Kun mies menettää mielenkiintonsa heti
Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?
Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.
Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?
Kommentit (551)
Minä en ole kokenut tuollaista kylmenemisilmiötä. Ne kaikki kolme miestä, joiden kanssa olen ollut yhdessä ( yksi liitto kesti 15 vuotta), niin suht heti ollaan päädytty sänkyyn. Ihan hyvä mielestäni, jotta selviää synkkaako vai ei. Ilmeisesti ap:lla ei ole synkannut..Harmi homma:/ Ja tietenkin myös keskustelutaito on avainasemassa, jotta yhteiselo voi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin edelleen ihmettelen kun täälläkin on lukuisia ihmisiä jotka kertomansa mukaan ovat "antaneet" heti ja siitä on syntynyt suhde.
Joko lyhyempi tai elämänmittainen.Minulla on ollut naisena sinkkuaikana joskus myös tuo ilmiö, että on ollut kiinnostavan tai kivan tuntuinen mies, mutta nopeasti seksiin etenemisen jälkeen onkin tuntunut tympeältä.
Olenkin juuri jotenkin kylmennyt, joko olen antanut ymmärtää, että parempi miehen lähteä jo yöllä pois. Tai sitten aamukahvit on vaivaannuttavat ja mietin koko ajan, että onneksi kohta lähtee.
En tiedä mistä tämä johtuu, ehkä joku viisaampi osaa sanoa.Katsoin melko nopeasti olevani sentyyppinen, että ensin jonkin aikaa tutustumista ja sitten vasta seksiä.
Eihän sekään mikään tae ole, mutta minulle sopivampi tapa kuitenkin.
Tästä sepustuksestani ei kylläkään aloittajalle ollut vissiin hyötyä. Muuta kuin, että naisillakin on joskus sama kylmenemisilmiö.
Ei kyllä tämäkin auttaa, halusin nimenomaan kuulla aiheesta erilaisia kokemuksia. Itse kun en ole tuota koskaan kokenut, vaan kun puuhailen jotain vasta kun ihastumista ja yhteyttä on jo, se on vaan lähentänyt ja tuonut lisää sitä fiilistä. Siksi olen niin hämmentynyt että homma muuttuu kuin veitsellä leikaten.
Mies ei ollut koskaan kovin kiinnostunut. Ehkä vain testasi että jos seksi edes olisi hyvää, mutta ilmeisesti ei.
Käyttäjä37634 kirjoitti:
Mies ei ollut koskaan kovin kiinnostunut. Ehkä vain testasi että jos seksi edes olisi hyvää, mutta ilmeisesti ei.
Joopa joo, mutta kun miksi sitten pitää feikata sitä kiinnostusta? Tasan siihen hetkeen asti valehdellaan silmät ja suut täyteen. Millainen ihminen nauttii toisten huijaamisesta ja pahan mielen aiheuttamisesta? Ja miten sen voisi tietää etukäteen, toisinsanoen välttää tällaiset tapaukset.
Ehkä ap on todella seksikäs ja hyvännäköinen, joten moni mies haluaa päästä sänkyyn hänen kanssaan, kun huumaantuvat ulkonäöstä. Sitten seksin jälkeen he ehkä huomaavat, että ei olekaan tunteita sen enempää. Mars ja Venus kirjoissa oli yhdessä sellainen kohta, että tuo ongelma on erityisen hyvännäköisillä naisilla. Eli se mies vaan oli väärä, kun tapaa jonkun oikeamman, niin siitä tulee oikea suhde.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:
- väärät miehet
- seksissä joku ei klikkaa
- seksin jälkeinen takertuvuus...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.
Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää?
Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset.
Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?
En ole erityisen kokenut joten en kuvittele seksiin varsinaisesti kaavaa, ennemminkin kiinnostaa että mitä kaikkea voisi olla. Tällä kertaa oli pitkät lämmittelyt ja lyhyt varsinainen sessio. Jännitti ihan pirusti ja keskustelimme siitä avoimesti. Jälkeenpäin en todellakaan hae kuhertelua tai mitään itse asiasta keskustelua (performance review 🤣) vaan ihan vaan oleskelua lähekkäin. Jotenkin petyin vielä enemmän kun olin kertonut jännityksestäni mutta sympatia loppui miehen orgasmiin.
En ole varma, onko tätä näkökulmaa tarjottu aiemmin, mutta mikäli varsinainen sessio on jäänyt lyhyeksi, niin onko mahdollista että miestä yksinkertaisesti hävetti oma "huono" suorituksensa? Kuten joku aikaisemmin totesi, monelle miehelle naisen nautinto on erittäin tärkeässä osassa ihan itsekkäistäkin syistä, joten jos mies on kokenut suoriutuneensa huonosti, voi siitä seurannut häpeä aiheuttaa mainitunlaista käytöstä. Toki, jos et ole millään tavalla omaa tyytymättömyyttäsi esiin tuonut ja mies on jopa itse olettanut että sinä olet saanut, niin ei tämä kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta.
Toivotan joka tapauksessa parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, ainakin kirjoitustesi perusteella olet vaikuttanut varsin täyspäiseltä tapaukselta joka ansaitsisi ehdottomasti parempaa.
Käyttäjä37634 kirjoitti:
Tätä veikkaan itsekin. Koska jos aidosti pitää toisesta ja on vahva keskinäinen yhteys, niin kyllä otetaan uusintaa ja nähdään sen verran vaivaa, että edes yritetään puhua asioista.
Tai sitten seksin aikana on käynyt joku totaalinen katastrofi, joka vetää miehen hiljaiseksi. Mutta mikä se voisi olla? Ehkä ap:lla oli musta metridildo ja halusi käyttää sitä seksin aikana? Ehkä sormi eksyi miehen anukseen yllätyksenä? Kenties ap, tai mies, voihki seksin aikana Tauskin nimeä? Puhdasta spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalle kierrokselle otat jämäkämmän kannan. Kummallakin tulee tulla tunne yhteenkuuluvuudesta ja ilmassa täytyy lyödä kipinät. Ilman näitä ette mene sänkyyn.
Plus tälle kerralle katsot toisenlaisia miehiä.
Millaisia? Sellaisia ketkä haluaa tehdä sinuun vaikutuksen. Et mene treffeille kenen tahansa kanssa!No mutta kun nyt oli juuri näin. Mies oli kiinnostunut, sopivasti, ei imelästi, ei liikaa, ei kylmästi, liian vähän. Juttu luisti, puhuttiin tuntikausia, nähtiin lukuisia kertoja ennen kuin edes pussattiin. Oli kipinää, flirttiä, sopivasti. Pitkiä katseita ja ainakin minulla sähkövirtaa kun vahingossa koskettiin. Puhuttiin etukäteen toiveista ja elämäntilanteista. Hän kertoi mitä ajattelee minusta.
Miten ihmeessä voi tietää että se oli joko kaikki valetta tai sitten seksi oli muka niin hirveää ettei minuun voi katsoakaan...
Entä jos tulkitsit väärin? Ehkä kuvittelit kipinän, kyn halusit niin kovasti tulla rakastetuksi? Tai kuvittelit kylmenemisen, kun pelkäsit niin kovasti tulla jätetyksi?
Huokaus. Sitten voidaan ruveta analysoimaan aivan kaikkea elämässä. Ehkä kuvittelen äitinikin rakkauden, vaikka hän sen sanoilla ja teoilla näyttää?
Jos toinen ihminen SANOO suoraan, että ajattelen sinusta asioita a, b ja c, silloinhan on kaksi vaihtoehtoa - joko uskoa niitä sanoja tai ei. Ja jos jo jonkin aikaa myös teot ja kaikki muukin on viitannut siihen, että nuo sanat ovat totta, mitä pahaa siinä on jos niihin uskoo, kun itsekin ajattelee siitä toisesta samoin?
Ja samoin tuo kylmenemisen kuvitteleminen - jos mennään suukoista ja katsekontaktista hiljaisuuteen ja katseen välttelemiseen, kerro ihmeessä miten se on kuvittelua?
Ihan relevantti vaihtoehto tämäkin on. Joillekin ihmisille toisten lukeminen on vaikeaa, ja osalle se on jopa täysin mahdotonta. Lukemattomat ihmiset ovat luulleet pitkäänkin tunteiden olevan vastavuoroisia, mikä on osoittautunut vääräksi. Samoin liikesuhteissa ja ties missä on tehty aivan vääriä tulkintoja muista.
Voihan se olla, että mies todellakin sanoi asioita vain päästäkseen pöksyihin, vaikka mitään tunteita tai kiinnostusta ei ollut. Silloin kyseessä on ihan vaan epärehellinen ja opportunistinen mies, joka voi rauhassa suksia kuuseen.
No pakostihan siinä seksin aikana on tapahtunut jotakin. Vaikea tässä miettiä mikä on pieleen mennyt. Mutta kyllä ainakin ap:n kannattaa kerrata omaa ”suoritustaan”, jos siinä olisi jotain parannettavaa. Jos esim. huudat kuin sikaa tapettaisi, niin lopeta sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37634 kirjoitti:
Tätä veikkaan itsekin. Koska jos aidosti pitää toisesta ja on vahva keskinäinen yhteys, niin kyllä otetaan uusintaa ja nähdään sen verran vaivaa, että edes yritetään puhua asioista.
Tai sitten seksin aikana on käynyt joku totaalinen katastrofi, joka vetää miehen hiljaiseksi. Mutta mikä se voisi olla? Ehkä ap:lla oli musta metridildo ja halusi käyttää sitä seksin aikana? Ehkä sormi eksyi miehen anukseen yllätyksenä? Kenties ap, tai mies, voihki seksin aikana Tauskin nimeä? Puhdasta spekulaatiota.
Kieltämättä aika vaikea keksiä, mikä olisi voinut sammuttaa miehen (ainakin ap:n mukaan varsin vahvan) ihastuksen. Ehkä jokin avanne tai vastaava voisi vähän lapsellisemmalle miehelle olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37634 kirjoitti:
Tiesin että Tauski oli virhe :D. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37634 kirjoitti:
Kieltämättä aika vaikea keksiä, mikä olisi voinut sammuttaa miehen (ainakin ap:n mukaan varsin vahvan) ihastuksen. Ehkä jokin avanne tai vastaava voisi vähän lapsellisemmalle miehelle olla sellainen.
Fyysisesti olen normaali ja normaalipainoinen. Lämmittelyn aikana kehui vartaloani. Olen itsekin tyytyväinen kroppaani joten en ajatellut että se olisi pelkkää sananhelinää.
Jos mies katoaa heti kun on sängyssä oltu, niin se tarkoittaa vaan että olit huono tai laiska sängyssä, suu, käsi ja perä mukaan niin mielenkiinto pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.
En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.
Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.
Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?
Onko komeus, itsevarmuus ja assertiivisuus epätavallisia ominaisuuksia? Eikö tavallinen mies voi omata näitä piirteitä?
Ja oletetaan nyt, että ap pitäisi tuollaisista miehistä. Varmasti onnistuu tutustuminen myös sellaisiin, joiden ulkonäöstä ei pidä, jotka eivät ole itsevarmoja ja jotaka ovat epäassertiivisia. Mutta mitenkä jatkuu suhteen muodostaminen tästä eteenpäin? Jos ei tunne toiseen mitään vetoa eikä kiinnostu, niin miten se suhde siihen syntyisi?
Ehkä yksi tuhannesta saa ihannekumppaninsa. Silti melkein kaikki pariutuvat. Kai ne kaikki ovat kulisseja sitten.
Vierailija kirjoitti:
No pakostihan siinä seksin aikana on tapahtunut jotakin. Vaikea tässä miettiä mikä on pieleen mennyt. Mutta kyllä ainakin ap:n kannattaa kerrata omaa ”suoritustaan”, jos siinä olisi jotain parannettavaa. Jos esim. huudat kuin sikaa tapettaisi, niin lopeta sellainen.
En huuda. Enkä mielestäni tee mitään epänormaalia. Itse seksi kesti aika lyhyen aikaa mutta oli molemminpuolista ja ainakin itselleni mukavaa ja intohimoista. Lämmittely tosiaan oli pitkä ja erittäin kuuma, taas ainakin itselleni. Mutta kyllähän se mieskin ihan silmin nähden mukana oli.
Eikös tää ketju ole vähän niin kuin vastapuolelta kirjoitetettu
https://www.vauva.fi/keskustelu/4010997/menetan-aina-mielenkiintoni-nai…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt vain oli epäsopiva yksilö sinulle. Ei sen perusteella kannata tehtä koko miespopulaatiota koskevia yleistyksiä. Jos alkaa tulemaan enemmän noita, niin sitten kannattaa miettiä millaisista miehistä kiinnostut.
Olen eri, mutta pakko kommentoida tähän, että sillehän ei mitään voi, millaisista kiinnostuu ja millaiset kokee seksuaalisesti vetovoimaisiksi. En esim. minä voisi nyt päättää, että alankin kiinnostua ihan muunlaisista kuin tähän asti. Tästä syystä esim. homo ei voi muuttua heteroksi, vaikka kuinka eläisi homofobisessa yhteisössä, vain "päättämällä kiinnostua jatkossa erilaisista", hänen tapauksessaan siis naisista. Joten mikä ihmeen ohje tämä on, että "rupea kiinnostumaan erityyppisistä miehistä"?
Eli tarkoitetaanko tällä ohjeella sitä, että "vaikka olisit kiinnostunut yhdenlaisista miehistä, rupea kuitenkin tapailemaan sellaisia, joista et ole kiinnostunut, ja kokeile, löytyisikö sitä kautta suhde"? Eli mitä siitä sitten olisi tarkoitus saada itselle - kulissisuhde?
Hyvä pointti. Ja ylipäätään hirveän vaikeaa edes sanoa millaisista miehistä kiinnostun, kun he ovat kaikki olleet erilaisia. Ja se "rikas, tumma, komea" voi yhtä hyvin etsiä suhdetta, ja "tavallinen, mukava, kunnollinen" mies olla peluri.
Kiinnostun sellaisesta jonka kanssa synkkaa - voimme keskustella tunteja, on helppo olla, on sähköä ilmassa. Ja viimeinen ei tarkoita lipevää flirttiä, tämän miehen kanssa näimme usean viikon ajan ennen kuin hän sanoi ylipäätään mikänlaista kehuvaa kommenttia. Siihen asti keskityimme ajatusten vaihtoon ja ne sen ihastuksen tuottivat.
Viesteistäsi päätellen tiedetään nyt, että tämä sama kylmeneminen tapahtuu kerta toisensa jälkeen, mutta miehet ovat erilaisia. Silloin vika lienee sinussa itsessäsi. Ulkonäkösi on omien sanojesi mukaan hyvä ja itse seksi suorituksena on monipuolista ja hyvää.
Oletko neuroepätyypillinen tai muuten erikoinen persoona vai käyttäydytkö sosiaalisten normien mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:
- väärät miehet
- seksissä joku ei klikkaa
- seksin jälkeinen takertuvuus...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.
Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää?
Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset.
Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?
En ole erityisen kokenut joten en kuvittele seksiin varsinaisesti kaavaa, ennemminkin kiinnostaa että mitä kaikkea voisi olla. Tällä kertaa oli pitkät lämmittelyt ja lyhyt varsinainen sessio. Jännitti ihan pirusti ja keskustelimme siitä avoimesti. Jälkeenpäin en todellakaan hae kuhertelua tai mitään itse asiasta keskustelua (performance review 🤣) vaan ihan vaan oleskelua lähekkäin. Jotenkin petyin vielä enemmän kun olin kertonut jännityksestäni mutta sympatia loppui miehen orgasmiin.
En ole varma, onko tätä näkökulmaa tarjottu aiemmin, mutta mikäli varsinainen sessio on jäänyt lyhyeksi, niin onko mahdollista että miestä yksinkertaisesti hävetti oma "huono" suorituksensa? Kuten joku aikaisemmin totesi, monelle miehelle naisen nautinto on erittäin tärkeässä osassa ihan itsekkäistäkin syistä, joten jos mies on kokenut suoriutuneensa huonosti, voi siitä seurannut häpeä aiheuttaa mainitunlaista käytöstä. Toki, jos et ole millään tavalla omaa tyytymättömyyttäsi esiin tuonut ja mies on jopa itse olettanut että sinä olet saanut, niin ei tämä kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta.
Toivotan joka tapauksessa parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, ainakin kirjoitustesi perusteella olet vaikuttanut varsin täyspäiseltä tapaukselta joka ansaitsisi ehdottomasti parempaa.
Suuret kiitokset tsempistä, yritän palautella uskoa siihen että ensi kerralla menee paremmin :).
Tosiaan en missään nimessä ollut tyytymätön, päinvastoin olo oli hyvä ja pää vähän pyörällä. Mies tiesi että olen suhteellisen kokematon ja otti tämän huomioon, emme siis heti hypänneet erikoisempiin temppuihin. Mutta itse sessio oli tosiaan vähän lyhyt, en kelloa katsonut mutta joitain minuutteja, mikä ei kyllä minua haitannut.
Ehkä miestä sitten nolotti. Tai käyttikö tilaisuuden hyväksi kun kuuli kokemattomuudestani niin ajatteli että tähän voi vaan tyhjätä, se ei tiedä paremmasta? Mutta toisaalta huomioi minua eli ei sekään tunnu kokonaan sopivalta selitykseltä.
Enivei, kohti uusia pettymyksiä, vai kuinka se meni...
Minulla on ongelma miesten kanssa. Moni haluaa lisää seksiä, mutta minä annan fudut eka kerran jälkeen, ellei mies ole aivan huippu rakastaja. Silloin voin olla useamman kerran. Mutta yleensä kerta riittää, enkä halua ketään roikkumaan minussa.
N 31