Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
Kommentit (206)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:57"]
Ei ainoa seksin muoto ole paneminen, jos paikat on vielä arat synnytyksen jälkeen. Ei mun miehen ole ainakaan tarvinnut puutteessa olla. Onhan minulla kädet ja suu, joilla tyydyttää. Saman hän on tehnyt minulle.
[/quote]
Et vissiin lukenut kuin aloitusviestin? Ap on monta kertaa kertonut, että suu ja kädet on jo käytössä, mutta kun se ei miehelle riitä. Minusta ap voisi antaa miehelleen pesää sillä ehdolla, että saa ensin suuhoitoa mieheltä. Olisi kiva nähdä miehen ilme, kun nenän eteen paljastuu synnytyksestä toipuva, jälkivuotoinen toosa. Varsinkin, jos suihkussa käymisestä on kulunut muutama tunti.
Niin makaa kuin petaa. Turha tulla tänne vinkumaan, jos mies pettää. Olet rikkonut parisuhdesopimusta, joten vastatoimet ovat oikeutettuja.
Ällöttävä ukko. Avaisin sille haarojen sijasta oven, ja sanoisin että tervemenoa.
Yök mikä sika. Olet sille vaan pillunkantoteline, heitä se helkkarin kuuseen.
No, onko sinulla jokin oikea syy olla antamatta? Se, että synnytyksestä on kuukausi, ei ole kyllä vielä mikään syy. Ainakin voit tyydyttää miehesi muilla konsteilla. Mieheltä tuo oli tosin erittäin tahdittomasti sanottu, mutta varmaankin kokee itsensä niin turhautuneeksi jo ja ehkä yrittänyt ensin sanoa nätimmin.
Miehesi on idiootti, tiedoksi vain.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:27"]Ällöttävä ukko. Avaisin sille haarojen sijasta oven, ja sanoisin että tervemenoa.
[/quote]
Ei lisättävää. Tuskin edes auttaa vaikka nyt antaisitkin miehellesi, mieli kun halajaa vieraisiin ja nyt on "hyvä" tekosyy.. Hohhoi
En ole synnyttänyt, mutta ein kuukausi vielä ole kovin pitkä aika synnytyksestä? Aika tyhmä ja itsekäs mies sulle.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:29"]
No, onko sinulla jokin oikea syy olla antamatta? Se, että synnytyksestä on kuukausi, ei ole kyllä vielä mikään syy. Ainakin voit tyydyttää miehesi muilla konsteilla. Mieheltä tuo oli tosin erittäin tahdittomasti sanottu, mutta varmaankin kokee itsensä niin turhautuneeksi jo ja ehkä yrittänyt ensin sanoa nätimmin.
[/quote]
Mies ei ole sanonut tuota ennen mitään. Pitäisikö tässä jälkivuodoissa vielä alkaa rassaamaan ukkoa? Jos nyt saisin rauhassa palautua synnytyksestä niin katsotaan sitten sitä seksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:29"]
[/quote]
No kyllä se on ihan pätevä syy.
Itse vuodin 6 viikkoa synnytyksen jälkeenkin vielä kuin seula, jonka takia kävin sitten ultrattavanakin. Ei tehnyt mieli seksiä minulla, mutta ei tehnyt mieli miehelläkään. Tai hän ymmärsi täysin syyn siihen miksi ei ollut yhdyntää. Mutta meillä on ihan ilman raskauksia sun muitakin syitä harrastettu seksiä ilman sitä itse aktiakin. Osaan hoidella miehen käsin ja suulla ja tämä on ollut ihan luonnollinen tapa ollut meille ns. kuivinakin kausina.
Tosin täytyy kyllä sanoa että ap:n mies on todell tahditon ja törkeä. Ja hänellä ei ole kyllä itselläkään minkänlaista mielikuvitusta. Miksi se pitää olla aina nainen joka niitä seksihetkiä järjestää??
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:29"]No, onko sinulla jokin oikea syy olla antamatta? Se, että synnytyksestä on kuukausi, ei ole kyllä vielä mikään syy. Ainakin voit tyydyttää miehesi muilla konsteilla. Mieheltä tuo oli tosin erittäin tahdittomasti sanottu, mutta varmaankin kokee itsensä niin turhautuneeksi jo ja ehkä yrittänyt ensin sanoa nätimmin.
[/quote]
Mikä vitun oikea syy? Ihan oikea syy on jos ei vaikka vaan huvita. Ei se ole mikää velvollisuus että miehelle on pakko antaa tietyin väliajoin tai hän saa mennä vieraisiin. Toivottavasti sinulla ei ole tyttölapsia. Vai opetatteko heistäkin tuollaisia miesten palvelijoita?
Mies oli todellakin tahditon, mutta repeskö se suukin synnytyksessä? Ja kädet irtos?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:38"]
Mies oli todellakin tahditon, mutta repeskö se suukin synnytyksessä? Ja kädet irtos?
[/quote]
Onkohan siltä ukolta revenneet kädet, jos ei osaa masturboida ihan itse?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:38"]
[/quote]
Kyse ei ollut siitä ettemmekö olisi harrastaneet edellä mainittuja vaan nimenomaan yhdynnästä.
Kuka haluaa tuollaista miestä ja lapsille tuollaista isää? En katselisi noin ällöttävää päivääkään. Anna mennä vaan, ansaitset kyllä parempaa, jokainen ansaitsee.
On käsittämätöntä, että oikeasti jotkut ovat sitä mieltä ettei synnytys ole pätevä syy kieltäytyä seksistä. Jälkivuodot vaan roiskuen melaa mekkoon tulehdusriskistä ja kivusta välittämättä. Onhan se kumppanin velvollisuus. Oikeasti minä en edes haluaisi miehen panevan minua pelkästä velvollisuudesta. Kaikkea muuta kuin kiihottava ajatus. Tiedä sitten onko se miehistä sitten kiihottavaa. En haluaisi laittaa seksiä samaan laatikkoon pyykkäämisen ja tiskaamisen kanssa. Toki tilanteessa jossa ei itseä kummemmin paneta sitä voi silti ihan toista ilahduttaakseen tarjota vaikka pikaiset takaapäin, mutta ei siinäkään ole kyse velvollisuudesta. Itsestä on ainakin kiva tuottaa tyydytystä toiselle ihan ilman velvollisuuttakin. Jos siis ei ole mitään fyysistä estettä.
Suhteissa tulee hetkiä jolloin on kuivempaa. Itse olin raskausaikana käsittämättömän himokas, mutta mies ei. Palstan mukaan olisi ilmeisesti pitänyt mennä vieraisiin kun sain kärvistella himoissani kuukausia. Miehelle myös tehtiin yksi operaatio jonka takia seksi oli kiellettyä kuukauden, että olisiko pitänyt ottaa velvollisuuskortti esiin ja käskeä miestä nussimaan.
Sitä enemmän luen aihevapaata sitä vähemmän tykkään ihmisistä. Seksi on kiva osa parisuhdetta, mutta ei mikään velvollisuus jollei nyt sitten ole avioehtoon kirjattu, että seksiä tulee harrastaa kolme kertaa viikossa kunnes kuolema erottaa. Säilyttääkseen seksin kivana olisi syytä jättää uhkailut, se kalahtaa omaan nilkkaan ikävästi. Ei kauhean eroottista esileikkiä jos ei nyt sitten satu kiihottumaan alentavasta kohtelusta.
Ja oikeesti ap, älä kuuntele tälläisiä:
"Jokaisen elämässä tulee joskus tilanteita joissa kahdesta pahasta pitää valita pienempi paha. Sulla on ihan selkeä valintatilanne, voit valita joko antamisen tai petetyksi tulemisen, ihan sen mukaan kumpi susta tuntuu vähemmän pahalta."
On muitakin valintoja. Anna itsesi parantua rauhassa, jos mies menee vieraisiin niin mies ei selvästikään ole yhdenkään naisen arvoinen. Voit kysyä siltä mieheltäsi olisiko esimerkiksi tulehdus sellaista mitä hän haluaisi puolisolleen antaa? Kyllä pitäisi itselle rakkaan ihmisen terveys mennä römpsän edelle.