää naaman ryhdissä... Bulldogleuka roikkuu, silmiä ei pelasta edes meikki. Peli on menetetty.

Koronan piikkiproteiinit voinevat olla monien kohdalla olennainen tekijä?

Huutonaurua QAnon-Convoy-retardille!

Vierailija
1045/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tuollainen äkillinen rupsahtaminen voi tapahtua jopa yön yli. Illalla uusi salamarakkaus on näyttänyt upealta, mutta aamulla turpealta ja taikinamaiselta.

Ja oma naamakin on siinä yön aikana turvonnut huomattavasti ja silmät punoittaa.

Vierailija
1046/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tottua, ettei enää saa miesten katseita. Itseltä loppui n. 45v. Hoikka olen, blondi pitkätukkainen - mutta on se jokin, mikä puurtuu.

Onhan se karua. Ja sellaista, mistä vanhemmat siskot ei puhu.

Mutta silti, en tiedä, mikä lisäarvo niissä miesten pitemmissä katseissa oli sitten? Kukaan ei koskaan, kertaakaan tosiaankaan tullut kadulla/ruokakaupassa/kirjastossa pokaamaan. Oli vain se hieman pidempi katse.

Vierailija
1047/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valitus kun ihaillaan ja katsotaan pitkään,

Sitten uikutus " kun ei miehet katso enää pitkään

!!!

1048/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosilääke tulee monella tilalle

tätönen 23

Vierailija
1049/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tottua, ettei enää saa miesten katseita. Itseltä loppui n. 45v. Hoikka olen, blondi pitkätukkainen - mutta on se jokin, mikä puurtuu.

Onhan se karua. Ja sellaista, mistä vanhemmat siskot ei puhu.

Mutta silti, en tiedä, mikä lisäarvo niissä miesten pitemmissä katseissa oli sitten? Kukaan ei koskaan, kertaakaan tosiaankaan tullut kadulla/ruokakaupassa/kirjastossa pokaamaan. Oli vain se hieman pidempi katse.

mut oli kuitenkin ne katseet......nuoruuden katseita muistellessa

Vierailija
1050/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupillinen äksähtäminen

Vierailija
1051/1130 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ruma jo nuorenakin 🤭 niillä ei oo edes kiikkustulissa muisteltavaa.

Vierailija
1052/1130 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollageeni auttaa, muttei estä kokonaan eikä palauta. vaikuttaa ihon kimmoisuuteen ja kun kollageeni vähenee iho rupsahtaa. saa monista kaupoista.

Vierailija
1053/1130 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat terhakat kun on kontillaan

Vierailija
1054/1130 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä lähinäkö heikkenee hetkessä. Sitten ei enää näe omaa rupsahtanutta naamaansa :)

Tämä on niin totta! Minä olin poikkeuksellisen nuorekas ja tyttömäinen kasvoistani nelikymppiseksi asti. Sitten tuli ikänäkö ja lukulasit, ja järkytys oli valtava kun katsoin itseäni kylpyhuoneen peilistä lukulasit päässä: vastaan katsoi ryppyinen ja valahtanut naama silmäpusseineen, nyt kun näki kirkkaasti. En ole toipunut totuuden paljastumisesta vieläkään.

Vierailija
1055/1130 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa ne kasvoja kasassa pitävät säikeet lopulta pettävät ja naama tulee muutaman sentin alaspäin. Tämä tapahtuu kaikille.

Vaikuttavat apukeinot ovat usein irvokkaamman näköisiä kuin rupsahtanut, mutta huoliteltu naama

Älä aliarvioi taidokasta plastiikkakirurgiaa. Tietysti joku raja siinäkin, ettei jakuvasti tee. Jo laseroimallakin  saa aikaan jotain ja muilla keinoilla myös. Itsekin teettänyt kaulaa ja silmäluomiin ja kukaan ei arvaa, lopputulos täydellinen

Vierailija
1056/1130 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samastun vahvasti! Ikää nyt 44 ja viimeisen vuoden aikana on tapahtunut jotain outoa kasvoille. Just niinku joku edellä kirjoitti, niin yhtäkkiä naama valahtanut ja yleisilme tympeä ja väsynyt. Ryppyjä ei ole kiitos hyvien geenien (70-vuotias äiti edelleen lähes rypytön), mutta muuten on kollageenit naamasta kadonneet. Tai mikä se onkaan mikä pitää naaman ryhdissä... Bulldogleuka roikkuu, silmiä ei pelasta edes meikki. Peli on menetetty.

Koronan piikkiproteiinit voinevat olla monien kohdalla olennainen tekijä?

Älä paskaa puhu ! !😒

Vierailija
1057/1130 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan, että kaikki näyttävät ikäisiltään. Osa rupsahtaa nelikymppisenä, osa nelivitosena. Kaikilla se kuitenkin edessä. Nautitaan elämästä ja terveydestä!

Vierailija
1058/1130 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kollageeni auttaa, muttei estä kokonaan eikä palauta. vaikuttaa ihon kimmoisuuteen ja kun kollageeni vähenee iho rupsahtaa. saa monista kaupoista.

Ei sitä ihon kautta juuri imeydy. Rahat  menee  hukkaan. Syömällä oikein parempi tulos ja A vitamiinia iholle

Vierailija
1059/1130 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait tässä pitäis alkaa liikkumaan enempi. Niin ja jotta tuo ruokavalio. Pitäis vissiin viilata terveellisempään suuntaan. 

Vierailija
1060/1130 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v. Viimeisimmän raskauden jälkeen kilot eivät enää lähteneetkään itsestään. Naama alkanut roikkua. Ryppyjä ilmestyä. 

Kollageenilisää voisi koittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän