Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies menettää mielenkiintonsa heti

Vierailija
12.01.2021 |

Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?

Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.

Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?

Kommentit (551)

Vierailija
41/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.

Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?

Mutta mistä voi tietää kuka saalistaa? Ko. mies ei mene pitkä, tumma, rikas -kategoriaan. Takana pitkä parisuhde. On tavallinen. Mukava.

Mistä voin tietää etukäteen että tavalliselta vaikuttava mies onkin metsästäjä, kun mikään ei etukäteen siihen viittaa? Miten yhtäkkiä tästä nyt vain "alan tutustua" niihin oikeasti tavallisiin miehiin? Aina tätä samaa neuvotaan, mutta konkreettisia vinkkejä ei ole vaan on naisen vika että mies käyttäytyy huonosti.

Vierailija
42/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?

Haha, mä en deittaile ketä hyvänsä just tämän takia. Olkaa muutkin valikoivampia! Toisen kanssa pitää tulla hyvä fiilis, suorastaan 🥰

Olen jo erittäin valikoiva, ja vuosia kerrallaan yksin. Odotan sitä aitoa tunneta, ihastusta. Ja tekoja, ei vain pelkkiä sanoja ja hurmausta. Kaikkia näitä sain ja silti homma loppui yhteen yöhön. Kuten aina. Fiilis oli superhyvä siihen sekuntiin asti. Eli kerro ihmeessä konkreettisesti miten löydät kumppaneita joiden kanssa ei käy noin?

Ilmeisesti sama juttu on käynyt useita kertoja? Joko omassa toiminnassasi tai valitsemissasi kumppaneissa on siis jotain yhteistä, joka tämän selittää. Valitettavasti meidän on vaikea sitä sanoa tuntematta sinua tai kumppaneitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kylmyys tulee joka kerta välittömästi seksin jälkeen, niin kyllä se siihen jotenkin liittyy.

Ei ap:n seksitaidoissa mitään vikaa ole. Nämä ap:n valitsemat miehet mielistelee ja esittää kiinnostusta saadakseen ap:sta kaadon. Kun nainen on "merkattu", on aika siirtyä eteenpäin.

Älkää minulta kysykö, miksi naiset valikoivat tällaisella arvomaailmalla varustettuja miehiä.

En minäkään tiedä, koska en tiedä mistä voi etukäteen tietää kenenkäkin arvomaailman. Eikö ihan oikeasti voi luottaa mihinkään mitä toinen ihminen sanoo? Eihän silloinkaan voi mitään suhdetta syntyä.

Vierailija
44/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.

Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?

Mutta mistä voi tietää kuka saalistaa? Ko. mies ei mene pitkä, tumma, rikas -kategoriaan. Takana pitkä parisuhde. On tavallinen. Mukava.

Mistä voin tietää etukäteen että tavalliselta vaikuttava mies onkin metsästäjä, kun mikään ei etukäteen siihen viittaa? Miten yhtäkkiä tästä nyt vain "alan tutustua" niihin oikeasti tavallisiin miehiin? Aina tätä samaa neuvotaan, mutta konkreettisia vinkkejä ei ole vaan on naisen vika että mies käyttäytyy huonosti.

Ihmissuhdetaidoissa on vaikeaa juuri se, ettei konkreettisia vinkkejä ole helppo kertoa. :(

Vierailija
45/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä neuvoisin menemään tunteella. Eli ei sänkyyn jos ei itsestä tunnu hyvälle. 

No mutta kun tuntuu. Sehän se onkin. Taas minua kuunneltiin, arvostettiin, ymmärrettiin. Oli mukavia treffejä ilman painostusta, ja aidosti hauskaa yhdessä. Ihastuin. Tuntui hyvältä joten mentiin sänkyyn. Jonka jälkeen mies tuskin katsoi silmiin. Tarjosi hijaiset kahvit aamulla. Se siitä. Enpä taas ole aikoihin itseäni näin tyhmäksi tuntenut. Miten voi tavata jonkun ja välttää nämä liian kipeät kokemukset? Ilmeisesti ei mitenkään?

Monelle miehelle seksi on se tavoite. Kun siihen päästään, niin sitten seuraavaan. Jos et vastaa ulkonäöltäsi miehen ihannenaista, niin mies jatkaa kierrostaan. Tosin, näin toimivat naisetkin nykyään.

Vierailija
46/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.

Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.

Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:

- väärät miehet 

- seksissä joku ei klikkaa 

- seksin jälkeinen takertuvuus 

...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.

Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää? 

Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset. 

Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?

Vierailija
47/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin harhakäsitys modernissa maailmassa että naiset kuvittelevat voimaantuvansa yms. vapaan seksuaalisuuden kautta kun juuri noinhan he antavat sen pois. Mitä useammalle ja mitä helpommin annat sitä arvottomammaksi muutut, mutta sitä sun ei tietenkään haluta tajuavan, sillä miehet joutuisivat kasvamaan miehiksi, ei olisi enää helppoja panoja, vain kunnollisia naisia ja miehiä jotka ottavat vastuun teoistaan.

Olen "antanut" erittäin harvalle. En ole millään tavalla helppo. Mutta vaihtoehdot on totaalinen yksinäisyys tai ihastuminen, seksi ja yksinäisyys.

Vierailija
48/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi. 

No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?

Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.

Kaipa deittailu vain on liian julmaa minulle.

Nyt selvisi ehkä juurisyy. Olit liian miellyttämisenhaluinen, jos et edes välittänyt omasta orgasmistasi. Siitä voi tulla fiilis ettet aidosti nauttinut seksistä vaan suostuit siihen vain miestä miellyttääksesi, jonkin agendan saavuttamiseksi, ehkä suhteen toivossa. Sen takia mies voi olla kylmä aamulla, kun hänellä ehkä vähän huono omatunto, kun voi kokea käyttäneensä hyväksi miellyttämisenhaluasi.

Näin vähän iäkkäämmän naisen kokemuksella, mies haluaa tuntea että nainen todella nauttii seksistä, heittäytyy siihen täysillä mukaan, nauttii hetkestä, ottaa oman orgasminsa, on tasaveroisena läsnä tilanteessa. Ei ole kyse siitä että sinun pitäisi tehdä jotain sirkustemppuja miehelle miellyttääksesi vielä lisää. Kun kummatkin nauttii aidosti ja on läsnä, toiselle hyvän tekeminen tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
49/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinulla on vain todella huono tuuri tai tiedostamatta valitset miehiä, joilla on samoja piirteitä.

Vaikka mies vaikuttaisi ihan tavalliselta ja "liian hyvältä ollakseen totta" - todennäköisesti ei olekaan. Kirjoitit, että miehet kuuntelevat, ymmärtävät, arvostavat.. jos nämä olisivat totta, ei mies seksin jälkeen muuttaisi käytöstään täydellisesti (ellei kyseessä ole narsisti, mutta niihinkään ei näin usein voi vahingossa törmätä). Todennäköisesti kyseessä on ihan perus-Pekka, joka on oppinut naisen kaatamisen salat: ei tarvitse olla rikas kirurgi-laatikkoleuka-lentäjä, vaan riittää kunhan vain nainen kokee tulevansa kuunnelluksi ja viihtyy. Sitten kun perus-Pirkko kohtaa Pekan, nainen on ihan tohkeissaan kuinka voikaan löytyä näin uskomattoman ihana mies joka kuuntelee ja ymmärtää häntä, on hauskaa yhdessä eikä tämä tietenkään ole pelimies kun ulkonäöltään on vain keskitasoa...

Kuinka sitten tunnistaa perus-Pekka "perus-Pekasta"? Kokeile ja erehdy. Ei ole mitään yksiselitteistä toimitapaa, sosiaalisesti kömpelöt todennäköisesti eivät edes osaa pelata, mutta näitäkin löytyy.

Vierailija
50/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi. 

No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?

Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.

Ei se mitään sirkustemppuja vaadi. Vain oikean ja iloisen asenteen. Kyllä itse ainakin ekan kerran jännityksen ymmärtäisin tai vielä sadannenkin. Sen sijaan jos asenne on "tässä mä oon, miellytä mua, pane mua", niin näihin en itse enää aikaani jatkossa haaskaa. Toisaalta et kuulosta sellaiselta, joten en tiedä mikä menee pieleen.

Surkeita miehiä olet kyllä tavannut.

Joo en missään nimessä oleta että minulle tarjoillaan kaikki valmiiksi. Haluan juuri vastavuoroisuutta ja rentoutta. Mies kyllä otti minua huomioon, ei hän itsekäs ollut. Se muutos vain järkytti.

Vierailija
51/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt selvisi ehkä juurisyy. Olit liian miellyttämisenhaluinen, jos et edes välittänyt omasta orgasmistasi. Siitä voi tulla fiilis ettet aidosti nauttinut seksistä vaan suostuit siihen vain miestä miellyttääksesi, jonkin agendan saavuttamiseksi, ehkä suhteen toivossa. Sen takia mies voi olla kylmä aamulla, kun hänellä ehkä vähän huono omatunto, kun voi kokea käyttäneensä hyväksi miellyttämisenhaluasi.

Näin vähän iäkkäämmän naisen kokemuksella, mies haluaa tuntea että nainen todella nauttii seksistä, heittäytyy siihen täysillä mukaan, nauttii hetkestä, ottaa oman orgasminsa, on tasaveroisena läsnä tilanteessa. Ei ole kyse siitä että sinun pitäisi tehdä jotain sirkustemppuja miehelle miellyttääksesi vielä lisää. Kun kummatkin nauttii aidosti ja on läsnä, toiselle hyvän tekeminen tulee ihan luonnostaan.

No tämä tulkinta meni vähän pieleen, en kirjoittanut yllä niin selkeästi. Siis missään nimessä en ollut välttämättä omasta nautinnostani, sitä vain ei tapahtunut tällä kerralla (yleensä uuden kanssa ei). Mies itse asiassa luuli että sain vaikka en näytellyt asiaa. Hän otti minua huomioon ja tiesi että jännitän kovasti uuden kanssa. En siis koe että olisi tapahtunut mitään hyväksikäyttöä. Meillä oli pitkät lämmittelyt ja halut tulivat varmasti selviksi.

Vierailija
52/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot huono pano. Otatko hyvin suihin?

Ja seksin jälkeen dumppaavat miehet ovat titenkin itse aina ihan huippuja seksitaidoiltaan? Hahaha...

Vierailija
53/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sinulla on vain todella huono tuuri tai tiedostamatta valitset miehiä, joilla on samoja piirteitä.

Vaikka mies vaikuttaisi ihan tavalliselta ja "liian hyvältä ollakseen totta" - todennäköisesti ei olekaan. Kirjoitit, että miehet kuuntelevat, ymmärtävät, arvostavat.. jos nämä olisivat totta, ei mies seksin jälkeen muuttaisi käytöstään täydellisesti (ellei kyseessä ole narsisti, mutta niihinkään ei näin usein voi vahingossa törmätä). Todennäköisesti kyseessä on ihan perus-Pekka, joka on oppinut naisen kaatamisen salat: ei tarvitse olla rikas kirurgi-laatikkoleuka-lentäjä, vaan riittää kunhan vain nainen kokee tulevansa kuunnelluksi ja viihtyy. Sitten kun perus-Pirkko kohtaa Pekan, nainen on ihan tohkeissaan kuinka voikaan löytyä näin uskomattoman ihana mies joka kuuntelee ja ymmärtää häntä, on hauskaa yhdessä eikä tämä tietenkään ole pelimies kun ulkonäöltään on vain keskitasoa...

Kuinka sitten tunnistaa perus-Pekka "perus-Pekasta"? Kokeile ja erehdy. Ei ole mitään yksiselitteistä toimitapaa, sosiaalisesti kömpelöt todennäköisesti eivät edes osaa pelata, mutta näitäkin löytyy.

Ikävä kyllä täytyy varoittaa. Mikäli saat miltä tahansa Pekalta ekoina viikkoina lahjoja ja ylistävää käytöstä olet kohdannut persoonallisuushäiriöisen. Liian jäinen voi ujostella tai laskelmoida seuraavaa siirtoaan, eli pitää sua varalla. Useimmat ujot yrittää jollain tavoin osoittaa olevansa kiinnostuneita. Move on, ellet koe saavasi mitään irti.

Vierailija
54/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, sinulla on ihan vääränlainen katsantokanta asiaan kun mietit pääsetkö jatkoon. Sekin kertoo tuosta miellyttämisenhalusta ja seksistä vain välineenä saavuttaa jotain. Yhtä lailla sinun tulisi miettiä kelpuutatko itse miestä "jatkoon", huomioiko hän sinua tarpeeksi seksissä, oliko hyvä rakastaja jne. Sinun täytyy muuttaa täysin asennettasi, ja harrastaa vasta sitten seksiä, kun todella nautit siitä itse seksistä ja hetkestä, ilman että liität siihen valtavasti muita odotuksia.

Vierailija
55/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä tulkinta meni vähän pieleen, en kirjoittanut yllä niin selkeästi. Siis missään nimessä en ollut välttämättä omasta nautinnostani, sitä vain ei tapahtunut tällä kerralla (yleensä uuden kanssa ei). Mies itse asiassa luuli että sain vaikka en näytellyt asiaa. Hän otti minua huomioon ja tiesi että jännitän kovasti uuden kanssa. En siis koe että olisi tapahtunut mitään hyväksikäyttöä. Meillä oli pitkät lämmittelyt ja halut tulivat varmasti selviksi.

En tarkoittanut mitään suoraa hyväksikäyttöä, enemmän sitä että mies kokee että harrastit seksiä edistääksesi suhteen syntymistä.

Vierailija
56/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenet mun korviini ihan liian nopeasti, sen takia jäädyt. Älä kelpuuta kohtuullista! Olosi pitää synkata toisen kanssa. Muutoin ajatus alkaa harhailemaan sängyssä ja se on myrkkyä.

Vierailija
57/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ihminen aidosti kiinnostaa, niin ei yksi seksikerta mitään ratkaise. Tällä kertaa miestä ei kiinnostanut, mutta halusi kuitenkin kerran kokeilla seksiä, kuten miesten maailmassa tapana on. Toki monien mielestä flirttailu ja tapailu itsessäänkin on hauskaa, vaikka toinen ei syvällisesti kiinnostaisi.

Toivottavasti seuraavalla kerralla tunteet ovat molemmipuolisia. Jos sama kuvio toistuu useita kertoja, niin sitten kannattanee tarkemmin miettiä, mistä on kyse.

Vierailija
58/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuinkas monta näitä tapauksia olikaan? Pari kolme ei vielä ole yleissääntö, vaan huonoa onnea. Mutta siihen voi vaikuttaa se, millaisia tapailukumppaneita valitset, ihan alitajuisesti siis.

Liikkeellä on paljon sitoutumishaluisia ihmisiä, ja kun miehet kuitenkin yleensä haluavat sitä seksiä, he ajoittavat sen etääntymisen vasta seksin jälkeen. Ikävä kyllä näin.

Vierailija
59/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?

Haha, mä en deittaile ketä hyvänsä just tämän takia. Olkaa muutkin valikoivampia! Toisen kanssa pitää tulla hyvä fiilis, suorastaan 🥰

Olen jo erittäin valikoiva, ja vuosia kerrallaan yksin. Odotan sitä aitoa tunneta, ihastusta. Ja tekoja, ei vain pelkkiä sanoja ja hurmausta. Kaikkia näitä sain ja silti homma loppui yhteen yöhön. Kuten aina. Fiilis oli superhyvä siihen sekuntiin asti. Eli kerro ihmeessä konkreettisesti miten löydät kumppaneita joiden kanssa ei käy noin?

Vuosia sinua lähestyi tavalliset miehet, jotka halusivat kivan kumppanin. Mutta sinä erittäin valikoit sen pitkän, tumman ja komean status-miehen, koska olethan sen arvoinen. Sen saman, jonka kaikki muutkin naiset halusivat. Tällä miehellä oli kylläkin takanaan 100 lyhytsuhdetta ja vain 1 pidempi parisuhde (lukioaikana), mutta sinun silmissäsi se vain lisäsi tämän miehen haluttavuutta ja toisaalta teillähän oli niin vahva kemia, että hääkellot jo kilisivät.

Voi olla, mutta on myös toinen miesjoukko, joka aiheuttaa ongelmia: miehet, jotka eivät ole olleet naisten mieleen, mutta haluaisivat olla kylmänviileitä panomiehiä. Nämä kun löytävät vähän aran ja erikoisen naisen, joka ihastuu heihin, niin helvetti on irti.

Haastavaa on se, että kaikki komistukset eivät ole kylmiä panomiehiä, eivätkä kaikki ei-komistukset ole wannabe kylmiä panomiehiä. Ei-toivottujen tapausten välttäminen vaatii siis pelisilmää, eikä siltikään onnistu aukottomasti.

Vierailija
60/551 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenet mun korviini ihan liian nopeasti, sen takia jäädyt. Älä kelpuuta kohtuullista! Olosi pitää synkata toisen kanssa. Muutoin ajatus alkaa harhailemaan sängyssä ja se on myrkkyä.

Jäädyn? Mieshän tässä jäätyi enkä minä. Mikä on liian nopeasti, jos on hyvä olla ja tunteita herännyt? Nyt oli kyse useista viikoista kuitenkin, ihan mulle sopivasta tahdista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä