Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
Kommentit (206)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]
Ja taas sama kysymys: miehesi idiotismi paljastui vasta lapsen saannin jälkeen? Ennen sitä hän oli tietysti maailman fiksuin mies eikä koskaan olisi voinut uskoa kuinka itsekäs...
[/quote]
Mun exä alkoi pihdata, kun oltiin oltu joitain vuosia yhdessä. Loppujen lopuksi selvisi, että oli sen alun vaan näytellyt ja oikeasti ei ollut koskaan oikeasti ollut mikään varsinainen seksin ystävä.
Hän vetosi, että ei oo pakko jos ei halua.
Vuoden mä yritin tehdä kaikkeni, että olisin saanut innostumaan. Ei innostunut, irtosi seksiä vissiin viisi kertaa tuona aikana.
Loppujen lopuksi kysyin, että onko parempi, jos menen vieraisiin. Ei kuulemma, koska haluaa, että ollaan uskollisia.
Niinpä erosimme.
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Koin, että mies pihtaamalla ei pitänyt omaa puoltaan tästä, joten miksi mun ois pitänyt jäädä siihen kärsimään.
Mä siis yllätin sikamaisuudellani ja ihan vaikka olen nainen.
[/quote]
No toi sun esimerkki ei nyt liittynyt tähän asiaan mitenkään, ellei miehesi puskenut perseestään neljäkiloista paskaa ja olisit halunnut kuukauden päästä työntää sinne kurkun, vaikka miehen anaali vuotaa verta?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]
Mun ei tehnyt mieli seksiä synnytyksen jälkeen moneen kuukauteen. Olin hyvin väsynyt kahden pienen lapsen kanssa. ei ollut mitään haluja edes tyydyttää miestä millään keinoilla. ahdisti ajatuskin seksiin liittyen. No mies sanoi saman, et pettää jos ei tipu. Annoin sitten ja itkin aktin aikana ja sen jälkeen. Eipä paljon mies välittänyt, kunhan sai pussit tyhjäksi. Lopulta myös petti. Multa kuoli halu siihen ihmiseen. 5vuotta silti katsoin ja sitten vasta erosin. Enpä paljon ole kaivannut koko miestä.
[/quote]
eipä mieskään varmaan sua.
Voi kyynel, kun ei tehnyt mieli kuukausiin, niin äijä on taas sika. Akat saa tehdä näköjään mitä vaan, pitää jalat ristissä ja kädet taskussa. Suu ei varmastikaan pysy kiinni kuitenkaan.
Kunpa joskus naisetkin muistais, että siinä missä heillä on oikeus, on myös tietynlainen velvollisuus. Tai sitten ei ole miehellekään sen enempää. Miksi pitäisi pysyä uskollisena, jos toinen ei viitsi astua oman mukavuusalueensa ulkopuolelle sitä vertaa, että tuottaisi välillä toiselle mielihyvää? Joo, tai sitten jos astutaan, niin sitten itketään koko ajan, ku on niin kauheeta, ku joutuu omalle miehelleen tekemään jotain, josta tämä nauttii.
Pistää v*tuttaan omat kanssasisaret aina välillä.
[/quote]
Huh huh, kuka sut on aivopessyt? Älä ikinä, IKINÄ hanki lapsia. En edes halua tietää millaisia sikoja kasvattaisit pojistasi ja alistujia tyttäristäsi :(
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:05"]
No toi sun esimerkki ei nyt liittynyt tähän asiaan mitenkään, ellei miehesi puskenut perseestään neljäkiloista paskaa ja olisit halunnut kuukauden päästä työntää sinne kurkun, vaikka miehen anaali vuotaa verta?
[/quote]
Kyse oli tästä mitä täällä moni hokee, että on ok olla kuukausitolkulla antamatta edes suuseksiä, koska on niin ankeeta eikä vaan huvita ja se on naisen oikeus.
Ap:han sanoi, että oli antanut miehelleen seksiä, mutta ei vaan pysty vielä panemaan ja tämä seksi ei miehelle riitä. Silloinhan vika tietenkin on miehessä ja vain ja ainoastaan miehessä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]
Mun ei tehnyt mieli seksiä synnytyksen jälkeen moneen kuukauteen. Olin hyvin väsynyt kahden pienen lapsen kanssa. ei ollut mitään haluja edes tyydyttää miestä millään keinoilla. ahdisti ajatuskin seksiin liittyen. No mies sanoi saman, et pettää jos ei tipu. Annoin sitten ja itkin aktin aikana ja sen jälkeen. Eipä paljon mies välittänyt, kunhan sai pussit tyhjäksi. Lopulta myös petti. Multa kuoli halu siihen ihmiseen. 5vuotta silti katsoin ja sitten vasta erosin. Enpä paljon ole kaivannut koko miestä.
[/quote]
eipä mieskään varmaan sua.
Voi kyynel, kun ei tehnyt mieli kuukausiin, niin äijä on taas sika. Akat saa tehdä näköjään mitä vaan, pitää jalat ristissä ja kädet taskussa. Suu ei varmastikaan pysy kiinni kuitenkaan.
Kunpa joskus naisetkin muistais, että siinä missä heillä on oikeus, on myös tietynlainen velvollisuus. Tai sitten ei ole miehellekään sen enempää. Miksi pitäisi pysyä uskollisena, jos toinen ei viitsi astua oman mukavuusalueensa ulkopuolelle sitä vertaa, että tuottaisi välillä toiselle mielihyvää? Joo, tai sitten jos astutaan, niin sitten itketään koko ajan, ku on niin kauheeta, ku joutuu omalle miehelleen tekemään jotain, josta tämä nauttii.
Pistää v*tuttaan omat kanssasisaret aina välillä.
[/quote]
Huh huh, kuka sut on aivopessyt? Älä ikinä, IKINÄ hanki lapsia. En edes halua tietää millaisia sikoja kasvattaisit pojistasi ja alistujia tyttäristäsi :(
[/quote]
Lapsista kasvaisi tuolla ajattelulla muut huomioonottavia eikä pelkästään omaan napaan tuijottavia.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]
Ja taas sama kysymys: miehesi idiotismi paljastui vasta lapsen saannin jälkeen? Ennen sitä hän oli tietysti maailman fiksuin mies eikä koskaan olisi voinut uskoa kuinka itsekäs...
[/quote]
Mun exä alkoi pihdata, kun oltiin oltu joitain vuosia yhdessä. Loppujen lopuksi selvisi, että oli sen alun vaan näytellyt ja oikeasti ei ollut koskaan oikeasti ollut mikään varsinainen seksin ystävä.
Vuoden mä yritin tehdä kaikkeni, että olisin saanut innostumaan. Ei innostunut, irtosi seksiä vissiin viisi kertaa tuona aikana.
Loppujen lopuksi kysyin, että onko parempi, jos menen vieraisiin. Ei kuulemma, koska haluaa, että ollaan uskollisia.
Niinpä erosimme.
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Koin, että mies pihtaamalla ei pitänyt omaa puoltaan tästä, joten miksi mun ois pitänyt jäädä siihen kärsimään.
[/quote]
[/quote]
no ap taisi kuitenkin synnyttää lapsen ja nyt sinne ollaan tyäntämässä nakkia. Jotta ei toi sunkaan vertaus aivan kohrilleen.
Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:54"]
No sitten on loppuun asti ääliö mies.
Naiset hokee aina oikeuttaan siihen, että ei ole pakko harrastaa seksiä, jos ei halua. Ei ole ei, mutta ei miehenkään ole sen enempää pakko elää selibaatissa/ masturboiden.
Mutta se, jos ei muu kuin yhdyntä riitä, oli syy sitten mikä tahansa, on pelkkää päävikaa. Ehkä joo pidemmän päälle, jos aina vaan saisi suuhoitoa, se saattaisi alkaa harmittaa, mutta ei nyt sentään vielä mitään kuukaudessa, saati, kun on kuitenkin ihan oikea syykin.
[/quote]
Koita nyt ymmärtää, että synnytyksestä on vasta 4 VIIKKOA! Vauva valvottaa, hänellä ei ole minkäänlaista rytmiä vielä, imetyskin on vielä harjoitteluvaiheessa sekä äidillä että lapsella. Naisella on hormonit sekaisin, rinnat vuotaa ja on jälkivuotoa. Miehen pitäisi ymmärtää tämä ja on todella itsekäs ja typerä mies, joka tulee
siihen vielä mulkkunsakin kanssa kitisemään.
[/quote]
Miehen pitäisi tukea tuoretta äitiä? Kuka tukee miestä? Kiva huomata muuttuneensa seksiobjektista olkapääksi ja kauppakassiksi, not.
Olen tuon lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä: ap:n äijä on ääliö, mutta monesti saa lukea tapauksista jossa kuiva kausi on pidempikin kuin neljä viikkoa. Ja kun sanon kuiva, en tarkoita perus vaginaalista yhdyntää vaan muita seksin muotoja.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:13"]
Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä.
[/quote]
Miksi antaa, koska lapsi on jo saatu. Ei sitä miestä muuhun tarvita. Ainiin ja tietty sitten maksamaan se eläminen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:54"]
Naiset hokee aina oikeuttaan siihen, että ei ole pakko harrastaa seksiä, jos ei halua. Ei ole ei, mutta ei miehenkään ole sen enempää pakko elää selibaatissa/ masturboiden.
Mutta se, jos ei muu kuin yhdyntä riitä, oli syy sitten mikä tahansa, on pelkkää päävikaa. Ehkä joo pidemmän päälle, jos aina vaan saisi suuhoitoa, se saattaisi alkaa harmittaa, mutta ei nyt sentään vielä mitään kuukaudessa, saati, kun on kuitenkin ihan oikea syykin.
[/quote]
Koita nyt ymmärtää, että synnytyksestä on vasta 4 VIIKKOA! Vauva valvottaa, hänellä ei ole minkäänlaista rytmiä vielä, imetyskin on vielä harjoitteluvaiheessa sekä äidillä että lapsella. Naisella on hormonit sekaisin, rinnat vuotaa ja on jälkivuotoa. Miehen pitäisi ymmärtää tämä ja on todella itsekäs ja typerä mies, joka tulee
[/quote]
Miehen pitäisi tukea tuoretta äitiä? Kuka tukee miestä? Kiva huomata muuttuneensa seksiobjektista olkapääksi ja kauppakassiksi, not.
Olen tuon lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä: ap:n äijä on ääliö, mutta monesti saa lukea tapauksista jossa kuiva kausi on pidempikin kuin neljä viikkoa. Ja kun sanon kuiva, en tarkoita perus vaginaalista yhdyntää vaan muita seksin muotoja.
[/quote]
Jos lukisit ap:n vastaukset tässä keskusteluketjussa, niin hänhän nimenomaan kertoi että "niitä muita seksin muotoja" on harrastettu, se ei vain tuolle miehelle riitä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:15"]
[/quote]
Miksi antaa, koska lapsi on jo saatu. Ei sitä miestä muuhun tarvita. Ainiin ja tietty sitten maksamaan se eläminen.
[/quote]
Näin...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]Sen lapsi kuitenkin sulle kelpasi..
Mies
[/quote]
Onko se lapsi joku lahja jonka mies armollisesti antaa naiselle ja vastalahjaksi naisen täytyy sitten antaa miehelle seksiä?
Anteeksi jos toistan itseäni mutta mä todella toivon että sinulla ja kaltaisillasi ihmisillä ei tule koskaan olemaan tyttölapsia. Todella surullista jos tällaisen mallin kotoaan saa.
[/quote]
Kummasti kelpasi seksi, että lapsi sai alkunsa... nainen olisi vaikka voinut kertoa, että seksielämä loppuu, kun lapsi syntyy, koska siihen ei ole tarvetta ennen kuin pitää siittää seuraava lapsi.
Monet ihmiset kun saavat myös nautintoa seksistä eivätkä pane pelkästään lisääntyäkseen. Olisi hyvä olla myös tästä avoin eikä sitten ihmetellä, kun toinen haluaakin sitä seksiä ilman lisääntymistarkoitustakin.
[/quote]
Kyllä minäki haluan seksiä ja nautin siitä. Joskus saattaa kuitenkin olla sellaisia aikoja elämässä että ei tee seksiä mieli johonkin aikaan. Vaikka parisuhteen alussa halusin seksiä päivittäi tai viikottain, ei se ole mikään lupaus siitä että niin olisi koko loppuelämäni ajan.
Neuvotaanko nykyään synnytyslaitoksella tai neuvolassa (molempien läsnäollessa!), kuinka pitkään pitäisi pidättäytyä seksistä? Ennen asia tehtii pariskunnalle selväksi: nainen on jätettävä rauhaan ainakin kuudeksi viikoksi, että ehtii kunnolla parantua synnytyksestä. Joillakin paraneminen vie jopa pidemmän ajan. Itsekäs ja lapsellinen mies, joka vonkaa seksiä aika pian synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:22"]
Jos lukisit ap:n vastaukset tässä keskusteluketjussa, niin hänhän nimenomaan kertoi että "niitä muita seksin muotoja" on harrastettu, se ei vain tuolle miehelle riitä.
[/quote]
Luin. Viestissä 17. tuli se asia selväksi. Sitä ennen on käynyt 36 alapeukuttamassa, kun joku ehodttaa jotain muita seksin muotoja. Eli ainakin 36 ihmistä on sitä mieltä, että ainakin kuukausi ilman seksiä on vielä ihan cool. Ja itsekkin sanoin ap:n miehen olevan ääliö. Mutta sanon myös noiden, joiden mielestä kuukauden selibaatti on ok, olevan ääliöitä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:15"]
[/quote]
[/quote]
Näin...
[/quote]
Kyllä täytyy sanoa, että jo on ukolla palikat hukassa, jos ei näe puolisoaan muuta kuin jonakin, mistä pitää saada hyötyä, ennenkuin se hyötyy omasta itsestä.
Esimerkiksi, ei pysty lainkaan tajuamaan että se lapsi on yhteinen ja hän on sen isä, ihan yhtälailla kuin vaimokin äiti.
Ja mikäli ei näin halua olevan, miksi ei sitten ole käyttänyt ehkäisyä?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:32"]
Kyllä minäki haluan seksiä ja nautin siitä. Joskus saattaa kuitenkin olla sellaisia aikoja elämässä että ei tee seksiä mieli johonkin aikaan. Vaikka parisuhteen alussa halusin seksiä päivittäi tai viikottain, ei se ole mikään lupaus siitä että niin olisi koko loppuelämäni ajan.
[/quote]
Ei tietenkään ole lupaus, sen enempää kuin että toisen pitäisi siinä kohtaa enää pysyä uskollisena ;-)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:33"]
Neuvotaanko nykyään synnytyslaitoksella tai neuvolassa (molempien läsnäollessa!), kuinka pitkään pitäisi pidättäytyä seksistä? Ennen asia tehtii pariskunnalle selväksi: nainen on jätettävä rauhaan ainakin kuudeksi viikoksi, että ehtii kunnolla parantua synnytyksestä. Joillakin paraneminen vie jopa pidemmän ajan. Itsekäs ja lapsellinen mies, joka vonkaa seksiä aika pian synnytyksen jälkeen.
[/quote]
Onko seksi vaan sitä kun hinkataan pissavehkeitä vastakkain?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:38"]
Mies oli todellakin tahditon, mutta repeskö se suukin synnytyksessä? Ja kädet irtos?
[/quote]
Onkohan siltä ukolta revenneet kädet, jos ei osaa masturboida ihan itse?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta jos synnytyksestä olisi esim. vuosi, ei naisella olisi oikeutta vaatia, että mies ei saisi harrastaa seksiä enää ikinä kenenkään kanssa, jos siis pysyisi vaimonsa kanssa yhdessä.
Olisin varmaan todennut miehelle, että senkus menet, mutta takaisin ei ole sitten tulemista.
Tai sitten olisin todennut, että jaaha, no taidanpa minäkin mennä vieraisiin, kun tästä synnytyksestä palaudun kokonaan. Eihän se ole mikään tekosyy, että olet mieheni ja sen takia en voi mennä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Niinpä erosimme.
[/quote]
KAIKKIEN mielestä mies olisi sika jos tekisi näin. -.- Minä naisena ainakin jättäisin miehen jos pitäisi elää selibaatissa loppuelämä tai jos saisin vain kerran-pari kertaa kuussa.
Nyt ap veti oikeasta narusta.
Haisee ja maistuu provolta, mutta ketju rullaa D: D: D: