Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies menettää mielenkiintonsa heti

Vierailija
12.01.2021 |

Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?

Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.

Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?

Kommentit (551)

Vierailija
81/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt vain oli epäsopiva yksilö sinulle. Ei sen perusteella kannata tehtä koko miespopulaatiota koskevia yleistyksiä. Jos alkaa tulemaan enemmän noita, niin sitten kannattaa miettiä millaisista miehistä kiinnostut. 

Olen eri, mutta pakko kommentoida tähän, että sillehän ei mitään voi, millaisista kiinnostuu ja millaiset kokee seksuaalisesti vetovoimaisiksi. En esim. minä voisi nyt päättää, että alankin kiinnostua ihan muunlaisista kuin tähän asti. Tästä syystä esim. homo ei voi muuttua heteroksi, vaikka kuinka eläisi homofobisessa yhteisössä, vain "päättämällä kiinnostua jatkossa erilaisista", hänen tapauksessaan siis naisista. Joten mikä ihmeen ohje tämä on, että "rupea kiinnostumaan erityyppisistä miehistä"?

Eli tarkoitetaanko tällä ohjeella sitä, että "vaikka olisit kiinnostunut yhdenlaisista miehistä, rupea kuitenkin tapailemaan sellaisia, joista et ole kiinnostunut, ja kokeile, löytyisikö sitä kautta suhde"? Eli mitä siitä sitten olisi tarkoitus saada itselle - kulissisuhde?

Vierailija
82/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle on annettu oikea syy, joka on joku näistä:

-huono tuuri

-huono seksi

-käytös seksin jälkeen tai

-huono miesmaku.

Täällä kovasti luodaan legendaa siitä, että seksiä pihtaamalla tai antamalla voisi vaikuttaa parisuhteen mahdollisuuteen, mutta sehän ei pidä paikkaansa muuten, kuin että kumppanien on oltava seksin suhteen aika samoilla linjoilla. Mitä ne sitten ikinä ovatkaan. Kuten ap oli havainnoinutkin, on paljon onnellisia suhteita, joissa seksiä on ollut lähes heti, omani mukaanluettuna. Ja varmasti on myös onnellisia suhteita, joissa seksiä on vasta avioliitossa.

Ehkä olisi hyvä olla hetki itsekseen? Jos noin on käynyt jo muutaman kerran, pelkkä alitajuinen pelko voi vaikuttaa käytökseesi epäedullisella tavalla ilman, että edes itse huomaat. Ja olen erään edellisen kanssa 100% samaa mieltä siitä, että jos mietit vain jatkuvasti kelpaatko itse, ei lopputulos ole kummoinen. Yhtä lailla tärkeää on se, onko mies sopiva sinulle.

Tsemppiä ap!

Kiitos tsempistä :). Kyllä tämä(kin) harmitus tästä hälvenee. En oletakaan että täällä mitään ratkaisuja asiaan löytyy, kunhan pohdin ja haluan kuulla muiden kokemuksia. Tuo yksinolo ei kuulosta houkuttelevalta, kun olen tässä viettänyt vuosia yksin ilman minkäänlaisia lyhyitä tai pitkiä suhteita. Ja juu tietenkin mietin onko mies sopiva minulle, pohdin vain tämän jäätävyyden jälkeen, että miksi en kelpaa miehille. Siihen hetkeen asti olin enemmän kuin tyytyväinen tähän kyseiseen tyyppiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi. 

No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?

Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.

Kaipa deittailu vain on liian julmaa minulle.

Nyt selvisi ehkä juurisyy. Olit liian miellyttämisenhaluinen, jos et edes välittänyt omasta orgasmistasi. Siitä voi tulla fiilis ettet aidosti nauttinut seksistä vaan suostuit siihen vain miestä miellyttääksesi, jonkin agendan saavuttamiseksi, ehkä suhteen toivossa. Sen takia mies voi olla kylmä aamulla, kun hänellä ehkä vähän huono omatunto, kun voi kokea käyttäneensä hyväksi miellyttämisenhaluasi.

Näin vähän iäkkäämmän naisen kokemuksella, mies haluaa tuntea että nainen todella nauttii seksistä, heittäytyy siihen täysillä mukaan, nauttii hetkestä, ottaa oman orgasminsa, on tasaveroisena läsnä tilanteessa. Ei ole kyse siitä että sinun pitäisi tehdä jotain sirkustemppuja miehelle miellyttääksesi vielä lisää. Kun kummatkin nauttii aidosti ja on läsnä, toiselle hyvän tekeminen tulee ihan luonnostaan.

Mutta onko tuo ihan todella syy jättää nainen seksin jälkeen? Jos tuo tosiaan olisi tilanne, eikö aikuinen ihminen ottaisi sen puheeksi eikä kylmenisi ja jättäisi kuin nallin kalliolle?

Mulle ei mene tuo selitys läpi.

Ihannemaailmassa ottaisi puheeksi kyllä. Mutta todellisessa maailmassa mies välttelee kiusallisia tilanteita ja keskusteluja viimeiseen asti. Miehiä lukee parhaiten katsomalla käytöstä.

Aivan varmasti mies olisi valmis vaikka käymään läpi sen kiusallisen keskustelun, jos toisena vaihtoehtona on menettää nainen josta välittää. Mies ei vain ole ollut tosissaan kiinnostunut, siinä se.

Vierailija
84/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.

Mitä ihmettä pitäis?

Näyttää kyllästyneeltä, antaa ymmärtää kuinka paljon olis vientiä toisaalla, olla laittamatta viestiä ollenkaan ettei toinen vaan luule mitään?

Kyllä minä olen yleensä ihastuneen oloinen seksin jälkeen...vaikka kiireellä pukeuduttaisiinkin ja jatkettaisiin suuntiimme. Miehen kommenttiin "nähdään", vastasin "kyllä me nähdään...joskus"

Ei näitä voi taktikoida. Itselle kävi niin, että tapaamani tyyppi oli totaalisen eriainen kuin esim. ystäväpiirini. Niinpä oli alkuun täysin hämmentynyt siitä pitäisikö jatkaa vai ei. Välillä olin ihastunut ja rento, väiin torjuva... pitäisikö odottaa pari viikkoa kun on kiireitä (toivoin saavuttavani jonkin selväjärkisyyden sinä aikana). Jos olet oma itsesi, sun kannattaa ehkä vain tapailla ilman seksiä vähän pidemmän aikaa.

Vierailija
85/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.

Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?

Onko komeus, itsevarmuus ja assertiivisuus epätavallisia ominaisuuksia? Eikö tavallinen mies voi omata näitä piirteitä?

Ja oletetaan nyt, että ap pitäisi tuollaisista miehistä. Varmasti onnistuu tutustuminen myös sellaisiin, joiden ulkonäöstä ei pidä, jotka eivät ole itsevarmoja ja jotaka ovat epäassertiivisia. Mutta mitenkä jatkuu suhteen muodostaminen tästä eteenpäin? Jos ei tunne toiseen mitään vetoa eikä kiinnostu, niin miten se suhde siihen syntyisi?

Vierailija
86/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt vain oli epäsopiva yksilö sinulle. Ei sen perusteella kannata tehtä koko miespopulaatiota koskevia yleistyksiä. Jos alkaa tulemaan enemmän noita, niin sitten kannattaa miettiä millaisista miehistä kiinnostut. 

Olen eri, mutta pakko kommentoida tähän, että sillehän ei mitään voi, millaisista kiinnostuu ja millaiset kokee seksuaalisesti vetovoimaisiksi. En esim. minä voisi nyt päättää, että alankin kiinnostua ihan muunlaisista kuin tähän asti. Tästä syystä esim. homo ei voi muuttua heteroksi, vaikka kuinka eläisi homofobisessa yhteisössä, vain "päättämällä kiinnostua jatkossa erilaisista", hänen tapauksessaan siis naisista. Joten mikä ihmeen ohje tämä on, että "rupea kiinnostumaan erityyppisistä miehistä"?

Eli tarkoitetaanko tällä ohjeella sitä, että "vaikka olisit kiinnostunut yhdenlaisista miehistä, rupea kuitenkin tapailemaan sellaisia, joista et ole kiinnostunut, ja kokeile, löytyisikö sitä kautta suhde"? Eli mitä siitä sitten olisi tarkoitus saada itselle - kulissisuhde?

Hyvä pointti. Ja ylipäätään hirveän vaikeaa edes sanoa millaisista miehistä kiinnostun, kun he ovat kaikki olleet erilaisia. Ja se "rikas, tumma, komea" voi yhtä hyvin etsiä suhdetta, ja "tavallinen, mukava, kunnollinen" mies olla peluri.

Kiinnostun sellaisesta jonka kanssa synkkaa - voimme keskustella tunteja, on helppo olla, on sähköä ilmassa. Ja viimeinen ei tarkoita lipevää flirttiä, tämän miehen kanssa näimme usean viikon ajan ennen kuin hän sanoi ylipäätään mikänlaista kehuvaa kommenttia. Siihen asti keskityimme ajatusten vaihtoon ja ne sen ihastuksen tuottivat. 

Vierailija
87/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa.

Vierailija
88/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa vika on tosiaan sinussa? Vartalosi ei miellytä, olet löysä, olet lahna tms. Tai sitten tapailet vääriä miehiä.

Voi olla. Mutta kroppa on hyvä ja mies saa kyllä mitä haluaa.

Voitko ystävällisesti kertoa mitä ovat nämä "väärät miehet", ja mistä heidät tunnistaa? Aina heistä puhutaan ja aina naisia syyllistetään heidän valitsemisestaan. Kukaan ei kuitenkaan tiedä miten heitä voi vältellä.

Naiset eivät jostain syystä tunnistakaan, en tiedä miksi.

Vierailija
89/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika taisi ehtiä ensin.

Vierailija
90/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät alitajuisesti pidä naisista, joilta saa helposti. Biologia estää kiinnostumasta heihin sen kummemmin.

Vierailija
91/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi. 

Miten ihmeessä te siitä ensimmäisestä kerrasta teette kaikki nämä päättelyt? Ja vielä ilman minkäänlaista keskustelua toisen kanssa.

Itselläni on ollut aika paljon miehiä ja myös seksikumppaneita, joiden kanssa on saatettu tapailla aiheen merkeissä yli vuosikymmenkin, mutta yleensä aina se ensimmäinen kerta on toiseen tutustumista. Jotkut jännittää ensimmäisellä kerralla, joku voi olla väsynyt töistä yms. Melkein koskaan ei ensimmäinen kerta ole täydellinen. Aina muuttuu paremmaksi, koska seksi on loppujen lopuksi myös taito jota harjoitellaan yhdessä ja opitaan, mistä toinen nauttii.

Joskus ei onnistu eikä mene yksiin halut, mutta eihän senkään takia tarvitse kohdella toista tylysti ja törkeästi.

Vierailija
92/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?

Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.

Kaipa deittailu vain on liian julmaa minulle.

Nyt selvisi ehkä juurisyy. Olit liian miellyttämisenhaluinen, jos et edes välittänyt omasta orgasmistasi. Siitä voi tulla fiilis ettet aidosti nauttinut seksistä vaan suostuit siihen vain miestä miellyttääksesi, jonkin agendan saavuttamiseksi, ehkä suhteen toivossa. Sen takia mies voi olla kylmä aamulla, kun hänellä ehkä vähän huono omatunto, kun voi kokea käyttäneensä hyväksi miellyttämisenhaluasi.

Näin vähän iäkkäämmän naisen kokemuksella, mies haluaa tuntea että nainen todella nauttii seksistä, heittäytyy siihen täysillä mukaan, nauttii hetkestä, ottaa oman orgasminsa, on tasaveroisena läsnä tilanteessa. Ei ole kyse siitä että sinun pitäisi tehdä jotain sirkustemppuja miehelle miellyttääksesi vielä lisää. Kun kummatkin nauttii aidosti ja on läsnä, toiselle hyvän tekeminen tulee ihan luonnostaan.

Lisäyksenä vielä, sinulla on ihan vääränlainen katsantokanta asiaan kun mietit pääsetkö jatkoon. Sekin kertoo tuosta miellyttämisenhalusta ja seksistä vain välineenä saavuttaa jotain. Yhtä lailla sinun tulisi miettiä kelpuutatko itse miestä "jatkoon", huomioiko hän sinua tarpeeksi seksissä, oliko hyvä rakastaja jne. Sinun täytyy muuttaa täysin asennettasi, ja harrastaa vasta sitten seksiä, kun todella nautit siitä itse seksistä ja hetkestä, ilman että liität siihen valtavasti muita odotuksia.

Tämä pohdinta on tullut vasta nyt. En ajattele seksiä välineenä yhtään mihinkään, enhän edes halua juuri tällä sekunnilla vakavaa suhdetta tms. Menin sänkyyn koska olin ihastunut ja tuntui siltä. Olin läsnä tilanteessa vaikka jännitti hirveästi. Keskustelimme siitä etukäteen.

Tuo "jatkoonpääsy" ajatuksena on herännyt vasta nyt, kun ihmettelen tätä kylmyyttä. Että sillä meidän yhteydellä ja hyvällä fiiliksellä ei ollutkaan mitään merkitystä seksin jälkeen. Tai että jos tosiaan tein seksissä jotain väärää tai en tehnyt jotain oikeaa, sitä ei voisi ensi kerralla korjata? Siksi koen että haastatteluni on hylätty,kun se kaikki lämpö ja lempeys hävisi.

Mulle on myös käynyt noin, kyseessä oli ystävä, jonka kanssa sit kerran lipsahti. Voi olla, että mies on päässään sekoittanut halun ja romanttiset tunteet, ja seksin oltua ohi asia kirkastuu kun halu on poissa.

Ton kaverin kanssa jutusteltiin heti läpi hänen selkeä katumuksensa ja ystävävälit palasivat. Se olikin paras ratkaisu. Seksi oli kyllä puolin ja toisin ok (varmasti myös hänelle, elämäni aikana olen saanut palautetta ja se on ollut varsin positiivista ;) mutta tunteiden osalta nähtävästi kävi selväksi, että niitä ei ollut riittävästi. Such is life.

Voi olla, että kun torjutuksi tulemisen kipu helpottaa, päädyt itse olemaan samaa mieltä. Yksipuolista rakkautta ei ole, joten jos toinen ei tahdokaan olla kanssasi, on hyvä että kuulet sen aiemmin eikä myöhemmin. Joku toinen on silloin oikeampi.

Kiitos tästä kommentista, tämä laittoi ajattelemaan (huomattavasti rakentavampaa kuin "olet väljä" :D). Tuo on totta, että on parempi tietää heti. Eipä jää harhakuvitelmissaan roikkumaan tai ehkä jopa toisen hyväksikäyttämäksi. Olen nimittäin sitäkin seurannut sivusta, tyttö on aivan rakastunut, poika vaan haluaa kevyttä, asiasta ei puhuta ettei kenellekään tule paha mieli. En halua roikkua kuukausikaupalla löysässä hirressä.

Kai se on jotain kiltiksi tytöksi kasvattamisen peruja, että näissä tilanteissa alkaa miettiä että saiko sittenkin mies manipuloitua, vaikka itsekin siinä tilanteessa tunsi ja halusi jotain. Kai meihin on ohjelmoitu sitä katumusta, että voi voi kun nyt tuli tehtyä tuhmasti, vaikka lopputuloshan olisi ollut sama vaikka olisi pihdannut vuoden päivät. Lopultahan jos mies valehteli kaiken ja esitti vain tuota yhteyttä, sehän on hänen häpeänsä eikä minun. Ja jos taas jotain tapahtui siinä illan mittaan mikä latisti kiinnostuksen, no en kai sillekään enää tässä tilanteessa mitään voi. Minä otin riskin oman fiilikseni pohjalta ja ehkä nyt sitten tällä kertaa se ei kannattanut.

Vierailija
93/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?

Mutta jos nainen on hyvä pano, taatusti haluaa jatkoa

Suorastaan kerjäävät on minun kokemukseni. Rukoilevat. Laittavat viestiä viestin perään, kunnes estän.

Otan seksini ja ukko saa mennä. En kaipaa uusintoja.

Vierailija
94/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät alitajuisesti pidä naisista, joilta saa helposti. Biologia estää kiinnostumasta heihin sen kummemmin.

Mikä on helposti? Miksi viikkojen tutustuminen ei riitä? Ja miksi lukuisat, lukuisat ihmiset päätyvät ensitreffeiltä sänkyyn ja vuosikymmenten parisuhteeseen?

Vierailija
95/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika taisi ehtiä ensin.

Joo, tämä sika on jo kaukana laitumellaan jossain :D.

Vierailija
96/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.

Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?

Onko komeus, itsevarmuus ja assertiivisuus epätavallisia ominaisuuksia? Eikö tavallinen mies voi omata näitä piirteitä?

Ja oletetaan nyt, että ap pitäisi tuollaisista miehistä. Varmasti onnistuu tutustuminen myös sellaisiin, joiden ulkonäöstä ei pidä, jotka eivät ole itsevarmoja ja jotaka ovat epäassertiivisia. Mutta mitenkä jatkuu suhteen muodostaminen tästä eteenpäin? Jos ei tunne toiseen mitään vetoa eikä kiinnostu, niin miten se suhde siihen syntyisi?

Niin, tämä itsevarmuus etenkin. Naisillehan aina toitotetaan että itsevarmuus on avain kaikkeen! Uuh, miehet oikein juoksevat perässä jos vain olet itsevarma!

Sitten kun mies on sitä (eli mitä? tyytyväinen itseensä, uskoo kykyihinsä, ei pyytele anteeksi olemassaoloaan, kohtaa ihmiset silmästä silmään kun ei häpeä itseään, uskaltaa tehdä aloitteen koska mahdollinen torjunta ei syökse kuiluun), hän on joku demoni joka on karkotettava välittömästi. Ja pitäisi katsella sitä arinta hissukkaa joka kulman takana kuikuilee että uskaltaisiko kerran elämässä kysyä neidolta vaikka kellonaikaa? 

Vierailija
97/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?

Suorastaan kerjäävät on minun kokemukseni. Rukoilevat. Laittavat viestiä viestin perään, kunnes estän.

Sama minulla, en jaksa mitään peliä miesten kanssa, otan seksin ja sitten pois heti, aamukahvit voivat juoda huoltiksella, täältä ei tipu.

Miestä tarvitsen vain seksiin.

Vierailija
98/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, en jaksa mitään peliä miesten kanssa, otan seksin ja sitten pois heti, aamukahvit voivat juoda huoltiksella, täältä ei tipu.

Miestä tarvitsen vain seksiin.

No minua taas ei kiinnosta tällainen elämäntyyli lainkaan, mutta hyvä teille.

Vierailija
99/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te siitä ensimmäisestä kerrasta teette kaikki nämä päättelyt? Ja vielä ilman minkäänlaista keskustelua toisen kanssa.

Itselläni on ollut aika paljon miehiä ja myös seksikumppaneita, joiden kanssa on saatettu tapailla aiheen merkeissä yli vuosikymmenkin, mutta yleensä aina se ensimmäinen kerta on toiseen tutustumista. Jotkut jännittää ensimmäisellä kerralla, joku voi olla väsynyt töistä yms. Melkein koskaan ei ensimmäinen kerta ole täydellinen. Aina muuttuu paremmaksi, koska seksi on loppujen lopuksi myös taito jota harjoitellaan yhdessä ja opitaan, mistä toinen nauttii.

Joskus ei onnistu eikä mene yksiin halut, mutta eihän senkään takia tarvitse kohdella toista tylysti ja törkeästi.

Juuri tätä ajan takaa, kirjoitit sen paremmin kuin minä. Että mikä on niin hirveää että se kaikki loppuu tasan siihen paikkaan, eikä voi edes aamulla kohdata normaalisti ihmistä jota vielä eilen joko halusi tai käytti omiin tarkoituksiinsa. Oli sen lopahtamisen syy sitten mikä vaan. 

Vierailija
100/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin edelleen ihmettelen kun täälläkin on lukuisia ihmisiä jotka kertomansa mukaan ovat "antaneet" heti ja siitä on syntynyt suhde.

Joko lyhyempi tai elämänmittainen.

Minulla on ollut naisena sinkkuaikana joskus myös tuo ilmiö, että on ollut kiinnostavan tai kivan tuntuinen mies, mutta nopeasti seksiin etenemisen jälkeen onkin tuntunut tympeältä.

Olenkin juuri jotenkin kylmennyt, joko olen antanut ymmärtää, että parempi miehen lähteä jo yöllä pois. Tai sitten aamukahvit on vaivaannuttavat ja mietin koko ajan, että onneksi kohta lähtee.

En tiedä mistä tämä johtuu, ehkä joku viisaampi osaa sanoa.

Katsoin melko nopeasti olevani sentyyppinen, että ensin jonkin aikaa tutustumista ja sitten vasta seksiä.

Eihän sekään mikään tae ole, mutta minulle sopivampi tapa kuitenkin.

Tästä sepustuksestani ei kylläkään aloittajalle ollut vissiin hyötyä. Muuta kuin, että naisillakin on joskus sama kylmenemisilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme