Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies menettää mielenkiintonsa heti

Vierailija
12.01.2021 |

Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?

Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.

Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?

Kommentit (551)

Vierailija
541/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailet itsellesi liian kovatasoisia miehiä. Nämä hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Osaavat toki kokemuksensa takia esittää hyvin kiinnostunutta ja herrasmiestä ennen kuin saavat tavoitteensa. Kun on +5 vuotta iskenyt ja kaatanut naisia, niin siinä tulee hyväksi, kuten kaikissa harrastuksissa.

Jos haluat välttää tuon, niin kannattaa ihan suosiolla jättää ne hyvännäköiset väliin ja tapailla niitä tavismiehiä. Jos et ole itse oikeasti kaunis, niin komeat miehet hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Tavisnaisilta nimittäin komistukset saavat helpommin ja vähemmällä vaivalla kuin jos he yrittäisivät saada sitä sänkyseuraa kauniilta naisilta.

Tämän takia monilla naisilla on vääränlainen käsitys omasta ulkonäöstään. Se, että joku komistus menee kanssasi sänkyy, ei tee sinusta vielä kaunista. Olet ihan yhtä tavallinen kuin ennen sitä sänkykokemusta komistuksen kanssa. Jos taas tavisnaisena haet pelkkiä irtosuhteita, niin sitten mene vain ihmeessä vain niiden komistuksien kanssa sänkyyn. Molemmat voittavat siinä. Sinä pääset orin kyytiin ja komistus saa helppoa seksiä vähällä vaivalla.

Mies oli ihan tavallinen, ei todellakaan mikään alusvaatemalli, urheilija tms. Olen ihan yhtä hyvännäköinen naisena kuin hän miehenä.

Väitätkö oikeasti että kaksi samantasoista ihmistä ei voisi mennä sänkyyn ja jompi kumpi tekee tuon jäätymisen? Miksi pitää aina olla miehen liian komea jne? Tuo on tuollainen liukuhihnavastaus jonka olen palstailuni aikana jo nähnyt lukuisia kertoja. Se voi joskus pitää paikkansa mutta voisiko olla mitään muuta tekijää tässä vaikuttamassa?

Täältä sain jo erittäin hyviä ajatuksia, esim. tuo että eksässä voi silti olla kiinni vaikka vuoden on ollut sinkkuna. Tai että miestä voisi nolottaa lyhyt kesto vaikka olinkin tyytyväinen. Tai että joillekin kuuluu hommaan se melkeinpä inhotus seksin jälkeen. Näitä en osannut itse ajatella noin ennen tätä keskustelua ja sain hyvää näkökulmaa aiheeseen jatkossa deittailua varten.

Ap

Sait sen näkökulman jonka halusitkin.

Eli vika on miehessä tai siinä että olet liian upea ja mies tuli liian nopeasti.

Ne viestit joissa kerrottiin todellisista syistä joita et halua kuulla, totta kai ignoorasit.

Itsekin kun asiaa mietin niin joka kerta kun olen saanut naiselta pakit sen jälkeen kun on ensin viihdytty yhdesssä kavereina, nainen on varmasti yhtäkkiä muistanut olleensa exässään kiinni. Tai sitten on tajunnut millainen upea adonis olen, ja on tajunnut että oumaigaad enhän minä ansaitse tuollaista huippumiestä, arvoton olo eli pakko jäähdyttää tilanne.

Todellakaan ei ole siitä kiinni etten olisi ollut riittävän kiinnostava, tai että olisin sanonut jotain tökeröä.

Tämäpä juuri.

Ap jatkaa samaan malliin, samoin tuloksin.

Ei ap edes halunnut mitään vinkkejä, kunhan halusi kuulla joltain ettei vika ole hänessä tai hänen miesmaussaan ja että kyse oli vain epäonnesta.

Olen saanut useita hyviä vinkkejä ja tulen miettimään ja soveltamaan niitä.

"Tapailet vääriä miehiä" tai "olet ruma" EIVÄT ole rakentavia neuvoja.

Vika ei siis ole sinussa eikä siinä että tapailisit vääriä miehiä. Ok.

Vierailija
542/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailet itsellesi liian kovatasoisia miehiä. Nämä hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Osaavat toki kokemuksensa takia esittää hyvin kiinnostunutta ja herrasmiestä ennen kuin saavat tavoitteensa. Kun on +5 vuotta iskenyt ja kaatanut naisia, niin siinä tulee hyväksi, kuten kaikissa harrastuksissa.

Jos haluat välttää tuon, niin kannattaa ihan suosiolla jättää ne hyvännäköiset väliin ja tapailla niitä tavismiehiä. Jos et ole itse oikeasti kaunis, niin komeat miehet hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Tavisnaisilta nimittäin komistukset saavat helpommin ja vähemmällä vaivalla kuin jos he yrittäisivät saada sitä sänkyseuraa kauniilta naisilta.

Tämän takia monilla naisilla on vääränlainen käsitys omasta ulkonäöstään. Se, että joku komistus menee kanssasi sänkyy, ei tee sinusta vielä kaunista. Olet ihan yhtä tavallinen kuin ennen sitä sänkykokemusta komistuksen kanssa. Jos taas tavisnaisena haet pelkkiä irtosuhteita, niin sitten mene vain ihmeessä vain niiden komistuksien kanssa sänkyyn. Molemmat voittavat siinä. Sinä pääset orin kyytiin ja komistus saa helppoa seksiä vähällä vaivalla.

Mies oli ihan tavallinen, ei todellakaan mikään alusvaatemalli, urheilija tms. Olen ihan yhtä hyvännäköinen naisena kuin hän miehenä.

Väitätkö oikeasti että kaksi samantasoista ihmistä ei voisi mennä sänkyyn ja jompi kumpi tekee tuon jäätymisen? Miksi pitää aina olla miehen liian komea jne? Tuo on tuollainen liukuhihnavastaus jonka olen palstailuni aikana jo nähnyt lukuisia kertoja. Se voi joskus pitää paikkansa mutta voisiko olla mitään muuta tekijää tässä vaikuttamassa?

Täältä sain jo erittäin hyviä ajatuksia, esim. tuo että eksässä voi silti olla kiinni vaikka vuoden on ollut sinkkuna. Tai että miestä voisi nolottaa lyhyt kesto vaikka olinkin tyytyväinen. Tai että joillekin kuuluu hommaan se melkeinpä inhotus seksin jälkeen. Näitä en osannut itse ajatella noin ennen tätä keskustelua ja sain hyvää näkökulmaa aiheeseen jatkossa deittailua varten.

Ap

Sait sen näkökulman jonka halusitkin.

Eli vika on miehessä tai siinä että olet liian upea ja mies tuli liian nopeasti.

Ne viestit joissa kerrottiin todellisista syistä joita et halua kuulla, totta kai ignoorasit.

Itsekin kun asiaa mietin niin joka kerta kun olen saanut naiselta pakit sen jälkeen kun on ensin viihdytty yhdesssä kavereina, nainen on varmasti yhtäkkiä muistanut olleensa exässään kiinni. Tai sitten on tajunnut millainen upea adonis olen, ja on tajunnut että oumaigaad enhän minä ansaitse tuollaista huippumiestä, arvoton olo eli pakko jäähdyttää tilanne.

Todellakaan ei ole siitä kiinni etten olisi ollut riittävän kiinnostava, tai että olisin sanonut jotain tökeröä.

Tämäpä juuri.

Ap jatkaa samaan malliin, samoin tuloksin.

Ei ap edes halunnut mitään vinkkejä, kunhan halusi kuulla joltain ettei vika ole hänessä tai hänen miesmaussaan ja että kyse oli vain epäonnesta.

Olen saanut useita hyviä vinkkejä ja tulen miettimään ja soveltamaan niitä.

"Tapailet vääriä miehiä" tai "olet ruma" EIVÄT ole rakentavia neuvoja.

Vika ei siis ole sinussa eikä siinä että tapailisit vääriä miehiä. Ok.

Naisille nämä asiat vain tapahtuvat. Tavataan miestä, harrastetaan seksiä, tavataan uutta miestä jne jne, kunnes on tavattu +50 miestä ja sama homma vain jatkuu. Asiat vain tapahtuvat naisille, ei niille mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos olen deittipalstoilla torjunut kaikki ”liian komeat” miehet ja kieltäytynyt treffeistä ja seksistä, vaikka nuori ja erittäin komea ja mukava mies on oikein viikkoja piirittänyt? Tai että ignooraan mielestäni hyvännäköisten ja kivojen miesten lähestymisyritykset, koska olen vanha, ruma, löysä ja karvainen lahna?

No niin! Saanko nyt palkinnon siitä, että ymmärrän tasoni ja toimin, kuten kuuluukin, itseäni surkutellen ja tuhkaa päälle ripotellen?

Vierailija
544/551 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen ihmiseen kannattaisi tutustua noin kuukauden ajan ennen seksin harrastamista. Seksi monilla naisilla sekottaa pään ja ei sopivakin tyyppi tyyppi alkaa näyttäytyä sopivalta, jos seksi on hyvää. Tää on vaan tullut nähtyä omassa kaveriporukassa niin monta kertaa. Kuukauden aikana muutenkin tulee yleensä esille toisen seksimieltymyksiä. Jos toinen tykkää jostain sitomis- ja kuristusleikeistä niin kiitos vaan mutta ei. Kuukaudessa saa myös vähän käsitystä minkälainen tyyppi on kyseessä ja tulee persoonaa enemmän esille. Onko monta rautaa tulessa ja ylipäätään onko intressejä seurusteluun. Ja ennenkaikkea sovitteko yhteen. Tämäkin on aina selvinnyt itselle ensimmäisen kuukauden aikana. Älä luota sokeasti kaikkiin. Vaikka mies sanoisi ensimmäisellä tapaamisella olevansa valmis seurusteluun niin katso myös, että käytös on sen mukaista. Muutenkin olen eri mieltä, että eka kerta sängyssä antaa aina kuvan millaista seksi tulee olemaan. Itse olen jännittäjä ja niin on miehetkin olleet. Seksi on kehittynyt ajan kanssa. Sellainen kuka asiaa ei ymmärrä niin heipparallaa vaan mun puolesta sellaisellekin :D Onneksi nykyään suhteessa. Deittailu on melkosta säätöä. Tsemppiä!

Vierailija
545/551 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuteen ihmiseen kannattaisi tutustua noin kuukauden ajan ennen seksin harrastamista. Seksi monilla naisilla sekottaa pään ja ei sopivakin tyyppi tyyppi alkaa näyttäytyä sopivalta, jos seksi on hyvää. Tää on vaan tullut nähtyä omassa kaveriporukassa niin monta kertaa. Kuukauden aikana muutenkin tulee yleensä esille toisen seksimieltymyksiä. Jos toinen tykkää jostain sitomis- ja kuristusleikeistä niin kiitos vaan mutta ei. Kuukaudessa saa myös vähän käsitystä minkälainen tyyppi on kyseessä ja tulee persoonaa enemmän esille. Onko monta rautaa tulessa ja ylipäätään onko intressejä seurusteluun. Ja ennenkaikkea sovitteko yhteen. Tämäkin on aina selvinnyt itselle ensimmäisen kuukauden aikana. Älä luota sokeasti kaikkiin. Vaikka mies sanoisi ensimmäisellä tapaamisella olevansa valmis seurusteluun niin katso myös, että käytös on sen mukaista. Muutenkin olen eri mieltä, että eka kerta sängyssä antaa aina kuvan millaista seksi tulee olemaan. Itse olen jännittäjä ja niin on miehetkin olleet. Seksi on kehittynyt ajan kanssa. Sellainen kuka asiaa ei ymmärrä niin heipparallaa vaan mun puolesta sellaisellekin :D Onneksi nykyään suhteessa. Deittailu on melkosta säätöä. Tsemppiä!

Tuo on ihan totta, että monilla (useimmilla?) ei se eka kerta voi kertoa kaikkea. Eihän kukaan voi heti näyttää kaikkia puolia itsestään ja mitä järkeä siinä edes olisi. Sellaisen kerrahan jälkeen nimenomaan voisi hyvästellä kun kaikki olisi jo nähty. Me deittailtiin melkein 2 kk eli ei ihan heti hypätty asiaan. No, mutta joka tapauksessa, tässä nyt kävi näin eikä sille enää mitään voi. Kuten sanoin ei se haittaa että jäi yhteen kertaan vaan se tapa lopettaa koko homma. Että kaikki ne keskustelut ja kivat hetket yhdessä oli kai vaan pskaa jonka voi saman tien lapata roskikseen. Sille olen ehkä liian herkkä, en varsinaisesti sille irtosuhteelle. Ap

Vierailija
546/551 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ap:ssä on jotain erityistä vikaa, on vain joidenkin teidän oletus.

Pitää pysytellä niissä faktoissa/asioissa, joita kerrotaan. Kaikki muu on omaa tulkintaa ja mielikuvitusta. Ja kertoo eniten juurikin tulkitsijasta.

Fakta on, että ap:lle on sama asia tapahtunut jo useamman kerran. Eikö tästä nyt voi oikeasti päätellä jotain ap:sta? Minun mielestäni voi.

No ketjua lukemalla voi saada tiedon, että on ollut vain harvojen kanssa.

Sinä vaan haluat vängätä.

”Enemmän kuin yksi, mutta vähemmän kuin 10.” Näin on ap kirjoittanut. Jos tällaisia feidaamisia tapahtuu seksin jälkeen tuolla tavoin, niin edelleen olen sitä mieltä, että ap:ssa on jotain vikaa. Ja kyllä, haluan vängätä. Ihan niin kuin sinäkin sun mielipidettä.

En kirjoittanut missään vaiheessa noin :). Pusi pusi ja mukavaa vuoden alkua sulle. Ap

Vierailija
547/551 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap itse käyttäydyit miestä kohtaan seksin jälkeen?

Halusin olla lähellä, ehkä jutella jotain, mutta huomasin kylmentymisen joten en painostanut ja alettiin nukkumaan. Aamulla hymyilin ja toivotin huomenet, ja huomasin että sama jäädyttäminen jatkui. Kysyi tyyliin otatko kahvia, ja teki kahvin katsomatta minuun jne. Join sen sitten ja puin ja lähdin, halasin nopeasti hyvästiksi mutten saanut vastakaikua. Ap

Vierailija
548/551 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin olla lähellä, ehkä jutella jotain, mutta huomasin kylmentymisen joten en painostanut ja alettiin nukkumaan. Aamulla hymyilin ja toivotin huomenet, ja huomasin että sama jäädyttäminen jatkui. Kysyi tyyliin otatko kahvia, ja teki kahvin katsomatta minuun jne. Join sen sitten ja puin ja lähdin, halasin nopeasti hyvästiksi mutten saanut vastakaikua. Ap

Jos mies ei ole naisesta kiinnostunut vakavasti ENENN seksiä, niin seksin jälkeen miehelle tulee eräänlainen hylkimisreaktio ja nainen voi jopa alkaa tuntumaan vastenmieliseltä. Tämä tapahtuu heti orgasmin jälkeen ja pätee kaikkiin miehiin.

Silmäilin vähän ketjua lähinnä alkupuolelta ja jossain kävi ilmi, että jätit irtosuhteen mahdollisuuden auki (olitte hakemassa samoja asoita), mikä on iso virhe. Jos jätä irtosuhteen mahdollisuuden auki, älä odota saavasi parisuhdetta! Äläkä myy itseäsi seksillä. Sirkustemppujen aika on vasta suhteessa, eikö kaikkia mulkkuja ei tarvitse, eikä pidä miellyttää. Juttujesi perusteella olet miehille nähtävästi huoletonta seksiä ja se voi johtua vain ja ainoastaan sinun käytöksestä ja/tai olemuksesta. Seksistä itsestään se tuskin on kiinni.

Siis, kiinnostusta tulee osoittaa, mutta älä ole seksuaalisesti epätoivoinen, sillä se karkoittaa parisuhdetta hakevan miehen (seksin jäkeen). Sulla vaikuttaisi olevan ihan miellyttävä persoona, mutta et sä sitä pääse esille tuomaan jos mielellä on jo pillunkiilto silmissä. Jos se on niin vaikea olla menemättä sänkyyn, niin tapaile vain julkisilla paikoilla vähän pidempään ja vaikka vähän harvakseltaan (ennen seksiä), että miehelle jää aikaa kehittää tunteita. 

eri

Vierailija
549/551 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole naisesta kiinnostunut vakavasti ENENN seksiä, niin seksin jälkeen miehelle tulee eräänlainen hylkimisreaktio ja nainen voi jopa alkaa tuntumaan vastenmieliseltä. Tämä tapahtuu heti orgasmin jälkeen ja pätee kaikkiin miehiin.

Silmäilin vähän ketjua lähinnä alkupuolelta ja jossain kävi ilmi, että jätit irtosuhteen mahdollisuuden auki (olitte hakemassa samoja asoita), mikä on iso virhe. Jos jätä irtosuhteen mahdollisuuden auki, älä odota saavasi parisuhdetta! Äläkä myy itseäsi seksillä. Sirkustemppujen aika on vasta suhteessa, eikö kaikkia mulkkuja ei tarvitse, eikä pidä miellyttää. Juttujesi perusteella olet miehille nähtävästi huoletonta seksiä ja se voi johtua vain ja ainoastaan sinun käytöksestä ja/tai olemuksesta. Seksistä itsestään se tuskin on kiinni.

Siis, kiinnostusta tulee osoittaa, mutta älä ole seksuaalisesti epätoivoinen, sillä se karkoittaa parisuhdetta hakevan miehen (seksin jäkeen). Sulla vaikuttaisi olevan ihan miellyttävä persoona, mutta et sä sitä pääse esille tuomaan jos mielellä on jo pillunkiilto silmissä. Jos se on niin vaikea olla menemättä sänkyyn, niin tapaile vain julkisilla paikoilla vähän pidempään ja vaikka vähän harvakseltaan (ennen seksiä), että miehelle jää aikaa kehittää tunteita. 

eri

"Jos mies ei ole naisesta kiinnostunut vakavasti ENENN seksiä, niin seksin jälkeen miehelle tulee eräänlainen hylkimisreaktio ja nainen voi jopa alkaa tuntumaan vastenmieliseltä. Tämä tapahtuu heti orgasmin jälkeen ja pätee kaikkiin miehiin."

Tämä.

Tässä olennaisin vastaus.

Ja tuon "vakavasti" voi laittaa lainausmerkkeihin. Toisinaan nainen ei ole kiinnostava ollenkaan, edes vain seksiin, mutta kun naisen kanssa viettää aikaa niin jossain vaiheessa halut heräävät. Sitten mies joka haluaa seksiä ja tietää miten sitä saa, ylistää naista koska näin reidet aukeavat.

Vierailija
550/551 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukauttakin tapailua on vielä lyhyt aika. Pahoittelen jos tästä on ollut jo täällä puhetta, en jaksa selata koko ketjua 😬 mutta oliko teillä ollut puhetta seurustelusta? Myös yhteensopivuus on vähän sellainen, että maailmassa on useampi tyyppi kenen kanssa voi olla hetken aikaa viihdyttävää ja ihastuakin, mutta ei siitä pidemmällä aikavälillä tulisi mitään. Kaikista ei vaan tule sitä elämän rakkautta, vaikka ihastuspäissään saattaisi siltä tuntua. Jokainen tyyppi joka on mut ghostannut niin kiitän oikeastaan, että häippäsi aikaisessa vaiheessa. Yksi sanoi, ettei ole valmis vakavampaan ja ghostattuaan muutti samaan rappuun tyttiksensä kanssa puoli vuotta myöhemmin. Vähän vaivaannuttavia kohtaamisia oli sen jälkeen, mutta ymmärsin että me ei vaan oltu sopiva pari. Mulla oli nuorempana tapana ihastua todella helposti vähänkin sopivampaa tyyppiin, mutta enpä enää nykyään yhdessäkään näkisi sopivaa matchia, kun on selkeytynyt mitä kumppanilta haluan. En jäisi spekuloimaan tätä miestä enempää. Joko kysyt suoraan, että mistä homma kiikasti tai jatkat eteenpäin. Listaa vaikka paperille mitkä asiat miehessä sinulle on tärkeitä ja pysy niissä. Säästät aikaa ja sydänsuruja.

Vierailija
551/551 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukauttakin tapailua on vielä lyhyt aika. Pahoittelen jos tästä on ollut jo täällä puhetta, en jaksa selata koko ketjua 😬 mutta oliko teillä ollut puhetta seurustelusta? Myös yhteensopivuus on vähän sellainen, että maailmassa on useampi tyyppi kenen kanssa voi olla hetken aikaa viihdyttävää ja ihastuakin, mutta ei siitä pidemmällä aikavälillä tulisi mitään. Kaikista ei vaan tule sitä elämän rakkautta, vaikka ihastuspäissään saattaisi siltä tuntua. Jokainen tyyppi joka on mut ghostannut niin kiitän oikeastaan, että häippäsi aikaisessa vaiheessa. Yksi sanoi, ettei ole valmis vakavampaan ja ghostattuaan muutti samaan rappuun tyttiksensä kanssa puoli vuotta myöhemmin. Vähän vaivaannuttavia kohtaamisia oli sen jälkeen, mutta ymmärsin että me ei vaan oltu sopiva pari. Mulla oli nuorempana tapana ihastua todella helposti vähänkin sopivampaa tyyppiin, mutta enpä enää nykyään yhdessäkään näkisi sopivaa matchia, kun on selkeytynyt mitä kumppanilta haluan. En jäisi spekuloimaan tätä miestä enempää. Joko kysyt suoraan, että mistä homma kiikasti tai jatkat eteenpäin. Listaa vaikka paperille mitkä asiat miehessä sinulle on tärkeitä ja pysy niissä. Säästät aikaa ja sydänsuruja.

Itseasiassa ap on kertonut jossain vaiheessa ketjua että mies oli jo ennen seksiä torjunut ap:n kertomalla ettei halua suhdetta tämän kanssa. Jostain syystä mies kuitenkin oli ensimmäinen mies josta ap oli mitenkään ilmeisesti viiteen vuoteen kiinnostunut. Ja koska ap on ilmeisesti aika naiivi niin oli ajatellut kai että voisi saada miehen kanssa aikaiseksi jonkinlaisen epäsuhteen; sellaisen jossa kuunnellaan herkällä korvalla toisen toiveita ja ollaan lämpimästi toiselle läsnä vaikka on jo sanottu ettei ole sellaisia tunteita. Miehelle kävi tuo epäkiinnostavan naisen kanssa saatu jäätyminen jonka joku kuvasi aiemmassa viestissä. Ap puolestaan jäi siihen käsitykseen että on normaalia toimintaa ettei kiinnostu kenestäkään viiteen vuoteen ja sen jälkeen jatkaa ’tutustumista’ mieheen joka kertoo ettei halua ap:ltä mitään. Olisiko mukana vähän sitäkin niinkuin tuossa aiemmin sanottiin että alitajuisesti ap on koittanut ostaa seksillä kiintymystä ja pettymys on valtava kun kiintymykselle ei tapahtunut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi