Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa

Vierailija
20.05.2014 |

"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot nyt vaan sille ruikuttavalle (19vee teinimiehellesi), että et halua panna sitä, koska se on niin hel**tin pas*a sängyssä... Voi olla, että saat hetken aikaa olla ihan rauhassa sen vonkaamiselta...

Ja mitä siihen vieraisiin menemiseen... muistat kertoa, että hän on niin huono, että ei kannata itseään vieraisiin mennä nolaamaan.

Vierailija
162/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:45"]

Täytyy tunnustaa, että näin sinkkumiehenä koen tästä(kin) melkoista vahingoniloa. Sori. Aika hieno mies sulla.

[/quote]

Siis mistä näitä idiootteja, sekä kommentoijia että ap:n miehiä riittää. Itse miehenä en voi muuta juuri sanoa, että "jätä se sika". Ok., todella vaikeaa tuossa tilanteessa mutta kyllä tuollaiset puheet ovat lopun ajan merkki.

[/quote]

Mölythän kyllä kannattaisi pitää mahassa, mutta itse en siis pysty tuntemaan muuta kuin vahingoniloa, jos noin "hienon" miehen kanssa ollaan menty vielä lapsi tekemään. Tuosta jättämisestä olen täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:40"]

Eiköhän ihmisten tulisi alunperinkin valita kumppani sen mukaan, että seksuaalihaluissakin ollaan samalla aaltopituudella. Itse en pystyisi panemaan naista, joka ei halua minua.

[/quote]

En usko että ap:n tapauksessa halut olisivat alunperin olleet kovin eri aaltopituudella. Mutta nyt selkeästi on. Onkohan tuore isä ymmärtänyt, että tuore äiti ei vaan pysty samaan kuin vuosi takaperin?

Vierailija
164/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]Eikä suihinotosta kieltäytymiseen riitä syy, ettei "huvita". Siinä vaiheessa mieskin voi jättää kaikki kotyöt tekemättä, koska ei huvita!

[/quote]

Voisiko nuo pari alapeukuttajaa vastata: miksi on ok jättää suikkari antamatta syyllä "ei huvita" mutta ei ole ok jättää kotityöt tekemättä syyllä "ei huvita"?

[/quote]

Jos ei huvita niin ei huvita, yritä nyt ymmärtää. Eivät kaikki ole niin kuin sinä.Ei, mun miestäkään huvita tehdä kotitöitä, tekee ne tiyskimalla ja vittuilemalla jälkikäteen. Tai tekemällä ison numeron siitää että on siivonnut, minun urhea ritari. pitäisi varmaan ottaa suihini, tiuskia riuhtoa samalla,kun ottaa suihin ja jälkikäteen hakea kiitosta, kun uhrauduin meidän yhteiseen hyvään oloon.

Vierailija
165/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli toisen asteen repeämät ja 15tikkiä. Harrastimme seksiä kuukausi synnytyksestä. Halut palautuu vain panemalla. :P Olihan tuo mieheltä tahdittomasti ja tarpeettoman ilkeästi sanottu.. mutta.. asioilla on kaksi puolta. Suu ja kädet sinulla toimii. Ihan hyvin voit miehesi mieliksi sen suuhoidon antaa jos et tunne olevasi kykenevä yhdyntään. Itse kyllä otin suihin, annoin käsihoitoja ja kakkoseen annoin ottaa myös. Jos joutuisin itse olemaan kauan ilman minkäänlaista seksiä sanoisin varmaan myös jotain tuon tyylistä varoitukseksi..

Vierailija
166/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, jos puoliso puhuu mahdollisesta pettämisestä, niin en voisi luottaa ettei ole jo sitä tehnyt, koska on ainakin ajatellut ja vielä tuo sen julki. En todellakaan antaisi kyseiselle idiootille enää koskaan.

Se, että nyt jo suunnittelee pettämistä, niin onko jo joku kiikarissa?

Tuo on henkistä pahoinpitelyä.

Vierailija
167/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:40"]

Eiköhän ihmisten tulisi alunperinkin valita kumppani sen mukaan, että seksuaalihaluissakin ollaan samalla aaltopituudella. Itse en pystyisi panemaan naista, joka ei halua minua.

[/quote]

En usko että ap:n tapauksessa halut olisivat alunperin olleet kovin eri aaltopituudella. Mutta nyt selkeästi on. Onkohan tuore isä ymmärtänyt, että tuore äiti ei vaan pysty samaan kuin vuosi takaperin?

[/quote]

Tämäkin on ihan hyvä ottaa huomioon. Kuukausi saattaa tuntua oikeasti todella pitkältä ja ellei nainen oikeasti kerro, että SATTUU ja VUOTAA, niin mies ei välttämättä enää osaa ajatella, että asia on noin. Hän on odottanut kuukauden ja voi kokea, että on odottanut jo todella pitkään.

Naiset usein unohtavat sen, että todellakin, he ovat se, joka synnyttää, he ovat se, joka kantaa sen lapsen, miehen elämään se vaikuttaa sen lapsen muodossa, ei esim. seksielämässä automaattisesti.

Vierailija
168/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:50"]

Silloin, jos puoliso puhuu mahdollisesta pettämisestä, niin en voisi luottaa ettei ole jo sitä tehnyt, koska on ainakin ajatellut ja vielä tuo sen julki. En todellakaan antaisi kyseiselle idiootille enää koskaan.

Se, että nyt jo suunnittelee pettämistä, niin onko jo joku kiikarissa?

Tuo on henkistä pahoinpitelyä.

[/quote]

Kyllähän sitä tuossa kohtaa on jo ajatellut. Ja se on oikeasti sille toisellekin raskasta. On kuvitellut, että kaiken se rakkaus kestää, mutta sitä kokee myös itsensä henkisesti pahoinpidellyksi, jos toinen ei enää halua tyydyttää seksuaalisesti.

Minä ainakin olen "uhannut" miestä pettämisellä ja kyllähän se alkoi olemaan aika lopun alkua. En olisi ikinä uskonut, että sellaiseen kykenisin, mutta kun mies oli puoli vuotta pitänyt jalat ja kädet ristissä, niin jotenkin vaan oma olo oli niin arvoton, että huomasi ajattelevansa, että ei se mies taida paljoa rakastaa eikä arvostaa, joten miksi ihmeessä mun pitäisi?

Vierailija
169/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]Eikä suihinotosta kieltäytymiseen riitä syy, ettei "huvita". Siinä vaiheessa mieskin voi jättää kaikki kotyöt tekemättä, koska ei huvita!

[/quote]

Voisiko nuo pari alapeukuttajaa vastata: miksi on ok jättää suikkari antamatta syyllä "ei huvita" mutta ei ole ok jättää kotityöt tekemättä syyllä "ei huvita"?

[/quote]

Kotityöt eivät ole asioita, joita tehdään vain toista miellyttääkseen, vaan siksi, että taloudessa asuvat ihmiset saavat vaatetta päällensä, ruokaa suuhunsa ja välttyvät taudeilta ja sairauksilta, jotka muuten voisivat bakteeripesäkkeeksi muuttuneessa kodissa levitä. Ruoka ja puhtaus ovat ihmisen perusoikeuksia, myös sen lapsen. Seksi ei ole. 

Vierailija
170/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neuvotaanko nykyään synnytyslaitoksella tai neuvolassa (molempien läsnäollessa!), kuinka pitkään pitäisi pidättäytyä seksistä? Ennen asia tehtii pariskunnalle selväksi: nainen on jätettävä rauhaan ainakin kuudeksi viikoksi, että ehtii kunnolla parantua synnytyksestä. Joillakin paraneminen vie jopa pidemmän ajan. Itsekäs ja lapsellinen mies, joka vonkaa seksiä aika pian synnytyksen jälkeen."

Eikä täällä kukaan  puhu edes lapsivuodeajasta, joka on 5-12vk synnytyksestä, jolloin nainen palautuu synnytyksestä. Eikö siitä tosiaan kerrota molempien läsnäollessa, niin pihalla näyttävät  kommentoijat olevan?  Monet näyttävät leikkivän  synnyttäneen äidin terveydellä, jopa hengellä, jotta mies saisi seksiä.Uskomattomia kommentteja.

Vierailija
171/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]Eikä suihinotosta kieltäytymiseen riitä syy, ettei "huvita". Siinä vaiheessa mieskin voi jättää kaikki kotyöt tekemättä, koska ei huvita!

[/quote]

[/quote]

Kotitöitä ei tehdä toista miellyttääkseen. Kotitöistä hyötyy molemmat. Suuseksin antamisesta väkisin ei nauti kuin maksimissaan se toinen, jos hänkään. Eikö silloin olisi nautittavampaa panna vaikka piirakkaa?

Vierailija
172/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neuvotaanko nykyään synnytyslaitoksella tai neuvolassa (molempien läsnäollessa!), kuinka pitkään pitäisi pidättäytyä seksistä? Ennen asia tehtii pariskunnalle selväksi: nainen on jätettävä rauhaan ainakin kuudeksi viikoksi, että ehtii kunnolla parantua synnytyksestä. Joillakin paraneminen vie jopa pidemmän ajan. Itsekäs ja lapsellinen mies, joka vonkaa seksiä aika pian synnytyksen jälkeen."

Eikä täällä kukaan  puhu edes lapsivuodeajasta, joka on 5-12vk synnytyksestä, jolloin nainen palautuu synnytyksestä. Eikö siitä tosiaan kerrota molempien läsnäollessa, niin pihalla näyttävät  kommentoijat olevan?  Monet näyttävät leikkivän  synnyttäneen äidin terveydellä, jopa hengellä, jotta mies saisi seksiä.Uskomattomia kommentteja.

Vierailija
173/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]

Jos ei huvita niin ei huvita, yritä nyt ymmärtää. Eivät kaikki ole niin kuin sinä.Ei, mun miestäkään huvita tehdä kotitöitä, tekee ne tiyskimalla ja vittuilemalla jälkikäteen. Tai tekemällä ison numeron siitää että on siivonnut, minun urhea ritari. pitäisi varmaan ottaa suihini, tiuskia riuhtoa samalla,kun ottaa suihin ja jälkikäteen hakea kiitosta, kun uhrauduin meidän yhteiseen hyvään oloon.

[/quote]

Kyllä minä ymmärrän ettei huvita. Ei huvita lähteä lenkille, ei herätä lauantaiaamuna ennen kukonlaulua keksimään tenavalle tekemistä tai vaihtaa kesärenkaita autoon. Ei huvita tehdä ruokaa tai pukeutua siististi. Jännästi sitä tottuu kun tekee.

Mielestäni on ihan ok sinulta jättää suikkarit antamatta, jos miestäsi ei kiinnosta kotityöt. Olisi myös aiheellista käydä se keskustelu, miksi ei kotityöt ja suihinotto kiinnosta.

Vierailija
174/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]

[/quote]

Kyllä minä ymmärrän ettei huvita. Ei huvita lähteä lenkille, ei herätä lauantaiaamuna ennen kukonlaulua keksimään tenavalle tekemistä tai vaihtaa kesärenkaita autoon. Ei huvita tehdä ruokaa tai pukeutua siististi. Jännästi sitä tottuu kun tekee.

Mielestäni on ihan ok sinulta jättää suikkarit antamatta, jos miestäsi ei kiinnosta kotityöt. Olisi myös aiheellista käydä se keskustelu, miksi ei kotityöt ja suihinotto kiinnosta.

[/quote]

Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
175/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:28"]

Pitääkin muistaa sanoa miehelle seuraavan kerran, kun häntä ei kuukauteen huvita harrastaa seksiä, että "sulla on kuule VELVOLLISUUS nussia mua!". Sitten hän varmasti suostuu. :)

Vai onko se velvollisuus vain naisilla? Jäi vähän epäselväksi. 

[/quote]

Jep, meillä viimeksi seksiä maaliskuun puolessavälissä. Siis pari kuukautta sitten. Miestä ei vaan huvita. Pitänee tänään ilmoittaa että jollen ala saada vähintään kerran viikossa niin painun vieraisiin. Kyllä tää seksittömyys mua hiukan jo vituttaa, tänä vuonna on seksiä ollut peräti kaksi kertaa, mutta silti ei ole tullut edes mieleen lähteä pettämään. Eikä tuo mies ole fyysisesti kipeä, väsynyt ja stressaantunut vaan. Toivon mukaan tilanne jossain vaiheessa taas helpottaa.

Vierailija
176/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:28"]

Pitääkin muistaa sanoa miehelle seuraavan kerran, kun häntä ei kuukauteen huvita harrastaa seksiä, että "sulla on kuule VELVOLLISUUS nussia mua!". Sitten hän varmasti suostuu. :)

Vai onko se velvollisuus vain naisilla? Jäi vähän epäselväksi. 

[/quote]

Jep, meillä viimeksi seksiä maaliskuun puolessavälissä. Siis pari kuukautta sitten. Miestä ei vaan huvita. Pitänee tänään ilmoittaa että jollen ala saada vähintään kerran viikossa niin painun vieraisiin. Kyllä tää seksittömyys mua hiukan jo vituttaa, tänä vuonna on seksiä ollut peräti kaksi kertaa, mutta silti ei ole tullut edes mieleen lähteä pettämään. Eikä tuo mies ole fyysisesti kipeä, väsynyt ja stressaantunut vaan. Toivon mukaan tilanne jossain vaiheessa taas helpottaa.

[/quote]

no hienoa, että sun ei oo tehnyt lähteä vieraisiin.

Mulla alkaa käymään hermoon kahden viikon tauon jälkeen ja huomaan, että alkaa pikku hiljaa myös mies ottaan siinä vaiheessa päähän. Eipä nappaa sen seura muutenkaan eikä myöskään tehdä enää paljoa mitään yhteisen hyvän puolesta.

Onneksi mies tietää, että mä pidän niin paljon seksistä, että repii ihan oma-alotteisesti itsensä vähintään suuseksiin kahden viikon välein, jos sattuu hiljaisempi kausi päälle.

Ja sama homma menee myös toisin päin, yleensä meillä on tosi aktiivista, mutta myös mulla on joskus mielenkiinnottomuutta, siitä huolimatta ei tulisi mieleenkään laittaa miestä kärsimään mun takia yli kahta viikkoa vaan yllätän vaikka sitten suihinotolla kesken illan leffan.

Kummasti mieliala paranee molemmilla ja arkikin alkaa sujua paremmin.

Vierailija
177/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:56"]Ruoka ja puhtaus ovat ihmisen perusoikeuksia, myös sen lapsen. Seksi ei ole.

[/quote]

Ok. Tuossa meillä on perustavanlaatuinen näkemysero. Jos kaipaan platonista kumppanuutta, niin valitsen siihen miehenä mielummin miehen.

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:01"]Kotitöitä ei tehdä toista miellyttääkseen. Kotitöistä hyötyy molemmat. Suuseksin antamisesta väkisin ei nauti kuin maksimissaan se toinen, jos hänkään. Eikö silloin olisi nautittavampaa panna vaikka piirakkaa?

[/quote]

Käsi ylös miehet ja naiset joiden miehet, tekevät kotitöitä puolisoa miellyttääkseen. o/

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että jos pitää kiristää ja uhkailla toinen vastentahtoiseen seksiin, niin siinä ei nauti kumpikaan. Toki löytyy miehiä ja naisia jotka haluavat käyttää seksiä vallan välineenä ja/tai nauttivat sub/dom meiningistä seksissä.

Vierailija
178/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa jostain nettikaupasta sille tekopimppi ja sano että panee sitä.

Ihan provolta haiskahtaa, on sen verran vaikea uskoa että tuollaisia miehenkuvatuksia on edes olemassa.

Mä varmaan ottaisin asian puheeksi appivanhempien kahvipöydässä, kysyisin pokkana että mitäs mieltä olette poikanne uhkauksesta pettää kun ei ole saanut seksiä synnytyksen jälkeen?

Kovin keskenkasvuiselta ja itsekkäältä uhkaukselta kuullostaa. Mulla oli esikoisen jälkeen 6vkoa jälkivuotoa ja episiotomia-arpi todella kipeänä, olisin varmaan litannu miestä naamaan jos olis erehtynyt vaatimaan seksiä kun tiesi kivuistani.

Vierailija
179/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:29"]

No, onko sinulla jokin oikea syy olla antamatta? Se, että synnytyksestä on kuukausi, ei ole kyllä vielä mikään syy. Ainakin voit tyydyttää miehesi muilla konsteilla. Mieheltä tuo oli tosin erittäin tahdittomasti sanottu, mutta varmaankin kokee itsensä niin turhautuneeksi jo ja ehkä yrittänyt ensin sanoa nätimmin.

[/quote]

Mies ei ole sanonut tuota ennen mitään. Pitäisikö tässä jälkivuodoissa vielä alkaa rassaamaan ukkoa? Jos nyt saisin rauhassa palautua synnytyksestä niin katsotaan sitten sitä seksiä.

[/quote]

Minä en edes suostuisi olemaan ilman seksiä kuukautta. Mikä hemmetin avioliitto se sellainen on?

Vierailija
180/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:08"]

Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa. 

[/quote]

Ei seksi aina ole mitään kynttiläillallisia, ruusun terälehtiä ja pitsihepeniä. Etenkään lapsiperheessä. Kyllä se vaatii venymistä ja suorittamista (meinasin pistää tuon heittomerkein ensin) jotta se seksuaalinen kipinä pysyy yllä. Ei seksi ja seksielämä ole mitenkään irrallinen osa suhdetta ja elämää. Venymään joutuu silläkin saralla. Ja mielestäni se ei tee elämästäni tai suhteestani mitenkään kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän