Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
Kommentit (206)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]
Jos ei huvita niin ei huvita, yritä nyt ymmärtää. Eivät kaikki ole niin kuin sinä.Ei, mun miestäkään huvita tehdä kotitöitä, tekee ne tiyskimalla ja vittuilemalla jälkikäteen. Tai tekemällä ison numeron siitää että on siivonnut, minun urhea ritari. pitäisi varmaan ottaa suihini, tiuskia riuhtoa samalla,kun ottaa suihin ja jälkikäteen hakea kiitosta, kun uhrauduin meidän yhteiseen hyvään oloon.
[/quote]
Kyllä minä ymmärrän ettei huvita. Ei huvita lähteä lenkille, ei herätä lauantaiaamuna ennen kukonlaulua keksimään tenavalle tekemistä tai vaihtaa kesärenkaita autoon. Ei huvita tehdä ruokaa tai pukeutua siististi. Jännästi sitä tottuu kun tekee.
Mielestäni on ihan ok sinulta jättää suikkarit antamatta, jos miestäsi ei kiinnosta kotityöt. Olisi myös aiheellista käydä se keskustelu, miksi ei kotityöt ja suihinotto kiinnosta.
[/quote]
Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
Liitto päättyy heti kun seksin saaminen loppuu. Naisen ei tarvitse antaa mutta sitten hänellä ei ole mitään oikeutta myöskään vaatia toiselta pidättäytymistä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:18"]
tilaa jostain nettikaupasta sille tekopimppi ja sano että panee sitä.
Ihan provolta haiskahtaa, on sen verran vaikea uskoa että tuollaisia miehenkuvatuksia on edes olemassa.
Mä varmaan ottaisin asian puheeksi appivanhempien kahvipöydässä, kysyisin pokkana että mitäs mieltä olette poikanne uhkauksesta pettää kun ei ole saanut seksiä synnytyksen jälkeen?
Kovin keskenkasvuiselta ja itsekkäältä uhkaukselta kuullostaa. Mulla oli esikoisen jälkeen 6vkoa jälkivuotoa ja episiotomia-arpi todella kipeänä, olisin varmaan litannu miestä naamaan jos olis erehtynyt vaatimaan seksiä kun tiesi kivuistani.
[/quote]
ap:n mieshän siis ei ole ollut ilman seksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:14"]
no hienoa, että sun ei oo tehnyt lähteä vieraisiin.
Mulla alkaa käymään hermoon kahden viikon tauon jälkeen ja huomaan, että alkaa pikku hiljaa myös mies ottaan siinä vaiheessa päähän. Eipä nappaa sen seura muutenkaan eikä myöskään tehdä enää paljoa mitään yhteisen hyvän puolesta.
Onneksi mies tietää, että mä pidän niin paljon seksistä, että repii ihan oma-alotteisesti itsensä vähintään suuseksiin kahden viikon välein, jos sattuu hiljaisempi kausi päälle.
Ja sama homma menee myös toisin päin, yleensä meillä on tosi aktiivista, mutta myös mulla on joskus mielenkiinnottomuutta, siitä huolimatta ei tulisi mieleenkään laittaa miestä kärsimään mun takia yli kahta viikkoa vaan yllätän vaikka sitten suihinotolla kesken illan leffan.
Kummasti mieliala paranee molemmilla ja arkikin alkaa sujua paremmin.
[/quote]
Onneksi munkin mies tietää, että pidän niin paljon kalliista elämäntavasta, että tekee jatkuvasti ylitöitä ja hulluna duunia kustantaakseen sen minulle. Onneksi mun mies myös tietää, että rakastan syömistä ja kiltisti kantaa mulle herkkuja kaupasta vaikka olen lihonnut jo lähes satakiloiseksi. Jokaisen pitäisi toimia kuten mieheni tai muuten saa pettää.
Oikeasti, me ollaan kaikki aikuisia ihmisiä ja kykenemme hillitsemään himomme ja halumme. Jos emme, niin ei siihen pitäisi ainakaa toista ihmistä pakottaa väkisin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:15"]
Käsi ylös miehet ja naiset joiden miehet, tekevät kotitöitä puolisoa miellyttääkseen. o/
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että jos pitää kiristää ja uhkailla toinen vastentahtoiseen seksiin, niin siinä ei nauti kumpikaan. Toki löytyy miehiä ja naisia jotka haluavat käyttää seksiä vallan välineenä ja/tai nauttivat sub/dom meiningistä seksissä.
[/quote]
Niin, jos halut eivät kohtaa, silloin mennään sen vähemmän haluavan tahtiin, tai muuten päädytään tilanteeseen, jossa toinen harrastaa seksiä vastentahtoisen kanssa. En ymmärrä miten miehellä onnistuu edes seistä, jos haluton nainen ottaa suihin vain velvollisuudesta ollakseen mieliksi toiselle. Ap:nkin tapauksessa on kyse väliaikaisesti sekaisin olevasta hormonitoiminnasta. Millainen ihminen ei kestä muutamaa kuukautta ilman yhdyntää ja mieluummin satuttaa toista saadakseen sitä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:08"]
Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
Ei seksi aina ole mitään kynttiläillallisia, ruusun terälehtiä ja pitsihepeniä. Etenkään lapsiperheessä. Kyllä se vaatii venymistä ja suorittamista (meinasin pistää tuon heittomerkein ensin) jotta se seksuaalinen kipinä pysyy yllä. Ei seksi ja seksielämä ole mitenkään irrallinen osa suhdetta ja elämää. Venymään joutuu silläkin saralla. Ja mielestäni se ei tee elämästäni tai suhteestani mitenkään kamalaa.
[/quote]
On minullakin lapsia, mutta ei meidän seksielämä ole tuollaista. Ei se määrä, vaan se laatu.
Miksi se on automaattisesti vastentahtoista ottaa suihin, jos ei itseä paneta?
Kyllä mä ainakin hoitelen miehen välillä, jos mulla ei jostain syystä ole viikkoon, pariin, tehnyt mieli. Se ei ole pätkääkään vastentahtoista saati -mielistä, nautin siitä, kun näen, että mies nauttii, mulle tulee siis hyvä mieli siitä, kun huomaan tekeväni jotain, josta mieheni silmin nähden nauttii.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:35"]
Niin, jos halut eivät kohtaa, silloin mennään sen vähemmän haluavan tahtiin, tai muuten päädytään tilanteeseen, jossa toinen harrastaa seksiä vastentahtoisen kanssa. En ymmärrä miten miehellä onnistuu edes seistä, jos haluton nainen ottaa suihin vain velvollisuudesta ollakseen mieliksi toiselle. Ap:nkin tapauksessa on kyse väliaikaisesti sekaisin olevasta hormonitoiminnasta. Millainen ihminen ei kestä muutamaa kuukautta ilman yhdyntää ja mieluummin satuttaa toista saadakseen sitä.
[/quote]
Esim suuseksiä voi harrastaa vastentahtoisesti tai toista miellyttääkseen, eri asia.
Ap:n tapauksessa on kyse tyhmästä miehestä eikä mistään hormooneista. Seksiä on niin oraalista kuin käsipeliä. Varsinainen yhdyntä on, ymmärrettävästi, vielä poissa kuvioista ja se ei käy ap:n miehelle. Eli ap:lle hatunnosto ja kumarrus ihailtavasta toiminnasta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:36"]
On minullakin lapsia, mutta ei meidän seksielämä ole tuollaista. Ei se määrä, vaan se laatu.
[/quote]
Laatu ei korvaa määrää eikä määrä laatua.
Mulla oli eka synnytys tosi vaikea. Toipumiseen meni yli 4kk. Kyllä mies ymmärsi, eikä kertaakaan painostanut. Seksiä oli vasta, kun minut oli korjattu...
Huh huh millaisia ihmisiä täällä oikein on. Ap taisi puhua tässä aloituksessa kuukauden ajasta, jolloin ei ole ollut yhdyntää. Heti täällä verrataan tyyliin vuoden pihtaamiseen.
Btw ihmiset jotka hiemankin tuntee ihmisen biologiaa tietävät, että naisen ei tee luonnollisesti mieli seksiä synnytyksen jälkeen. Hormoonit pitävät siitä hyvin pitkälti huolen. Tämä siitä syystä, että näin luonto on jo aikojen alusta varmistanut, että naisella on mahdollisuus keskittyä jälkikasvuun, jonka tarpeet ensimmäisien elin kuukausien aikana menevät kaiken muun ohelle. Tämä on aina ollut tärkeää ihmiskunnan selvitytymisen kannalta. Vaikka emme tätä toimintamallia enää tarvitse, niin hormonitoiminta on edelleen samanlaista.
Minä olen mennyt mieheni kanssa naimisiin rakkaudesta, en himosta. Rakastan seksiä hänen kanssaan ja sitä, kun saan antaa hänelle tyydytystä. Siltikin rakkauteni häntä kohtaan on paljon voimakkaampaa kuin seksitarpeeni. Ja tiedän, että tunne on molemminpuolinen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:38"]
Miksi se on automaattisesti vastentahtoista ottaa suihin, jos ei itseä paneta?
Kyllä mä ainakin hoitelen miehen välillä, jos mulla ei jostain syystä ole viikkoon, pariin, tehnyt mieli. Se ei ole pätkääkään vastentahtoista saati -mielistä, nautin siitä, kun näen, että mies nauttii, mulle tulee siis hyvä mieli siitä, kun huomaan tekeväni jotain, josta mieheni silmin nähden nauttii.
[/quote]
Ei se välttämättä ole automaattista, mutta jos ei haluta, niin usein se sitten on vastenmielistä, jos sitä täytyy tehdä koska toinen vaatii ja kuten ap:n tapauksessa, uhkailee pettämisellä. Haluttomuus nyt yleensä johtuu mm. väsymyksestä, hormonitoiminnasta tai stressistä. Silloin haluttomuus voi tosiaan olla muutakin kuin sitä, ettei paneta. Se voi olla halua vain nukkua tai edes levätä. Seksin kuitenkin soisi olevan positiivinen asia ihmiselle, mikäli ei lopullisesti halua halujaan kadottaa. Tekemällä sitä velvollisuudesta tuskin auttaa pidemmän päälle, päinvastoin.
Jos lähden kuukauden matkalle ilman miestä, minulla on oikeus panna kaikkia kuumia ulkomaanmiehiä, koska en voi olla kuukautta ilman seksiä. Kai sitten mieskin voisi käydä huorissa (ilmaiseksi ei saisi). Kaunis ja herkkä parisuhde.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:53"]
Jos lähden kuukauden matkalle ilman miestä, minulla on oikeus panna kaikkia kuumia ulkomaanmiehiä, koska en voi olla kuukautta ilman seksiä. Kai sitten mieskin voisi käydä huorissa (ilmaiseksi ei saisi). Kaunis ja herkkä parisuhde.
[/quote]
Etpä ole selkeästi koskaan ollut parisuhteessa haluttoman ihmisen kanssa. On täysin eri asia olla ilman seksiä, kun toinen on siinä iholla, läsnä vai olla ilman seksiä, koska välissä on kilometrejä.
Tuollaisen lauseen jälkeen ei kyllä tekisi mieli enää panna ollenkaan miestä, että saisi sitten vastaisuudessakin tyytyä nyrkkikyllikin kanssa peuhaamiseen tai vaikka naapurin Pirjon höyläämiseen. Oikeasti jos haluaa naiselta seksiä niin tuollaisella lauseella mennään pahasti metsään. Saa olla kohtalaisen tyhmä mies jos kuvittelee haarojen välin kostuvan uhkailulla tai sitten käsittämättömän välinpitämätön jos haluaa nussia naista jota mahdollisesti sattuu.
Kuukausi on lyhyt aika. Eihän suurimmalla osalla ole edes jälkivuoto silloin loppunut ja silloin ei kai hirveän suotavaa ole panna. Kun kuitenkin on ollut seksiä muussa muodossa niin mies saisi olla tyytyväinen. Keskittyisi kanssa siihen uuteen perheenjäseneen ja huomioisi vaimoaan niin kyllä ne halutkin siitä sitten palautuu ja alapää myös.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:53"]Jos lähden kuukauden matkalle ilman miestä, minulla on oikeus panna kaikkia kuumia ulkomaanmiehiä, koska en voi olla kuukautta ilman seksiä. Kai sitten mieskin voisi käydä huorissa (ilmaiseksi ei saisi). Kaunis ja herkkä parisuhde.
[/quote]
Tottakai, eihän normaali ihminen voi olla kuukautta ilman! Siis jos sun siia tekee mieli, voithan toki laittaa matkalta vieatin miehelle, et nyt panettaa, joa et viitti tulla naimaan, niin oma mokas, nappaan täältä yhen ihanan, mulla on oikeus!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Etpä ole selkeästi koskaan ollut parisuhteessa haluttoman ihmisen kanssa. On täysin eri asia olla ilman seksiä, kun toinen on siinä iholla, läsnä vai olla ilman seksiä, koska välissä on kilometrejä.
[/quote]
Miten niitä edes voi verrata, että joku on synnyttänyt eikä siksi kykene seksiin ja joku vain muuten vain on haluton puoli vuotta? Kipeän ja synnyttäneenkin pitäisi harrastaa seksiä, koska toiselle voi muuten tulla paha mieli. Kiusallaanhan se vain pihtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:51"]
Huh huh millaisia ihmisiä täällä oikein on. Ap taisi puhua tässä aloituksessa kuukauden ajasta, jolloin ei ole ollut yhdyntää. Heti täällä verrataan tyyliin vuoden pihtaamiseen.
[/quote]
Ap todellakin puhui kuukaudesta, jonka aikana on ollut seksiä, tosin ilman yhdyntää. Ap:tä ei käsittääkseni ole rinnastettu missään vaiheessa mihinkään vuoden tai puolenkaan pihtaajiin, ainakaan sen jälkeen kun hän kertoi seksiä olleen tuon kuukauden aikana. Ap on saanut lähinnä kehuja toiminnastaan ja hänen miehensä haukkuja omastaan.
Nuo pitemmät seksittömät pätkät ovat aiheuttaneet suuria tunteita, kun osa on sitä mieltä, että seksiä voi harrastaa ilman ilman suuria himoja ja se on pihtaamista jossei toista pysty tyydyttämään. Osa on taas sitä mieltä, että suhteessa mennään aina vähemmän haluavan ehdoilla, piste.
Ihan järkyttävä tapaus AP, älä missään nimessä taivu oman terveytesi kustannuksella miehesi tahtoon äläkä ehkä muutenkaan, tuommoisen jälkeen saisi mies painua pellolle minun puolestani.
Itse olen raskaana rv 27 ja mitä olen noita vauvaoppaita lukenut niin aika monessa mainitaan ettei yhdyntöjä saisi olla lainkaan ennen kuin jälkivuoto on loppunut ja ajallisesti mainittu että pääosin 6-8viikkoa. Miehellesi pitäisi siis ehdottomasti riittää, kun vaikka jostain luotettavasti lähteestä kaivat tuon esille.
Ihmettelen myös esimerkiksi vastaaja 75, olet siis kaksi kertaa tehnyt saman, suostunut miehesi vänkäämisen takia yhdyntään liian aikaisin ja saanut tulehduksen. Miten ihmeessä teille on edes kolmas lapsi tuollaisen itsekkään ja törkeän käytöksen jälkeen tulossa tai miten on edes tullut toinen? Tuommoista käytöstä ei vain pidä mieheltä hyväksyä. Jos mies pettää, uhkailee tms. niin antaa sen mennä, ei ole sinun arvoisesi!
Itse olen sitä mieltä, että seksi ja toisen tyydyttäminen kuuluu ns. parisuhteen velvollisuuksiin eli seksiä kuuluu olla säännöllisesti ja se on osa parisuhdetta. Ja nimenomaan molempien osapuolten osalta, ei vain toisen. Itse esimerkiksi pyrin siihen että seksiä on vähintään kerran viikossa, olen se haluttomampi osapuoli meistä, mutta yhtälailla mies joustaa eikä saa seksiä vaikkapa joka toinen päivä. Me haluamme molemmat tyydyttää toisemme ja tuottaa mielihyvää, vaikka mieheni tietää minun harvemmin seksiä kaipaavan. Hän nauttii, kun minä nautin ja sama toisinpäin. Toki on elämäntilanteita, jotka pitää erikseen ottaa huomioon. Kuten nyt kun olen raskaana, emme harrasta tosiaankaan seksiä niin usein kuin aiemmin. Raskausoireet, kuten mielialanvaihtelut, alaselkä- ja häntäluusäryt, väsymys, kuivat limakalvot... ovat tehneet tehtävänsä enkä hirveästi jaksa seksiä miettiä, mutta mieheni on huomioinut tilanteen erittäin hyvin eikä hän vonkaa seksiä, vaikka kuitenkin suutelemme ja koskettelemme toisiamme päivittäin. Se vain ei ole aivan samanlaista kuin ennen raskautta. Pyrimme pitämään läheisyyttä muuten yllä ja minäkin yllätän sillon tällöin oikeasti haluamalla seksiä. Meillä mies siis varmastikin antaa minun olla rauhassa synnytyksen jälkeen vaikkapa sen pari kuukautta, koska rakastaa minua ja haluaa minun nauttivan eikä tosiaankaan halua painostaa, kiristää tai uhkailla minua. Hän kestää suhteemme vuoksi tuon ajan ihan ilman mitään seksin muotoa kanssani, jos semmoinen tilanne on ja hoitaa itse itsensä jos tarvetta kokee.
Välillä sitä pitää omaa miestä itsekkäänä ja hankalana, mutta kyllä näitä juttuja lukiessa tietää millainen helmi on löytynyt muiden joukosta! :) Eikä sillä että itse olisi aina sieltä helpoimmasta päästä...
SIis miten te teette muksuja tollasten kusiaisten kanssa? en voi käsittää... Mulla on mies joka arvistaa ja kunnioittaa mua ja on todella tyytyväinen lapsista, rakastaa heitä ja mua eikä todellakaan mene mikään seksi sen edelle, osasi vetää hanskaan silloin kun olin synnyttänyt eikä petät vaan hoidettiin lasta yhdessä! Kannattaa valita miehensä paremmin ettei tarvi täällä ruikuttaa... kaikkee sitä jotuuukin kestämään :/ toki, mullakin on niitä huonoja miehiä ollut, mutta niiden kanssa ei tullut mieleenkään perustaa perhettä... luultavasti olisi samoin käynyt heidän kanssa, että lapsen hoidossa ei auteta vaan ruikutetaan sitä että joutuu pienen ajan vetämään hanskaan.... ja petetään..-
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]Eikä suihinotosta kieltäytymiseen riitä syy, ettei "huvita". Siinä vaiheessa mieskin voi jättää kaikki kotyöt tekemättä, koska ei huvita!
[/quote]
Voisiko nuo pari alapeukuttajaa vastata: miksi on ok jättää suikkari antamatta syyllä "ei huvita" mutta ei ole ok jättää kotityöt tekemättä syyllä "ei huvita"?
[/quote]
Kotityöt eivät ole asioita, joita tehdään vain toista miellyttääkseen, vaan siksi, että taloudessa asuvat ihmiset saavat vaatetta päällensä, ruokaa suuhunsa ja välttyvät taudeilta ja sairauksilta, jotka muuten voisivat bakteeripesäkkeeksi muuttuneessa kodissa levitä. Ruoka ja puhtaus ovat ihmisen perusoikeuksia, myös sen lapsen. Seksi ei ole.
[/quote]
Jokainen siivotkoon omat sotkunsa. Avioliiton tärkein asia on seksi. Ilman sitä ei ole mitään avioliittoa. Sellaisia ei ole kuin perusoikeudet. Ihminen on oikeutettu vain asioihin jotka hän itselleen mahdollistaa.